Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lillytjuh

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 01:05

Hahaha doe vandaag de meest snelle afvalmethode geloof ik......... Diaree oleole!!! Pffff hahaha over een dag of 2 zit het er vast weer aan helaas!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 02:22

Ik heb vandaag met een slee de heuvels afgegaan, telt dat ook als workout? :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 09:04

Morning!
Sterkte lillytjuh!
Ik ging qua eten en wintjes gister na middag de mist in (soort v nieuwjaarsborrel)
Maar goed, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:49

Ik heb net netjes mn cruesli met rozijnen en magere yoghurt naar binnen gewerkt! Hoop alleen wel dat het binnen blijft aangezien mn darmen gisteren mega van slag waren!

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:03

Veel beterschap!

Ik vind van wel Spikkel, mits je je armen op en neer zwaait :P

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:10

Iemand nog goede voedingstips?

Is iemand hier bekend met tarwegraspoeder eigenlijk?

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:17

Zeker als je eerst naar boven bent gelopen Spikkel :P

Zo veel mogelijk verse producten Cindeeh (geen kant en klare verpakkingen, koekjes etc).. en eiwitten zoals in magere kwark,ei etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:48

Cindeeh schreef:

Ik gebruik tarwegraspoeder door de groene smooties e.d. en ik merk minder spierpijn, meer energie e.d. heb vooral het idee dat ik baat heb bij het magnesium gehalte. Had voorheen heel snel spierkrampen en snel vermoeid (had ook een periode veel stress). Sinds ik tarwegraspoeder regelmatig gebruik heb ik overall wat meer energie en geen spierkrampen meer. Maar of dat nou een placeboeffect is..

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:10

Judith_ schreef:
Cindeeh schreef:

Ik gebruik tarwegraspoeder door de groene smooties e.d. en ik merk minder spierpijn, meer energie e.d. heb vooral het idee dat ik baat heb bij het magnesium gehalte. Had voorheen heel snel spierkrampen en snel vermoeid (had ook een periode veel stress). Sinds ik tarwegraspoeder regelmatig gebruik heb ik overall wat meer energie en geen spierkrampen meer. Maar of dat nou een placeboeffect is..

Ik gebruik het nu dus ook op aanraden van een kennis, die had daar zelf veel effecten bij, maar ik weet dus niet zo goed of het nou wel of niet werkt. :P

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:49

Afbeelding

dag 4 in the pocket
Laatst bijgewerkt door Sall op 03-01-14 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:50

Ik heb het 1 x gehad, vond het wel lekker, licht spinazie achtig. Maar das niet genoeg voor een merkbaar effect. Ik vind het te duur om aan te schaffen.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:52

Heb net een gekookt eitje en left over soepje van gisteren op (oosterse wokgroentes, kipfilet, gember, koriander, boullion en wat kokosmelk)

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:27

Cindeeh, wat leuk dat je ook mee gaat doen! Ik ken je nog niet, maar we slepen elkaar er allemaal wel doorheen!

Vannacht plotseling een extra nachtdienst gedraaid voor een zieke college van mij. Nu net wakker, dus maar even zien of er wel wat van het shredden terecht komt vandaag. Wil het eigenlijk toch wel gewoon gaan doen, de goede lijn doorzetten. Ben bang dat als ik eenmaal begin met een 'rustdagje' er meerdere zullen volgen...

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 15:32

Kameleon94, ik ben hier vanaf het eerste topic, vanaf een paginatje op 5, dat topic ging zo belachelijk hard, niet normaal. :P
Toen meerdere pogingen gedaan, alleen toen ik begon, zware kinkhoest gekregen waar ik na maanden nog last van had, kon niet eens normaal traplopen)

Daarnaast na andere pogingen motivatiegebrek of weer medische redenen.
En nu ben ik dat vet gewoon zat, gewoon helemaal zat.

