Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:35

Marocje schreef:
Ja inderdaad, waren twee losse ‘dingen’. 1 dat ik me uitgebreider had willen laten adviseren, maar daar voelde ik me niet goed bij op dat moment. Lag niet aan haar, zij vroeg het netjes en pakte ook mijn spullen aan ed om rustig verder te kunnen kijken. Maar ligt aan mij dat ik dan weer een stapje terug doe.
2 dat ik de Yalda dus wel gezien had, maar niet geprobeerd heb. Op dat moment realiseerde ik het me niet maar achteraf dus wel, dat ik daar nog ff naar terug had willen gaan.. hier staan de testers ook tussen de producten zelf dus. Ook veel bij dat kraantje, maar wist eigelijk niet dat je het daar ook zelf mocht proberen.. werd altijd meteen geholpen eigelijk.

Het staat er juist zodat je lekker uitgebreid zelf alles kunt besnuffelen en proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:01

Mijn dao set is binnen! <3

Nu alle kasten afdoen en dan even kijken hoe ik alles nu moet neerzetten want het past niet meer mooi naar mijn zin nu. :+

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:17

naomiiiii schreef:
Mijn dao set is binnen! <3

Nu alle kasten afdoen en dan even kijken hoe ik alles nu moet neerzetten want het past niet meer mooi naar mijn zin nu. :+

Hahaha luxeproblemen <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:22

<3 <3 <3

Afbeelding

Oke nu ga ik echt opruimen! Uitstelgedrag. :')

Oja nog een vraagje. Ik heb 4 dozen in de kast liggen waarin de medium setjes komen. Wat doen jullie met die dozen? Ik vind ze te mooi om weg te gooien.

zigranta

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:09

Hebben jullie ook een extra item in de doos zitten wat je niet besteld hebt en ook niet op de bon staat?
Gaat bij mij om een enkel(?)bandje? Prijs die daarop staat is hoger dan mijn hele bestelling bij elkaar :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:17

zigranta schreef:
Hebben jullie ook een extra item in de doos zitten wat je niet besteld hebt en ook niet op de bon staat?
Gaat bij mij om een enkel(?)bandje? Prijs die daarop staat is hoger dan mijn hele bestelling bij elkaar :?

Ik denk dat er dan iets fout is gegaan. Is hij wel van Rituals dat bandje?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:42

Nope..

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:14

naomiiiii schreef:
zigranta schreef:

Nee, is niet van Rituals, vond het al vreemd dus vandaar dat ik het hier navraag.(eerste keer wat bij de Bijenkorf besteld)

EDIT: Ondertussen contact gehad, was inderdaad niet goed gegaan, ga hem terugsturen en krijg een cadeaucard terug.
Laatst bijgewerkt door zigranta op 26-10-18 15:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 15:19

naomiiiii schreef:
zigranta schreef:

Nee, is niet van Rituals, vond het al vreemd dus vandaar dat ik het hier navraag.(eerste keer wat bij de Bijenkorf besteld)

Ik vermoed dat er dan iets fout is gegaan.. Misschien even met ze bellen?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:11

Bijenkorf is lekker bezig! Nou ja wel leuk een cadeaukaart, ik zie weer een excuus om nog meer Rituals te bestellen. :D

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:16

Ik heb liever de cadeaukaart dan het armbandje, die vond ik lelijk := haha
En inderdaad, nog meer Rituals!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 16:29

zigranta schreef:
Ik heb liever de cadeaukaart dan het armbandje, die vond ik lelijk := haha
En inderdaad, nog meer Rituals!

Beter! En eerlijkheid loont dus!

Mijn Ayurveda bestelling is binnen. Alleen de shampoo nog vanavond. En toen sprongen er zomaar buddha producten in mijn mandjes bij Douglas waar ik nog een giftcard van had. Bij Bol waar ik ook nog tegoed had en bij Rituals zelf waar de geurstokjes er nog bij zaten. Morgen dus 3 pakjes van 3 bedrijven voor 1 geurlijn :+

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:22

Lekker vooruitzicht Alwiene!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 18:25

Ik wacht tot black friday. Dan hoop ik op korting bij bijenkorf, bol en rituals zelf en dan ga ik inslaan! ~~}>

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:19

naomiiiii schreef:
Ik wacht tot black friday. Dan hoop ik op korting bij bijenkorf, bol en rituals zelf en dan ga ik inslaan! ~~}>

Vergeet de optie Douglas niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:25

Alwiene schreef:
naomiiiii schreef:

Vergeet de optie Douglas niet!

Dankje. :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-18 19:27

Gelukkig slepen we elkaar er doorheen!

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 19:59

Mijn boompje staat ook! *\o/*
Afbeelding

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:06

Na een tijdje meelezen ga ik me ook maar melden.. mijn collectie breidt zich steeds meer uit. Ik heb op dit moment veel van Sakura, maar ik vond Banyu ook heel lekker. Verder gebruik ik de nieuwe gezichtslijn Namasté en hier ben ik heel tevreden over!

Ik hoop stiekem op een goede black friday korting zodat ik de adventskalender met korting kan kopen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:30

Mijn lieve mama heeft ook de deluxe kalender besteld voor mij! :D

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:44

De lege dozen gebruik in nu om ondergoed in te doen of als cadeaudoos

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:07

Ik heb geen plek om mn hele voorraad uit te stallen, dus ik gebruik zo'n xl doos als opslag aka rituals grabbelton :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:15

Mijn ondergoed en sokken heb ik al in mandjes van de action zitten en mijn Rituals staat in de kast. cadeau doos is wel een optie!

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:10

Ik had gister besteld, pakketje vandaag al aangekomen <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 13:20

Ohjee, volgende keer toch maar eerst naar de Winkel. De Ayurveda vanmorgen getest, maar die is totaal niet lekker op mijn huid, hij wordt echt heel zepig. En ik hou totaal niet van zeeplucht. Nou had ik het ook met de Banyu die werd op mijn huid heel mannelijk terwijl hij bij zus heel lekker bleef, dus aangezien deze toch al aangebroken is ga ik het over een poosje nog maar een keer proberen.

Net de Buddha lijn bij Rituals zelf vandaan binnen gekregen, maar ik vind de shampoo echt heel vies en muf ruiken en de verpakkingen ook onwijs lelijk, sorry maar ik vind dat de doppen enorm vloeken bij de rest wat ik op de website niet zo vind lijken. Dus die ga ik in zijn geheel retour sturen. De foam (bij douglas vandaan) houd ik wel, die is op zich wel oke ter afwisseling.

Beetje erg jammer en zonde dit, volgende keer dus ondanks 'geen zin' toch maar eerst in de winkel gaan snuffelen en proefsmeren.