Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cindeeh schreef:Iemand nog goede voedingstips?
Is iemand hier bekend met tarwegraspoeder eigenlijk?
Judith_ schreef:Cindeeh schreef:Iemand nog goede voedingstips?
Is iemand hier bekend met tarwegraspoeder eigenlijk?
Ik gebruik tarwegraspoeder door de groene smooties e.d. en ik merk minder spierpijn, meer energie e.d. heb vooral het idee dat ik baat heb bij het magnesium gehalte. Had voorheen heel snel spierkrampen en snel vermoeid (had ook een periode veel stress). Sinds ik tarwegraspoeder regelmatig gebruik heb ik overall wat meer energie en geen spierkrampen meer. Maar of dat nou een placeboeffect is..
Bhriseis schreef:Hoi iedereen!
Horseyfan: heb je al eens even afgekickt van suiker? Dus gedurende drie weken alle koekjes en snoep en suikers in andere voedingsmiddelen etc laten staan? Dat scheelt bij mij enorm. Ik denk nu niet meer standaard: oh ik heb trek, laat ik een koek nemen. Ik heb er echt niet zo'n zin meer in, en heb ik er wel zin in (vb. tijd van de maand of op een bijzondere dag), dan verlang ik de dag er na weer naar gezonde voeding.
Het sluipt er wel snel weer in hoor, de hele maand december heb ik slecht gegeten. Maar sinds twee dagen blijf ik weer netjes van de koekjes etc afIk heb er wel nog trek in, maar vertoon ook geen echte afkickverschijnselen zoals de eerste dagen.