Bij mij heb ik 2 vd 4 moeten laten bijwerken.

Eigenlijk zijn er 3 bijgewerkt, maar bij eentje was het niet echt broodnodig. Echter was ze toch al met een andere bezig en is ze dus nog een keertje rond de lijntjes gegaan om het een beetje op te schonen, maar had perfect zonder gekund.
Bij mijn arm was het echter echt wel nodig, de fijne lijntjes hebben het vervellen niet overleefd. Hierbij een overzichtje voor wie het moest interesseren;
Kort na zetten
[ [url=m/zWlYop.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na vervellen
[ [url=m/dNdvzZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu, na keer bijwerken en 3 jaar later
[ [url=m/52wXIk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zou misschien wel nog een keertje over gegaan mogen worden, maar ik ga toch nog eens langs in januari 2022 voor een nieuw project dus dan laat ik haar er nog eens naar kijken. Bewijs dus dat die fijne lijnen wel lastig helen, alhoewel ze in de rest van de tattoo wel heel netjes gebleven zijn.
Mijn bovenbeen is ook wel minder goed geheeld helaas en die moet ik dus ook laten bijwerken. Gelukkig zit dat gewoon in de service inbegrepen en combineer ik het telkens met een andere afspraak.

Binnen 14 dagen is het trouwens zo ver, ik heb er superveel zin in!! Is echt al te lang geleden.
Ik gebruik overigens ook wel zeep zonder zeep voor mijn tats. Destijds van Zwitsal, recent van La Roche-Posay dat ik ook gebruik voor mijn gevoelige huid. Werkte prima. Qua verzorging heb ik het laatst Hustle Butter gebruikt en dat vind ik veruit het fijnste dat ik al gehad heb.