Bakkabouter, weeg je dan dagelijks of merk je op een week ook dat je een slechte dag hebt gehad?
Wilde vanavond eigenlijk nog rondje op crossfiets, maar met paardrijden gisteren al last van knie, dus maar even iets langer rust. Misschien maandag maar weer rondje, kijken hoe het zondag met paardrijden met mijn knie gaat.
Ik schommel ook enorm. De ene dag ern halve of soms zelfs hele kilo zwaarder als die ervoor. Hangt van zoveel dingen af! Daarom is het het beste om eens per week te wegen dan zal je het geschommel minder merken!
Samiyah
Geplaatst: 22-05-15 11:10
Ik geloof dat je gewicht uberhaupt schommelt van dag tot dag (kan aan verschillende dingen liggen, vocht bv.) en dat je daardoor beter niet dagelijks kan wegen. Ik zou me geen zorgen maken, van een dagje iets meer eten kom je niet ineens veel aan.
Kahawa
Geplaatst: 22-05-15 11:15
Heb ook weleens twee dagen keurig gegeten, maar dan kan er echt veel verschil tussen zitten door vocht vasthouden en licht vertraagde stoelgang.
bakkabouter
Geplaatst: 22-05-15 11:17
Ik weeg ongeveer dagelijks, ja, maar ben nuchter genoeg om dat niet tot op de gram nauwkeurig te nemen Ik weet wat voor mijn lijf "normale" schommelingen zijn (ik sta namelijk al jaren elke dag op de weegschaal), maar dus ook wanneer het structureel naar boven of naar beneden gaat. Het is dus niet zo dat die extra kg er straks na een rondje lopen weer uitgezweet is helaas, wat me niet tegenhoudt om dat wel te proberen overigens
Tigress
Geplaatst: 22-05-15 11:17
Ik kijk vooral naar de spiegel, dat is mijn ''weegschaal''. Als ik duidelijk aan mijn gezicht of lichaam zie dat ik wat kwijt ben, stap ik pas op de schaal Met mijn menstruatie ga ik sowieso niet op de weegschaal, dat is rampzalig voor mijn zelfvertrouwen
Nomnom, net een glas volle melk en 2 speltbroodjes met kaas en tomaat gehad. Voor tussen de middag heb ik wat yoghurt op het menu staan, dan kan ik mijn bijenpollen tenminste fatsoenlijk eten Ik ga vanmiddag lekker aan de wandel met mijn oma (eerste volle dag in het verzorgingstehuis voor haar, dus ik kom haar eventjes oppikken voor een wandelingetje met de hond )
Ik geloof dat je op een dag +- een kilo mag schelen in gewicht en dat dit dan normaalste zaak is Ik heb meer dat ik mijzelf de ene dag dikker vind dan de andere dag, ook wanneer k niet in gewicht scheel.
Hier braaf les 5 van evy volbracht, zondag op naar les 6! Dan heb ik nog 1 week tot zomer! missie klaar voor zomer ga ik toch niet halen denk ik
Ik heb mn maandelijkse feestje (die ik niet maandelijks heb en daardoor extra vervelend is) dus ik heb alleen maar behoefte aan eten. (vooral winegums) haha en sporten komt er helemaal niet van nu...
Goed bezig! let wel op dat je niet te snel gaat! Bij mij zat het er ook zo weer bij toen het er zo snel af ging haha. Zit nu in 5 kilo in 4 maanden dus wat rustiger aan.
Ik heb een voor en na buikfoto! ik zie echt verschil
Hier alles goed, heb nu even een terugval doordat mijn loop-maatje zijn voet zwaar heeft verstuikt en 4 weken op krukken loopt. Moeilijk om voor mezelf motivatie te vinden om te gaan lopen met slecht weer, maar ik sleur me er door!
Qua gewicht zit ik nog op ongeveer hetzelfde (schommel érg vaak, dus ik weeg me nu enkel nog maar de maandag) mijn fysiek is wel al erg verbeterd sinds ik loop!
Hier gaat het zijn gangetje, last van mijn scheenbeen, daar een pees overbelast gok ik van het hardlopen. Blijkbaar plattere voeten dan ik van mezelf wil
Zo weer paar uur werken!
_Linn_
Geplaatst: 25-05-15 15:58
Hier gaat het ook wel prima! Ondanks dat ik nog wat teveel smokkel (zit echt alleen maar te leren, leren en leren voor een toets) blijf ik wel wat afvallen. Afgelopen week een halve kilo eraf, dus vind ik op zich nog niet verkeerd. Nu totaal 4 kg afgevallen in 5 weken tijd. Wil nog minimaal 3.5 kg kwijt en daarna hopelijk wat meer.
Vanmorgen weer hardgelopen, dit keer 2x 10 min, weer een stapje verder dan de vorige keer.
doezel2
Geplaatst: 26-05-15 11:49
SophieFT schreef:
Ik ben in 1.5 week ruim 2 kilo afgevallen door alleen gezond te eten en te bewegen En ga morgen voor t eerst naar de sportschool!
Naar welke sportschool ga je?
Travellust
Geplaatst: 26-05-15 12:00
N0a schreef:
Ik zit in de 71 kilo. Morgen een week op vakantie. Ga daar gewoon genieten. Ik zie het wel
Hier is het afvallen ook even wat lager op het prioriteitenlijstje gezet. Studeren met honger gaat gewoon niet. Ik heb dus met mezelf afgesproken dat ik mag eten wat ik wil, zo lang ik het maar opschrijf (dat verhoogt de drempel toch een klein beetje, want dan schaam ik me soms wel voor mijn vreetgedrag ). Verder moet ik mijn porties fruit ook blijven halen, en minimaal 1X/dag even wat bewegen. Hopelijk kan ik de schade op die manier toch een beetje beperken...
HappyBuddha
Geplaatst: 26-05-15 12:26
doezel2 schreef:
SophieFT schreef:
Ik ben in 1.5 week ruim 2 kilo afgevallen door alleen gezond te eten en te bewegen En ga morgen voor t eerst naar de sportschool!
Movado
doezel2
Geplaatst: 26-05-15 12:37
SophieFT schreef:
doezel2 schreef:
Movado
Gezellig. Miss Zien we elkaar nog wel. Ga je groeps lessen doen. Of kracht. Of aparaten?
Eske_B
Geplaatst: 26-05-15 12:39
Ik ben 2 weken vrijwel stabiel geweest, nu 0,7 kg afgevallen en zit voor het eerst sinds lange tijd onder de 78 kg (nu 77,7)
HappyBuddha
Geplaatst: 26-05-15 12:56
doezel2 schreef:
SophieFT schreef:
Movado
Gezellig. Miss Zien we elkaar nog wel. Ga je groeps lessen doen. Of kracht. Of aparaten?
Ik ga denkik voornamelijk groepslessen doen, ben jij al langer lid van movado?