Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 00:51

Dat was midden in de week bier zuipen en de halve straat wakker houden tot 3u 's nachts. Alle slaapkamers waren aan de tuinkant in onze straat. Me dunkt dat ik niet de enige was. Helaas tokkies dus meeste namen het maar voor lief.

Palmera

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 01:19

Ja kijk, dat is net even wat anders dan de buren die gezamelijk voetbal kijken met het bijbehorende gebrul. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 07:34

Na verloop van tijd sliep ik er ook doorheen hoor. Je went als kind aan alles. Zo ook met hun vele ruzies die je makkelijk kon meevolgen. Als volwassene had in het daar veel lastiger mee omdat je dan de lading beter begrijpt.

Woon nu gelukkig een stuk rustiger.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 09:12

Varekaj schreef:
Dat was midden in de week bier zuipen en de halve straat wakker houden tot 3u 's nachts. Alle slaapkamers waren aan de tuinkant in onze straat. Me dunkt dat ik niet de enige was. Helaas tokkies dus meeste namen het maar voor lief.

Dat zijn dan van die mensen die klagen dat de vogels of hanen kraaien van s'ochtends vroeg. Of dat de koeien loeien in de wei. :roll: Dat ze zelf de halve straat wakker houden s'nachts daar staan ze dan niet bij stil. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 19:08

Waren inderdaad van dat type klagers, maar dan liefst van al achter de rug om. Nu stonden er geen koeien in de buurt of hanen, maar al wat er gebeurde hadden ze wel gezien.

Papa huurde de woning, zij waren eigenaar. Mijn vader is op een dinsdagmiddag opgenomen via spoed tijdens een bezoekje aan oma, hij had een beroerte. Donderdag is hij overleden in de vroege avond. Vrijdagochtend ging ik dan richting begrafenisondernemer, en zij spraken me aan "waar is je pa, die is niet meer thuis geweest". Vermeldt dat hij de avond voordien was gestorven. Kreeg ik de botte reactie "oh, dan bellen we de huisvesting wel even, dan kan jij ophoepelen en kan mijn zoon in die woning intrekken".

Ik was 23, en heb dat contract zelf kunnen overnemen. De 4 jaar nadien is mijn leven daar niet bepaald rooskleurig geweest... Mede door het gebrek aan opvoeding bij hun kleinkinderen die daar meer gedumpt werden dan wat anders. Die schreeuwden ze ook constant bij elkaar en het taalgebruik tussen opa en oma met de kinderen samen was niet echt netjes. De Flodders waren er beleefd tegen :))

Laurora

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:16

@ varekaj
Meen je niet, wat een walgelijke lui :r
Ik had daar écht niet meer willen wonen.... :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:44

Op dat ogenblik had ik het budget niet om te verhuizen. Na 4 jaar had ik intussen mijn vriend leren kennen en ben ik bij hem ingetrokken. Wat een verademing :D

Al zit ik nu tussen een kleuter- en lagere school en muziekschooltje in. Ook geen feest. Het lawaai valt mee, vooral de ouders geven problemen met erg aso parkeergedrag.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:51

Zucht, mooie voorbeelden dan voor hun kinderen of kleinkinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 07:57

Yep. Reden genoeg om er zelf geen te willen :D

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:20

Wat is het hier stil..
Is iedereen op vakantie ofzo? :P

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:21

Gewoon weinig last van kinderen :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:23

Of we zitten in het andere topic haha. Ik heb inderdaad al een tijdje geen kids gezien, heerlijk!

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 12:59

Dan moet je eens gezellig bij mij op stal komen. 6 weken lang ponykamp en vervelende, schreeuwende, brutale koters.

Die ook nog eens niet met hun fikken van je spullen af kunnen blijven. Die het hooi van mijn paard plunderen om "hun" sielughu ponnie van die week bij te voeren, ondanks dat gezegd is dat ze eraf moeten blijven. Paar halster touwtjes kwijt,hun zooi ligt overal en ze staan ook zo in je box om je paard vol te douwen met suikerdsoepjes ondanks dat er duidelijke regels zijn

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:13

Sta je op een manege?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:14

Ik heb bewust nooit op een manege gestaan.
No way dat ik dat doe. Dat is vragen om ellende.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:16

Jep. Hoewel mijn oude pensionstal de laatste paar jaar ook overspoeld werd door bijrijders in de leeftijd van 10 tot 17 jaar. Wat een drama.

