Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

romysch22

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 16:06

Super mooi geworden Roosch!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 16:24

GEWELDIG *\o/* wat een power straal je uit Roosch :j

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 16:43

Nieuwe jurk gescoord op Vinted, helemaal blij mee *\o/*
Afbeelding

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 17:32

Roosch en Gaucho..... you rock Ladies +:)+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 17:49

Dankjewel allemaal! <3 helemaal blij mee! Heb er een paar op groter formaat in mijn profiel gezet, ik denk dan is het niet zo paginavullend. :')

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:51

gaucho schreef:
Nieuwe jurk gescoord op Vinted, helemaal blij mee *\o/*
[ [url=m/XmcQaA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Erg mooie jurk en wat zie je er goed uit!

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:49

Ooooh wat een leuke foto's roos!!! Echt super mooi geworden.

En jij ook al zo'n leuke jurk gaucho!!

Hier loopt het mwa. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb meer honger, krijg weer zin in snoep.
Of het ligt aan de amandelmeelcakejes die ik vorige week vrijdag gehad heb? Of toch te eentonig eten (ik wissel al meer af dan eerst). Het vasten lukt niet meer etc.
Geen idee.
Ik moet toch echt nog een hele tijd doorzetten. Ik zit nu echt in de moeilijke tijd..... -O-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:35

He wat balen Arabella, vooral dat je niet zo goed weet waar aan het ligt.

Bij mij zijn het trieste weer en de 'feestjes' in ieder geval redenen om meer zin te hebben in lekkere dingen. Ik probeer de balans te vinden door ook gezond te eten en wat meer te bewegen deze dagen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 16:38

Bij mij is het ook de gezelligheid steeds, maar het is het waard.

Win net een gift card van mijn favo winkel: TopVintage :):) kan ik een nieuw jurkje uitzoeken!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:09

Oeh wat leuk *\o/* is ook echt mijn favo winkel inderdaad, maar dat wordt moeilijk kiezen :D

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 17:15

Leuk Roosch :D

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 19:49

Oeh leuk roos!!! Jij hebt echt veel geluk de laatste tijd :') *\o/*

En hier is het mis gegaan. -O- |o Eerste keer sinds het echte begin. Vanmiddag kerstkoekjes op en net hamburger en mcchicken en mcflurry.
Morgen weer in het gareel. Geen extraatjes meer. Geen koffie meer. Tot na de kerst wel extra groenten en erna even een heel stuk strenger zodat de cravings weg gaan.

Rond die 15 kilo afgevallen krijg ik altijd mijn zwakke punt. Ook nu weer.
Maar we moeten toch echt nog verder.

Morgenvroeg maar wat eerder opstaan om toch maar te ontbijten (even snel ei naar binnen duwen ofzo). Even back to basic.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:03

Jezelf niet te veel de grond intrappen he :n Je kan dit, zelfs na een paar kerstkoekjes en de Mac :(:)

Het is voor iedereen anders, maar werkt voor jou heel streng zijn en bepaalde dingen helemaal niet eten het beste? Binnen mijn kcal budget eet ik ook weleens 'ongezonde' dingen, maar dan wel met mate.

Dat ziet er vanavond dus zo uit :') :

Afbeelding

Maar voor anderen werkt het weer het beste om bijvoorbeeld helemaal niet te snoepen.

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-20 21:30

Dat werkt voor mij idd het beste. Niet teveel suiker/helemaal niets lekkers.

Maar het is al een week of 2 prut. Is eigenlijk begonnen toen de vader van een collega positief getest werd en ik wel nog werkte, maar voor de rest alleen nog maar thuis zat. Soort van werk quarantaine.
De angst om positief te zijn met constant helemaal alleen zijn (hond was er ook niet) en op het werk, alles van 3 man alleen moeten doen.
De stress is er weer en dat merk ik.

Ik kan nu gelukkig weer naar mijn ouders toe en ben met de kerst veel daar. En ben geen dag alleen nu.

