Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nog even mee gekletst toen onderweg.
En heerlijke plaatjes
Lijkt me echt heerlijk!
En wat goed van je enkel! Heel fijn dat het zo goed gaat.
Dus helemaal stuk na die eerste 2km. Even gewandeld om op adem te komen. De 2de stint keek ik na 300m al op mijn horloge hoe ver nog
. Tja dan is het wel erg ver. Bij 1,4km heel even gewandeld, mijn longen vonden het niet grappig. Denk 30/40 sec? en toen weer door. Gevochten voor die laatste 600m. 
.
. Dat is wel echt echt de max voor nu. Ik denk dus dat 4:30 echt te doen is. Het voelt in mijn lijf ook niet persee als niet haalbaar, alleen mijn ademhaling/hartslag heeft er wat moeite mee. Die moet even schakelen geloof ik. Ik heb natuurlijk het hele jaar veel op afstand getraind en weinig op snelheid.
) hadden we de speedladder erbij, erg leuk! Daarna intervallen. 2x 3’ / 3x 2’ / 4x 1’ met telkens 1’ rust. 

maar het is een kwestie van leren omgaan met wat mijn lijf wel kan, maar ik gewoon niet zo veel doe. Ben vooral met afstand bezig geweest dit jaar, niet zo veel met snelheid. Dit leek me wel een leuke uitdaging.
succes bij de tandarts.
af en toe komt het weer boven dat het mij ook wel leuk lijkt om de zones te laten bepalen. maar voor nu vind ik het ook wel oké zo. eerst maar mn knie goed, want dat blijft toch sluimeren. blegh. helemaal klaar mee. zal van de week alvast de fysio bellen, want het advies van de intervallen helpt niet echt. tijdens het lopen voel ik niks maar de dagen er na voel ik het wel gewoon weer. geen pijn, maar het is wel aanwezig. en dat hoort niet lijkt mij. nou goed. wel lekker gelopen vanavond.
. En dat terwijl ik eerst forfait wou geven omdat ik me niet lekker voelde (intussen langs huisarts geweest, en medicatie gekregen voor maaglast en blaasontsteking), maar tijdens het lopen nergens last van.