Heb wel iets anders gekocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Uums schreef:Zijn hier nog meer dames die de Homeride (deels) gaan fietsen of dat al eens hebben gedaan? Wij gaan 24 en 25 juni los voor het Ronald McDonald-huis in Groningen. Zelf ga ik 100 kilometer doen, maar van onze ploeg doet een aantal renners de volle mep van 500 kilometer. Het startgeld van 7000 euro hebben we inmiddels bijeen, maar alles dat erbij komt voor het Huis is natuurlijk welkom.
The_Cat schreef:Heeft er iemand van jullie al eens wielen gekocht op alie dan? :p heb ik zelf nog niet geprobeerd, vraag me af of dat goed meevalt?
MuSLi schreef:The_Cat schreef:Heeft er iemand van jullie al eens wielen gekocht op alie dan? :p heb ik zelf nog niet geprobeerd, vraag me af of dat goed meevalt?
Wij hebben wel wat velgen en (duurdere modellen) naven uit China gehaald. Mijn vriend spaakt ze zelf, dus met complete wielen hier ook niet bekend. Velgen bevallen prima, licht en niet al te duur. Prima alternatief voor zo'n hele dure wielset.
Hoe goed de naven zijn die standaard worden aangeboden in zo'n set en wat de kwaliteit van de spaken en afstelling daarvan is, geen idee... Kun je er niet wat over vinden online, of fietsfora of fietsgerelateerde websites?