Mijn vriend wil nu ook afvallen, van hem hoeft het allemaal niet zo snel, maar we kunnen elkaar er iig in steunen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 16:36

You go Sall! *\o/*

Veel succes straks Kameleon! Knallen maar!

Cindeeh: als ik een tijd gezond eet met superfoods (havermout, lijnzaad, gojibessen, chiazaad, fruit en groenten...), voel ik me zooo veel beter in mijn vel. Door de feestdagen heb ik plots pukkels (heb ik anders nooit), glansde mijn haar niet meer, voelde ik me moe, lijkt mijn buik een ballon, en kreeg ik keelpijn/koorts van een uurtje buiten te staan zonder trui. Goed, het sporten en eten met regelmaat zal ook wel een groot deel helpen, maar toch! Hoe beter ik op mijn voeding let, hoe beter ik in mijn vel zit, en das voor mij genoeg 'bewijs' om superfoods te eten.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 18:48

Absoluut hoor, dat heb ik ook. Ben gek op foute dingen en snap het eigenlijk zelf niet, want ook ik voel me gewoon veel beter als ik wel op mijn eten let, dus dan zou je toch zeggen dat de zin in "slechte dingen" vanzelf weggaat omdat je weet wat er volgt.... Niet dus!
Waar kopen jullie die spullen als gojibessen en chiazaad? Is dat gewoon in de supermarkt te krijgen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 19:19

Chessie schreef:
Zeker als je eerst naar boven bent gelopen Spikkel :P

Ja dat was best zwaar in de sneeuw. :')

Sorry het meelezen is even op een laag pitje! Door het tijdsverschil moet ik iedere ochtend zoveel bijlezen. :')

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 19:41

Ik meld me hier ook maar weer eens, al te lang niks gedaan :=
Meteen even een vraagje, vanaf volgende week ziet mijn schema er zo uit;
Maandag: 1 uur paardrijden
Dinsdag: 1,5 uur badmintontraining
Donderdag: 1 uur total workout
Vrijdag: 2 uur badmintontraining
Zondag: badmintonwedstrijd

Graag wil ik nog iets van Jillian doen op de dagen dat ik niks heb staan (woensdag en zaterdag. De training op vrijdag is over een tijd afgelopen en de zondag ook, dan pak ik die er ook bij)
Wat zijn goede programma's om zo af en toe te doen?

Met de shred en ripped heb ik beide een begin gemaakt, maar als ik het maar 1 a 2 keer per week doe ben ik eigenlijk op zoek naar iets anders. Het gebied wat ik het meeste wil veranderen is mijn buik.
Ik hoop dat jullie wat ideetjes voor mij hebben :) Sowieso wil ik meer op mijn voeding gaan letten, en dan niet echt dieeten ofzo maar minder frisdrank drinken en minder snoepen.

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 20:11

Missy_: Ik denk dat je best shred of ripped erbij kunt doen hoor, zeker als je straks 4 keer per week de tijd hebt. Je kunt zelf het beste voelen wat je lichaam aan kan. Misschien is 30 abs ook een idee? Ik zit er zelf over te denken om dat te gaan doen als ik straks 4x per week andere sporten doe en klaar ben met 30 days shred.

Vandaag toch nog mijn workout gedaan en daar ben ik best trots op, haha! Normaal voel ik me niet heel fit na een nachtdienst, maar nu toch even doorgezet en ik voel me direct een stuk beter.

Mirjam_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:37

Woehoeee hier nog een Jillian fan! Doe haar workouts nu 3,5 jaar :)
Heb een tijdje insanity gedaan ( ook zo'n 90 dagen ding die iets te zwaar was) en een tijdje alleen maar pilates.
Maar ben nu begonnen met de 2e keer body revolution en wat blijft het toch leuk :D

edit: Ik gebruik ook elke dag chiazaad :) Heb nu ook Spirulina (lijkt op tarwegras, is alleen nog gezonder), maar daar heb ik een trauma aan :p Was zo dom om het door me yoghurt te doen, heb het er meteen weer uitgegooid. Het is zooo smerig! Je moet t in een smoothie doen maar ik heb geen blender. Dus eerst maar weer een blender voordat ik weer spirulina ga gebruiken.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:24

Hoi iedereen!

