Lang geleden dat ik hier heb mee gekletst. Ik hoop dat ik weer welkom ben

Een jaar terug was ik flink afgevallen (12kg) en heel tevreden. Ik zat lekker in mijn vel en voelde me zoooo goed!
In November 2020 zijn mijn man en ik naar Italië verhuisd, en je raadt het al: 11 kg aangekomen .. heel veel stress van de verhuizing gehad, maar ook van het verkopen van ons huis in NL. En dan ga ik eten... het Italiaanse lekkere eten maakt het allemaal niet zo makkelijk haha

Inmiddels ben ik er weer klaar mee. Ik zit niet lekker in mn vel, heb weinig energie en vind mezelf echt niet mooi met die extra kilo’s.. Dus hoog tijd om er wat aan te doen!
Vanaf vandaag zitten we hier na 5 relatief vrije weken (restaurants mochten open voor lunch tot 17:30 uur) weer terug in lockdown. Zoals de hele tijd dat we hier wonen dus eigenlijk al

Het niet buiten de deur kunnen eten maakt het afvallen hopelijk wel wat makkelijker.
Anyway, mijn man wil ook graag wat afvallen en weer meer sporten. Er zijn weer gezonde boodschappen in huis gehaald en morgen beginnen we weer met sporten thuis want de sportscholen zijn hier al sinds augustus dicht. Ik wil graag 12 kg kwijt.