Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Dat was midden in de week bier zuipen en de halve straat wakker houden tot 3u 's nachts. Alle slaapkamers waren aan de tuinkant in onze straat. Me dunkt dat ik niet de enige was. Helaas tokkies dus meeste namen het maar voor lief.
Spekkie01 schreef:Dan moet je eens gezellig bij mij op stal komen. 6 weken lang ponykamp en vervelende, schreeuwende, brutale koters.
Die ook nog eens niet met hun fikken van je spullen af kunnen blijven. Die het hooi van mijn paard plunderen om "hun" sielughu ponnie van die week bij te voeren, ondanks dat gezegd is dat ze eraf moeten blijven. Paar halster touwtjes kwijt,hun zooi ligt overal en ze staan ook zo in je box om je paard vol te douwen met suikerdsoepjes ondanks dat er duidelijke regels zijn
_Reneee schreef:Ik sta all by myself en dat is zo fijn. Ik kom voor mijn rust op stal en zit echt niet te wachten op gillende pennymeisjes die door de stallen rennen. Dat deden ze op mijn vorige stallen wel. En ongevraagd voeren inderdaad. Al deden de volwassenen dat ook.