Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Riddershow, blij dat ie zo bevalt! Ja dat is inderdaad wel even wennen, dat ie zo groot is.
Mfp verbind ik met de Garmin app. Daardoor rekend ie verbruik ook mee en ga ik gemakkelijk rond de 2000kcal zitten per dag en dan toch nog afvallen. Zonder het verbruik is het een ander geval.
Aria_zz schreef:Edit: ik lees net, dat er heel veel mensen maagoperaties aan het ondergaan zijn om te vermageren, en ook steeds meer jongeren.
Daarom hier even een motivationele oproep:
goed bezig meiden! Gezond voor je lichaam zorgen en er gewoon keihard voor blijven gaan, zodat we het gewoon volhouden en ons lichaam met respect kunnen behandelen.
_KellyAV schreef:Welkom Silver, leuk dat je in de gehandicaptenzorg werkt, ik werk ook met deze doelgroep!
Ik moet op mijn vaste groep wel altijd zelf eten meenemen, vind dat juist fijn. Dan heb ik tenminste in de hand wat ik eet. Als je dat fijn vindt kan je dat misschien ook doen op jouw groep? Weet niet of het met jouw cliënten haalbaar is, dat verschilt natuurlijk nogal.
Bhriseis schreef:Silver, mij helpt het om mijn laatste T al te plannen en daar iets vullend maar gezond van te maken. Dan zit ik te vol voor lekkersSucces!
Klinkt als een emotioneel zware job trouwens. Of valt dat wel mee?
Aria_zz schreef:Heb je nog wat goeds kunnen maken Riddershow?
Silver, is het een optie een deel van je eten in de frigo te zetten zodat je dat later kan eten?
Mijn lijstje van vandaag:
O: havermout, appel en yoghurt
T: banaan, cappuccino
L: 3 grote boterhammen, plak kaas, plak ham (yay eiwit), Hummus rode biet, oikos aardbei
T: proteïne shake
A: volkoren pasta, tomatensaus, tomaat, paprika, courgette, rucola, parmezaan
B: 1.100km zwemmen.
Ik denk dat ik nog wat nootjes ga eten vanavond ook. Heb nog 200kcal over en voel me hongerig na gisteren, work out viel me zwaarder dan ik dacht.