Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik vind hem best mooi. Eind februari maar even kijken voor nu is het even klaar. Heb nog wat dingen onderweg en wil nog wat haar spul halen. Ik zou deze maand mijn extensions laten zetten maar ik twijfel nu. Of toch de extensions (ring dus herbruikbaar) of een 3/4 clip in ding. Keuzes keuzes...
, zit te wachten dat ze weer aangevuld worden
. Wel kleurtje voor jou ja, nu ik 'm zo zie
. 
dazzletrofke schreef:Psst, Tazzey... Hetgebeurdgebeurt helaas wel vaker dat OPI exact dezelfde tinten uitbrengt onder verschillende namen. Zonde anders van je profi blog
Citaat:Beste klant,
Veel plezier met uw nieuwe set gelnagels.
Om zo lang mogelijk van uw gelnagels te kunnen genieten een paar punten waar u rekening mee kunt houden:
-Bij schoonmaken en zwaar werk (klussen,tuinieren), draag handschoenen.
-Verzorg uw nagelriemen dagelijks met nagelriem olie.
-Knip de nagels niet, dit kan ervoor zorgen dat de gel breekt en de natuurlijke nagel beschadigt.
-Ga niet aan de gel pulken of bijten, hiermee kunt u de natuurlijke nagel beschadigen.
-Gebruik uw nagels niet als gereedschap.
- Bij gel kan lucht ontstaan, de gel laat plaatselijk los van de natuurlijke nagel. Waar lucht zit kunnen bacterieen komen. Neem contact op voor een nabehandeling.
-Geef verandering in uw medische situatie aan mij door. (Denk aan zwangerschap, overgang, antibiotica of andere medicatie) Dit kan invloed op de hechting hebben.
- Neem bij jeuk, roodheid, bultjes etc. direct contact op! U kunt een allergische reactie hebben.
Met vriendelijke groet,
Stefanie Ouburg, So-Nails

en Here Today, Aragon Tomorrow. Verder hadden ze niet veel bijzonders, die lelijke duo Chrome
een zwarte met zilvere glitters, een heftige groene, blauw met glitters. En Stirr-fried Eggplant lag er heel veel maar die heb ik al.