Zitting afgesloten, Willem engel benut de livwblog nog even om te benadrukken dat er geen avondklok is en nu wachten op de uitspraak
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Waarom doen jullie nu weer net of ik een of andere virus wapper ben?! Als er hier iemand niet ontkent dat Corona bestaat ben ik het wel. Doe even normaal en lees gewoon eens goed wat ik zeg.
Ik zeg dat we constant bang zijn voor een Britse variant waarvan nu een piek zou moeten zijn maar die maar niet komt.
Dadelijk komen alle andere landen nog even de hoek om met mutaties.
Wil je dan voor al die mutaties zulke heftige maatregelen instellen? Prima!
Dan zitten we nog wel even binnen.
Jaartje? Tot iedereen een vaccin heeft gehad?
nynke55 schreef:sureido schreef:Waarom doen jullie nu weer net of ik een of andere virus wapper ben?! Als er hier iemand niet ontkent dat Corona bestaat ben ik het wel. Doe even normaal en lees gewoon eens goed wat ik zeg.
Ik zeg dat we constant bang zijn voor een Britse variant waarvan nu een piek zou moeten zijn maar die maar niet komt.
Dadelijk komen alle andere landen nog even de hoek om met mutaties.
Wil je dan voor al die mutaties zulke heftige maatregelen instellen? Prima!
Dan zitten we nog wel even binnen.
Jaartje? Tot iedereen een vaccin heeft gehad?
Knap, dat is precies wat de advocaat van Engel nu net zei, waar komt dit vandaan?
nynke55 schreef:Dat er meer mutaties komen, dat is common sense. Dat elk land met een mutatie komt, zeggen 2 mensen vrijwel tegelijkertijd, vind ik wel heel toevallig, daar is een derde geweest die dat nog even eerder zei, ben benieuwd wie dat was.
sureido schreef:Nou, misschien heb ik vandaag wel een extra zintuig! Ik zei vanochtend, de avondklok zal wel weggaan en 10 min later was ie weg. En nu spreekt de advocaat ook nog met dezelfde woorden.
Misschien moet ik vandaag meedoen aan roulette. Online dan he.
Maar nee, dit heb ik toch echt net zelf bedacht hoor. Niet van een virus wappie site en niet van Facebook. Was dit wel echt op hetzelfde moment dan, je reageerde wel een stuk later op die post.
Edit Ik ben er meer bang voor wat er nog komen gaat door al die mutaties. En of we daardoor nog zolang moeten binnen zitten.
nynke55 schreef:Sureido, en dat was precies wat hij zei'er zijn zo'n 200 landen op de wereld en als ze allemaal met hun eigen variant komen zijn we nog jaren bezig.
Maar goed, jij hebt dat dus blijkbaar zelf bedacht en nergens gehoord of gelezen.