Horseyfan: heb je al eens even afgekickt van suiker? Dus gedurende drie weken alle koekjes en snoep en suikers in andere voedingsmiddelen etc laten staan? Dat scheelt bij mij enorm. Ik denk nu niet meer standaard: oh ik heb trek, laat ik een koek nemen. Ik heb er echt niet zo'n zin meer in, en heb ik er wel zin in (vb. tijd van de maand of op een bijzondere dag), dan verlang ik de dag er na weer naar gezonde voeding.
Het sluipt er wel snel weer in hoor, de hele maand december heb ik slecht gegeten. Maar sinds twee dagen blijf ik weer netjes van de koekjes etc af :P Ik heb er wel nog trek in, maar vertoon ook geen echte afkickverschijnselen zoals de eerste dagen.

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 00:47

Kameleon: Bedankt voor je reactie! Bedoel je met 30 abs de Killer abs? Ik zal even de verschillende filmpjes kijken en bedenken welke mij het meeste aanspreekt. De shred en ripped gingen me vrij snel vervelen.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 09:06

Bhriseis schreef:
Hoi iedereen!

Horseyfan: heb je al eens even afgekickt van suiker? Dus gedurende drie weken alle koekjes en snoep en suikers in andere voedingsmiddelen etc laten staan? Dat scheelt bij mij enorm. Ik denk nu niet meer standaard: oh ik heb trek, laat ik een koek nemen. Ik heb er echt niet zo'n zin meer in, en heb ik er wel zin in (vb. tijd van de maand of op een bijzondere dag), dan verlang ik de dag er na weer naar gezonde voeding.
Het sluipt er wel snel weer in hoor, de hele maand december heb ik slecht gegeten. Maar sinds twee dagen blijf ik weer netjes van de koekjes etc af :P Ik heb er wel nog trek in, maar vertoon ook geen echte afkickverschijnselen zoals de eerste dagen.

Ja heb ik wel gedaan ja, en dat gaat dan ook wel goed en dan voel ik me er ook heel goed bij, maar zoals je zelf ook zegt, dan sluipt het er weer in door bijv. zo'n decembermaand en dan is het weer om zeep.
Het is niet dat ik het niet kan, het is meer dat ik van mezelf niet begrijp waarom ik als ik me zo goed voel zonder, dan toch weer ermee begin.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 10:25

Hoi iedereen!

Gister opnieuw begonnen aan level 1 van ripped, was al bij level 2 maar vorige week tijdens het snowboarden mijn knie gekneusd dus maar even een weekje rust gepakt.

Ik zie veel nieuwe mensen :D Welkom allemaal :)

@Bhriseis, werkt die chiazaad echt zo goed? Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd en ik ken eigenlijk ook niemand uit mijn omgeving die het gebruikt. Wat voor voordelen merk jij?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 11:08

@Horseyfries: Oh op die manier... Yep das inderdaad heel vreemd. Ik kan het me ook wel es afvragen waarom ik niet gewoon van de chips kon afblijven >;) Maar gelukkig passen je smaakpapillen zich aan en wordt clean eaten altijd lekkerder; anders was het moeilijk vol te houden. Gojibessen en chiazaad etc koop ik in de biowinkel.

@Samir: Ik weet niet of chiazaad op zich zo goed werkt :P Maar als ik gezond eet, voel ik me wel ontzettend goed in mijn vel! Ik zou voor geen geld van de wereld terugwillen naar een ongezond leefpatroon, alleen voor hoe ik me voel al...

Missy: Yoga Meltdown is ook eens leuk om mee te pakken :)