Djilna schreef:Ja klopt, eindelijk ook op de Nederlandse site!
Nu de pro pan oogschaduws nog eens goedkoper maken..
Vond dit wel een leuk palette voor jou, voor 23 euro

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Heeft er hier wel eens iemand de color spheres (https://i.ytimg.com/vi/qlaDYnPwVYQ/maxresdefault.jpg) van Kiko uit hun hoesje gehaald om ze als pan te hebben? Ik ben eens aan het kijken om dat te doen als ik verhuisd ben, ik heb ze liever in een Z Palette dan in al die losse pans
E_J schreef:Ik kruip ook even onder mijn steen vandaan![]()
Heel stilletjes meegelezen hier, maar zat nu toch wel met een vraag waarvan ik dacht: wie weten het nou beter dan de Bokkers in het make-up topic?
Ik probeer nu al een tijdje mijn wenkbrauwen in te vullen. Het gaat al steeds beter, maar dat faded effect aan het begin van mijn wenkbrauwen wil maar niet lukken. Heeft iemand de gouden tip waarmee ik het misschien uiteindelijk voor elkaar zal kunnen krijgen?
linoleum schreef:Gebruik je poeder, gel of een potlood?
Handigste tips:
- als je product op je kwast heb zitten, eerst de punt doen en daarna het begin. Dan zit er minder product op de kwast en dus gelijk al minder donker.
- met spooly flink door begin kammen, hierdoor verdeel je product meer en vervaag je het wat.
Daarnaast vind ik zelf de echt faded wenkbrauwen niet mooi. Het moet niet te hard beginnen, maar ook niet dat het begin 3 tinten lichter is dan de punt.