Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
youaremystar schreef:Werkt die ontkleurelder ook op semi permanente haarverf?
Denk dat ik die ga proberen. Myn hoofdhuid doet echt zeer door de head en shouldersdus die vermijd ik liever een heeeele tijd.
youaremystar schreef:Iemand een tip of truc hoe je directions uit je haar krijgt?
Ben wel weer klaar met paars haar.. Word blauwig en lila achtig. Wil wel weer wat anders
Maar de kapper durft/wil er niks aan doen omdat ze bang is dat het dan roze of groenig word..
melanie0906 schreef:youaremystar schreef:Iemand een tip of truc hoe je directions uit je haar krijgt?
Ben wel weer klaar met paars haar.. Word blauwig en lila achtig. Wil wel weer wat anders
Maar de kapper durft/wil er niks aan doen omdat ze bang is dat het dan roze of groenig word..
Helemaal niks. Ik heb 3 maanden met h&s gewassen de boel ontkleurd en nog zag je vlekken... Het is echt troep!
melanie0906 schreef:youaremystar schreef:Iemand een tip of truc hoe je directions uit je haar krijgt?
Helemaal niks. Ik heb 3 maanden met h&s gewassen de boel ontkleurd en nog zag je vlekken... Het is echt troep!
youaremystar schreef:Iemand een tip of truc hoe je directions uit je haar krijgt?
melanie0906 schreef:IMANDRA schreef:Het is semi-permanente verf hè. Die hoort goed te blijven zitten. Zeker als je vaker verft gaat het dacht ik tussen de haarschubben zitten? Het is dus niet troep omdat je het er niet makkelijk uit krijgt. De high-end verf van de kapper zal hetzelfde doen.
Mijn kapper stond werkelijk te vloeken. Directions komt er nooit meer in bij mij. Directions beweerd in volgensmij een wasbeurt of 10 eruit te wassen dus helaas.
Felicxa schreef:Hoi! Ik hoop dat het oke is als ik even binnen kom vallen!
Ik wilde een aantal jaar geleden graag blauw haar, maar toendertijd mocht dat niet van mijn moederInmiddels ben ik wat ouder en wil ik nog altijd toch een keertje een paar fellere kleuren proberen. Ik weet dat directions een goed merk is voor semi-permanente kleurtjes, maar kan ik dit ook makkelijk thuis doen? En zal ik het daarvoor moeten ontkleuren? Ik heb van mezelf bruin haar, niet echt heel donkerbruin maar zeker geen lichte kleur. En zo ja, is dat dan iets dat ik zelf kan doen?
Ik heb een aantal jaar geleden wel rood haar zelf geverfd en dat zag er prima uit. Maar ook een keer turqouise van colorista geprobeerd en toen had ik wel een groen gloed maar je zag het niet echt.
Felicxa schreef:Hoi! Ik hoop dat het oke is als ik even binnen kom vallen!
Ik wilde een aantal jaar geleden graag blauw haar, maar toendertijd mocht dat niet van mijn moederInmiddels ben ik wat ouder en wil ik nog altijd toch een keertje een paar fellere kleuren proberen. Ik weet dat directions een goed merk is voor semi-permanente kleurtjes, maar kan ik dit ook makkelijk thuis doen? En zal ik het daarvoor moeten ontkleuren? Ik heb van mezelf bruin haar, niet echt heel donkerbruin maar zeker geen lichte kleur. En zo ja, is dat dan iets dat ik zelf kan doen?
Ik heb een aantal jaar geleden wel rood haar zelf geverfd en dat zag er prima uit. Maar ook een keer turqouise van colorista geprobeerd en toen had ik wel een groen gloed maar je zag het niet echt.
Felicxa schreef:ik zat juist te kijken naar directions omdat ik dan hoopte dat ik wat makkelijker van kleur zou kunnen wisselen als bv over wilde naar paars of roze. Of kan dat bij L'oreal professional ook wel, alleen met dan wat langer wachten?
Blonderen laat ik dan bij de kapper doen vantevoren denk ik.
Lau schreef:Felicxa schreef:ik zat juist te kijken naar directions omdat ik dan hoopte dat ik wat makkelijker van kleur zou kunnen wisselen als bv over wilde naar paars of roze. Of kan dat bij L'oreal professional ook wel, alleen met dan wat langer wachten?
Blonderen laat ik dan bij de kapper doen vantevoren denk ik.
Hou er rekening mee dat de directions alleen terug lopen naar een wazige kleur. Dus als je een andere kleur er overheen wil zal je vrijwel altijd nog een keer moeten ontkleuren.
Ik heb in mijn Posts nog wel een net na directions foto en een foto van na 1,5 maand ofz.