Even ontstressen en dan wordt ik hopenlijk weer wat positiever en minder depri. Even alles van me af schrijven. En wat strenger aan alles houden haha.

mirjamalvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 12:15

Hier een vrij goede week qua eten.
En gelukkig was de weegschaal het daarmee eens. De eerste 0.8 is er weer af. Toch fijn weer eens een - na maanden + :=

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:14

Netjes. Ik 300 gram eraf gelukkig. Stond ff stil. Wel weer lekker afgemat in het bos door de trainer. Maar wel 5 keer een heuvel op gerend en tussendoor dan sit ups. En dan de rest van de oefeningen nog natuurlijk. Wel weer lekker bezig geweest.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 17:53

Hier echt al sinds begin oktober stabiel rond de 69, en daar ben ik echt zo trots op :j Wordt steeds blijer als ik in de spiegel kijk, en dat maakt het ook makkelijker om het bij 1 stukje chocolade te houden of wat extra te bewegen. Morgen voor de croissants ook maar even een rondje hardlopen :')

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:16

Na de kerst maar even goed hard door Arabella!

Mooi Mirjam, begin is er!

Bij mij gaat het redelijk. Wel gezelligheid, maar ook om de dag sporten. Boksen vind ik écht heel leuk!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-20 19:41

Afbeelding
Dit toetje hielp niet bij afvallen :')

Super Mirjam!

Super dat boksen zo goed bevalt Vulina :)

Lekker bezig Rockwitch!

Ah arabella, komt goed :(:).

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-20 13:04

(van een meelezer)

Fijne feestdagen gewenst!
En ook fijn om te lezen dat veel van jullie het afvallen even op pauze zetten nu met de kerst. Helpt mij ook. Ik ben wel al veel afgevallen, maar wil nu nog het laatste... en nouja, dan komt er taart en koekjes en alcohol met kerst... Maar een 'gewone' relatie met eten ontwikkelen is eigenlijk eerste doel nu, dan mag het ook best wel eens zo'n 'feestdagen'. En dan ook gewoon wat meer, wat ongezonder en wat anders eten... Eigenlijk mag ik al blij zijn als het twee stukken taart zijn ipv een eetbui zonder einde!

Dus; ontzettend bedankt iedereen! En ga vooral zo door komend jaar! Jullie zijn toppers en ik lees ontzettend graag mee <|-

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 08:48

Hoe komt iedereen de feestdagen door? Ik heb gisteren echt enorm genoten van een uitgebreid kerstdiner.

Afbeelding

Afbeelding

Verder toch wel een rare kerst, eerste kerst zonder mijn moeder en opa.

Probeer het uitgebreide eten en drinken wat te compenseren met minder tussendoortjes en beweging, en na de feestdagen wordt het weer wat strikter, nu wil ik er ook wel van genieten.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 09:36

Ooh ziet er heerlijk uit!

Hier gisteren lekker gegeten bij mn schoonouders. Vandaag zelfgemaakte tapas bij mn moeder en daarna is het klaar met het gesnoep :')

MarlonNaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 12:36

Ik heb kerstnacht en gister lekker soep met een biefstukje gegeten.

Niet fancy maar mn gezondheidsreset gaat voor. Lekker chocomel en ijs voor mn vent gehaald zodat hij wel kan genieten :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-20 13:00

Oef, hier ook lekker en veel gegeten en gedrongen. Braaf zijn komt wel weer eens. Genieten, gezelligheid. Voor de vorm hebben we gisteren wel nog een wandelingetje gemaakt. :')

Mijn ijstaart was me de calorieën niet waard, maar gelukkig is er een gewillig slachtoffer hiervoor gevonden. :Y)

Ik wens jullie in ieder geval alle goeds toe: geniet van deze dagen <3

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-20 09:47

Weer enigzins terug naar normaal hier :D weer gewoon aan het werk en 'gewoon' eten. Weegschaal stond vanochtend netjes op 69.4 *\o/* en heb zeker wel uitgebreid genoten :D Verschil was voor mij denk het tussendoor ook flink bewegen en ook eens een gezonde maaltijd tussendoor :)

Voelt wel fijn, dat tussendoor even uitgebreid genieten ook gewoon kan. We gaan mooi op dezelfde manier door richting 2021 :j