Afhangende van of we een pony voor het kind kopen of een paard voor ons zullen mijn man en ik op zoek gaan naar een bij voorkeur rustige stal zonder klein grut.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:25

Ik sta all by myself en dat is zo fijn. Ik kom voor mijn rust op stal en zit echt niet te wachten op gillende pennymeisjes die door de stallen rennen. Dat deden ze op mijn vorige stallen wel. En ongevraagd voeren inderdaad. Al deden de volwassenen dat ook.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:27

Spekkie01 schreef:
Dan moet je eens gezellig bij mij op stal komen. 6 weken lang ponykamp en vervelende, schreeuwende, brutale koters.

Die ook nog eens niet met hun fikken van je spullen af kunnen blijven. Die het hooi van mijn paard plunderen om "hun" sielughu ponnie van die week bij te voeren, ondanks dat gezegd is dat ze eraf moeten blijven. Paar halster touwtjes kwijt,hun zooi ligt overal en ze staan ook zo in je box om je paard vol te douwen met suikerdsoepjes ondanks dat er duidelijke regels zijn

was ik snel klaar mee. Als ik het kon vermeed ik het de week dat er kampen waren om te gaan lessen in de manege's waar ik van de bak gebruik maakte en anders kregen die kinderen op hun donder van mij. Mijn paarden zijn geen sullige manegepony's of paarden. Ik was dan de chagrijnige altijd boze dame maar dat kon mij geen bal schelen. Na 2x zeggen bleef ik echt niet beleefd.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:30

_Reneee schreef:
Ik sta all by myself en dat is zo fijn. Ik kom voor mijn rust op stal en zit echt niet te wachten op gillende pennymeisjes die door de stallen rennen. Dat deden ze op mijn vorige stallen wel. En ongevraagd voeren inderdaad. Al deden de volwassenen dat ook.

paard aan huis is een way of life maar inderdaad de rust is heerlijk. Gelukkig kwam ik enkel in de maneges als ik wilde lessen of bij slecht weer om gewoon te rijden. Was altijd blij dat het weer school was.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:44

Brrrrr ben zo blij dat ik Uni ooit heb verhuisd naar een kleinschalig privé stalletje.... met her en der een enkel kind, en dan nog goed opgevoed ook :+
Als er hier na nog een ander paard komt, komt hij of zij daar zeker ook weer te staan

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:55

http://www.ad.nl/dordrecht/moeder-boos- ... ~a29541c3/
Goed gedaan van de politie!

En de vrouw zal vast wel langer weg zijn geweest dan eventjes, want al is de politie snel, een melding een aankomsttijd en dan nog het daadwerkelijk ruitje tikken zit al snel 5 tot 10 minuten tussen.
En dan staat de politie ongeveer op de hoek.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:09

Ik sta inderdaad op een gemengde pension/manege stalling. Dat gaat trouwens de overige 48 weken per jaar meer dan prima hoor. Er wordt door de eigenaar goed opgelet op de regels, alleen nu ze de hele dag op stal rondhangen en daar slapen is de controle wat lastig.

De meeste kinderen houden zich ook wel aan de regels, maar er zitten er altijd wel een paar tussen die dat stukje opvoeding gemist hebben.

Ik trek ook gewoon mijn waffel open als ik wat zie, ik heb al bonuspunten gescoord de afgelopen paar dagen, maar daar heb ik lak aan. Ik wordt niet onbeschoft, maar ze weten waar ze met me aan toe zijn en vervelende individuen lopen ondertussen met een boogje om me heen :') dat gegil en gekrijs en geren op het erf daar wordt ik niet blij van en de paarden ook niet. Normaal lopen en praten is mijn insziens niet teveel gevraagd. Gelukkig mag ik er ook gewoon wat van zeggen, dat scheelt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:22

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:37

Ik vind naakte babyshoots altijd zo ongemakkelijk. Waarom moet dat? Wat is daar leuk aan? Bah.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 15:12

Ja ik snap er ook geen hol van en je krijgt er dit soort taferelen van :') leuk voor als hun eerste vriendje/vriendinnetje later langskomt