Sinds gisteren weer 0,5. Vorige week dus.. 0,2? 0,3? en dat merkte ik wel maar ging verder prima. De 0,5 geeft wel meer rust.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Mijn moeder vond dat ik er fantastisch uit zagZe weet niet van de Ozempic, het is een vrouw met een vrij sterke mening over dingen en soms is niet alles weten beter
![]()
Sinds gisteren weer 0,5. Vorige week dus.. 0,2? 0,3? en dat merkte ik wel maar ging verder prima. De 0,5 geeft wel meer rust.
fjordjes schreef:Weer foto's gemaakt van mezelf, dat doe ik elke maand. Nu pas begin je goed te zien dat ik kilo's kwijt ben! Echt heel blij dat het nu zo goed zichtbaar is. Zowel in m'n gezicht als buik en bovenbenen.
Afgelopen week ook voor het eerst in 4 maanden dat ik ermee bezig ben de vraag gekregen of ik ben afgevallen. De teller staat op -17,3 kg.
Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Weer foto's gemaakt van mezelf, dat doe ik elke maand. Nu pas begin je goed te zien dat ik kilo's kwijt ben! Echt heel blij dat het nu zo goed zichtbaar is. Zowel in m'n gezicht als buik en bovenbenen.
Afgelopen week ook voor het eerst in 4 maanden dat ik ermee bezig ben de vraag gekregen of ik ben afgevallen. De teller staat op -17,3 kg.
Wat goed zeg! Ga zo door!
Enige jammere van het afvallen is dat mijn borsten bijna weg zijn en dat ik geen kont meer heb. Maar oké, het is het ene of het ander natuurlijk.
opisop_shop schreef:Nou inderdaad ik heb eigenlijk nieuwe bh's nodig
Johnnydepony schreef:Kom ook ff binnenvallen..
Kun je met die spuitjes ook de vloeistof optrekken uit je mounjaro spuit?
Ik heb het 1 keer gedaan met de naalden vd noodmedicatie van kijn zoon, maar dan heb je een aparte optreknaald en een inspuitnaald zeg maar.
Ik overigens inmiddels denk ik 5 maanden aan de mounjaro? En inmiddels is er bijna 20 kg af. Zit nog steeds op 5 mg. Merk wel dat het de laatste 2 weken stukken langzamer gaat met afvallen. Maar ik ben nog steeds de eerste paar dagen redelijk misselijk en echt dooooodmoe. Dus verhogen zie ik niet zo zitten. Ik wil nog heel graag 10 kg. Zit nu op een bmi van 26