Hier net terug van m'n eerste rondje in Nederland weer na 3 weken lopen in het buitenland... Eindelijk weer eens gewoon vlak en bij een normale temperatuur en ik liep dus zomaar een PR op de 10km. Niet eens bewust voor gelopen, toen ik eenmaal onderweg was en lekker ging dacht ik: dan maar doorlopen ook.
Kwam volgens Garmin binnen op 50:11 en volgens Strava 50:06. Allebei dik prima
Ik moet nog twee weken. Status vandaag: ik heb me uit bed geschraapt en moet op gang komen. Beetje aangereden door een vrachtwagen gevoel. Wel beter geslapen dan normaal na zo'n lange afstand!
Hier mijn eerste rondje gelopen na mijn vakantie. Viel qua ademhaling tegen. Heb in Frankrijk nergens last van gehad, hier weer benauwd. Ook met wandelen al.
Al met al net onder het half uur een 5 km gelopen, dus zeker niet ontevreden.
Jammer dat je het benauwd had Sherivey. Ik heb mijn planning deze week omgegooid zodat ik heel vroeg kan lopen voordat het warm wordt. Al mogen we in het noorden absoluut niet klagen. Betekent wel dat ik zaterdag om 5:30 uur al ga, heb om 10 uur een afspraak waarbij ik gewassen en gestreken moet aantreden en ik heb altijd wel even nodig om af te koelen en bij te komen.
Lekker Musli en Sherivey allebei weer mooie terug-thuis-loopjes!
Ninus verstandig om voor de vroege ochtend te gaan deze week! Dat doe ik eind van de week waarschijnlijk ook.
Net even een heel rustige 5,5km gelopen. Geen spierpijn meer vandaag, gisteren was ik nog wat stijf in de liezen van al het mulle zand zaterdag. Een rustig rondje was weer prima te doen
Supervixen
Geplaatst: 11-07-22 18:43
De spierpijn is aanwezig. Niks in de kuiten, maar meer mijn kont van die heuvels . Ik hoop dat ik morgen iets soepeler beweeg, want dan de hele dag schoolreisje naar Hellendoorn.
Woensdag moet ik de hele dag extra werken en dan in de avond teamuitje, dus van hardlopen komt nog niks dan. Ik hoop donderdag uit mijn werk weer een kort rondje te kunnen.
Geen wonder dat je die hoogtemeters wel voelt SV! Even een beetje herstel nu
Ninus
Geplaatst: 12-07-22 12:54
Is het schoolreisje wat te doen Supervixen?
Vanochtend 13,5KM gelopen in 5:55. Was al vroeg, was een beetje damp (is dat ABN? ), maar toen het optrok werd het benauwd. Had terug wind(je) tegen gelukkig, dus prima te doen.
We zijn op de terugweg, het was gezellig en zeker te doen. Wel megadruk.
Goed bezig al met drinken, ga zo door!
Puera
Geplaatst: 12-07-22 23:01
Goed bezig, Ninus!
Vanavond afsluiting van de loopgroep gehad voor de zomervakantie. Rondje van 5 km, loop ik zomaar even een PR van 24:51. Had bedacht rustig aan te doen na de Vechtdaltrail maar ik voelde me zo goed dat ik het wel aandurfde om op tempo te gaan lopen.
Oh wat heerlijk zo'n snel rondje en inderdaad knap!
Mijn wederhelft heeft het schema wat verzaakt en heeft nu spijt. Gelukkig loopt hij van nature een stuk makkelijker, dus er is nog geen man overboord
Kylan
Geplaatst: 13-07-22 07:38
Lekker bezig Ninus en Puera!
Hier vanmorgen vroeg begonnen, heuvel training oftewel 8* de brug in het park over. Kort rondje dus. Maar man man man wat is het al warm en benauwd!
MuSLi
Geplaatst: 13-07-22 08:35
Goed bezig het Puera, Ninus & Kylan. Mooi PR Puera altijd leuk dat soort loopjes.
Hier gisteren op de racefiets gestapt met m'n clubje. Was weer een fijn ritje. We waren eens de andere kant op gefietst (pontjes/sluis), ook weer eens een andere omgeving
Vanavond tijd genomen voor een korte intervaltraining. 1km warming up, 5x200m snel/200m herstel en 1km cooling down. Was een fijne training. Kort maar krachtig
Hier na een week niet lopen (wel veel dingen met de fiets gedaan) een rustige 7km gelopen. Ga wat minderen met dierenoppas ook dat er meer tijd is om regelmatig te kunnen lopen.
Ninus
Geplaatst: 14-07-22 10:50
Goed bezig met heuveltraining Kylan! Ik moet dat ook echt gaan doen, ik race altijd na mijn rondje de Terp op en tussendoor op en af de Zeedijk, maar dat zijn geen echte heuvels natuurlijk. Ik vind het echt heel stom, maar we hebben afgesproken dat we in de vakantie op wat andere plekken met meer hoogte gaan trainen.
Lekker Musli, rondje op de fiets en intervallen! Ik heb heul lang geleden ook gefietst, de Elfstedentocht was toen het doel. Vond er geen zak aan, sta liever met een biertje tussen de feestgangers, want er kwam geen einde aan
Goed bezig poes! Kan me voorstellen dat juist de drukte met oppas in deze periode weer start, succes met minderen
Vanochtend 14km in 5:45. Merk dat ik nu structureel meer moet eten (heb deze week al 50km gelopen en ga zaterdag voor de 25), vind ik best lastig, want ik zit normaal in een heel strak regime qua eten. Even puzzelen dus.