Haha nou een paar dagen geleden had ik dit echt nog niet hoeven proberen, ik werd al mega duizelig van douchen Ook fijn dat vanochtend de zon nog scheen. Lekker even in de buitenlucht. Sinds 11 uur regent het alweer
Bootsiebob inderdaad een grote schuur. Dat was nodig want de machines worden ook steeds groter en pasten niet meer in de oude schuur. Ik klaag niet hoor, mijn trailer mag nu permanent binnen wonen.
Goed te lezen dat je je beter voelt.
Ik had goed nieuws vandaag. Het ziekenhuis belde dat de kweek die ze hadden genomen tijdens mijn operatie geen slechte cellen had. Ik wist niet dat zo een kweek 8 weken duurt maar goed beter laat dan ooit. Dokter was ook wat verbaasd dat ik weer vol aan het sporten en zwemmen ben, dacht dat ik nog aan het opbouwen was.
Wat een fijn nieuws Wortel! En mooie wandelplaatjes. Ziet er mooi uit lizard. Boedjang en SuzanH lekker met de hond gewandeld. Leuk hé die reeen noordje Hier zie ik ze ook veel. Lopen 's ochtends soms gewoon over straat en door de tuinen haha. Leuke foto's van de katten jojoleine! Mooie herfst plaatjes Goof.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 16-10-24 09:59
Oe wandelvakantie wat een heerlijk vooruitzicht. Ik heb in de herfstvakantie ook een weekje vrij. Vt laat dit jaar. Misschien gaan we last minute nog weg. Hangt van het weer af.
Vanmorgen met zonsopgang het bos in gegaan. Heerlijk.
shaddy82
Geplaatst: 16-10-24 14:50
Prachtige foto's SusanH
Klein rondje met Banjer
boedjang
Geplaatst: 16-10-24 23:04
Ah lieve banjer En prachtige luchten zo SusanH Ik uit werk nog even frisse lucht happen met lil
Misschien dat ik vanmiddag nog even een klein rondje bos redt. Morgen weer een lange dag buitenspelen, dus ik kom wel aan mijn vitamine buiten. Maar weinig gewandeld deze week.
Ik zit binnen en als ik naar buiten kijk zie ik overal Lieveheersbeestjes op m'n balkon, echt een uitbraak. Komt vast door de hoge temperatuur.
shaddy82
Geplaatst: 17-10-24 18:43
Mooie plaatjes SusanH en het was inderdaad maar benauwd vandaag.
Max mocht ook weer mee, we hebben veel paddenstoelen gespot vandaag.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-10-24 10:55
Banjertje, Max, Lil en hele mooie herfstfoto’s!
De paddenstoelen
En zelfs reeënuitwerpselen, da’s weer goede mest
Ik ben onderweg naar Zwitserland voor het bruiloftsfeest van mijn moeder en stiefvader morgen. Ze zijn in juli dit jaar getrouwd, maar dat ging ineens heel snel na lang wachten op allerlei zaken, dus het feest is nu
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 18-10-24 11:10
Ja die poep lag recht langs het pad. En vers ook want het glom nog.