Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macchiato schreef:Heb er met de nieuwe meting van gisteren weer wat meer vertrouwen in! Mijn spiermassa ligt in ieder geval ver boven de 27% die ik eerder gemeten had en visceraal vet kan natuurlijk altijd lager maar zit netjes binnen de normen. Mijn trainer en ik hebben nu eerst vastgesteld dat ik 15 kilo vetmassa moet verliezen. Dan ziet het er namelijk al heel netjes uit. 15 kilo is gelukkig ook een haalbaar doel. Het zal even duren, maar we gaan er voor! Ik zal om de twee weken een nieuwe meting doen.
Macchiato schreef:Inderdaad heel fijn! Spierpercentage is gewoon 56%! Holy....Mozes.....
RusselNuwell schreef:Macchiato schreef:Inderdaad heel fijn! Spierpercentage is gewoon 56%! Holy....Mozes.....
Weet je zeker dat die wel klopt?Alles boven de 39% is categorie 'hoog', met 56% zou je waarschijnlijk een bodybuildster zijn
MaritB, mijn streefgewicht is 67 kg op de weegschaal van de sportschool, du 65 op mijn eigen weegschaal. Dan zit ik op mijn ideale BMI
MaritB schreef:Dat klinkt als een mooi gewicht
Moet je nog veel gaan?
Mijn streven is rond de 56, maar het mag ook 58 zijn als ik mijn kleding maar weer pas.
Spieren wegen natuurlijk meer dus kan best voorstellen dan 56 niet zo haalbaar is.
RusselNuwell schreef:MaritB schreef:Dat klinkt als een mooi gewicht
Moet je nog veel gaan?
Mijn streven is rond de 56, maar het mag ook 58 zijn als ik mijn kleding maar weer pas.
Spieren wegen natuurlijk meer dus kan best voorstellen dan 56 niet zo haalbaar is.
Ik zit nu op 72, dus nog 7 te gaan. Maar ik zit daarbij weer op mijn oude gewicht, dus dat is al iets waar ik onwijs trots op ben! Hoeveel moet jij nog?
De weegschaal bij ons op de sportschool meet geen spierpercentage maar alleen spiermassa. Wel komt er een schaal uit met spierpercentage, -, 0 en +, ik zit zelf op het randje van 0 en +, dus rond die 39% die ik noemde. Toen ik het ging uitrekenen met spiermassa kwam ik op 68% uit, belachelijk veel dus. Wat ik fout doe met rekenen, geen idee, want naar mijn idee doe ik het op de goede manier. Maar misschien maken we allebei dezelfde fout? Ik heb ook de aanleg om heel snel spieren aan te maken, maar met zo'n spierpercentage zou ik gespierder zijn dan menig bodybuildster