[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 20:43

Wauw jouw rode look Lino! Echt heel mooi!
DS, ik weet nog dat je lang geleden deze kleuren probeerde, hoe je het nu elke keer pulled is echt <3
Mooie lippenstift heb je daar op mondy, welke is dat?
Velvetblack zijn jouw ogen nou groen? Ze komen echt mooi uit door die kleuren
Ik ben benieuwd naar looks met die gewaagde kleurtjes Joolien ~~}> Die dieprode staat je iig fantastisch.

Vanavond zelf mijn standaard look + lippotlood van catrice, heb het UD basics op mn ogen
Spoiler:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:46

Leuke frisse look Aight :)

Mooie bestelling Niniane, ik ben benieuwd naar de ofra oogschaduw. Blisfull is wel onwijs gaaf! <3

Ik heb net ff lopen klooien met de liquids. Dacht dat de donkerdere kleuren me niet zouden staan, maar die kan ik toch verrassend goed hebben :P

Gravity
Afbeelding
Aphrodite
Afbeelding
Iced mocha
Afbeelding
Ballet slipper
Afbeelding

Ik vind aphrodite het minst eigenlijk :P Balletslipper kreeg ik er niet top op, maar ik had ook veel olie gebruikt op mn lippen, dus denkt dat t daardoor komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:49

Iced Mocha is paars bij jou Jolien! Bij mij is hij echt meer bruin :))

Hier alvast een hoop ingepakt. Viel me nog mee, nog niet eens een verhuisdoos vol, mn krulset en spiegel pasten er zo nog bij _O- alleen mn foundation, mascara's, oogpotlood, androgyny en FiF pallette zijn nog niet ingepakt en een paar lipsticks (JS, een UD en een paar MAC)

Nu mn nagellak nog :))

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:59

Van deze 4 vind ik iced mocha by far t mooist bij je jolien, topkleur!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:01

Vind die donkere kleuren je goed staan jolien. En grappig om te zien dat verschil per persoon. Iced Mocha is bij mij echt bruin, wel te zien op deze foto:
Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:08

Mooie kleuren Joolien! Hoe dragen ze?

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de Jeffree lipsticks :') . Ik was overtuigd om te bestellen maar toen zag ik dat je een creditcard nodig hebt (was ik vergeten) dus dat moet ik via mijn ouders doen en kon niet meer gisterenavond. En nu... weet ik het niet meer :+ aan de ene kant: 2 lippenstiften voor de prijs van 1 is toch top, maar aan de andere kant weet ik niet hoe veel ik ze zou dragen... Urgh irritant :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:11

Damned, je kan ook betalen met Paypal. Heb zelf geen creditcard maar toch al heel wat lipsticks besteld zonder problemen.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:19

Heb ik ook niet... Maar ik moet gewoon mijn ouders bellen en dan kunnen zij het nummer van hun creditcard geven enzo, dus dat is niet zo erg. Nu is de drempel alleen hoger om te bestellen waardoor ik weer eens aan het twijfelen ben (ik ben een verschrikkelijke twijfelaar om de stomste dingen :+ )

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:32

Blissful is een highlighter Jolien! :) Maar denk dat die ook prima zou kunnen als oogschaduw. Echt niet normaal hoe erg die van je jukbeenderen afknalt. Zelfs Champagne Pop is niet zo heftig

Vind Iced Mocha je het beste staan denk ik.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 15:51

Mooie look Aight :)!

Ik vind die Gravity je gaaf staan Joolien! De rest ook :j

Oh ja ik zot ook te twijfelen Damned. Wilde een Skin Frost bestellen, maar heb eigenlijk niks nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:25

Damned schreef:
Mooie kleuren Joolien! Hoe dragen ze?

Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de Jeffree lipsticks :') . Ik was overtuigd om te bestellen maar toen zag ik dat je een creditcard nodig hebt (was ik vergeten) dus dat moet ik via mijn ouders doen en kon niet meer gisterenavond. En nu... weet ik het niet meer :+ aan de ene kant: 2 lippenstiften voor de prijs van 1 is toch top, maar aan de andere kant weet ik niet hoe veel ik ze zou dragen... Urgh irritant :+

Ze dragen echt superfijn :D Alleen die ik vrijdag op had, ruby slipper, is wat droog. Maar de rest zit heerlijk!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:27

Ze staan je goed! *\o/*

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 16:47

Helleu ik kom even binnen vallen!
Iedereen heeft ie wel redelijk verstand van make up geloof ik en ik ben nog al een groentje :')
Ik kijk vaak naar al die filmpjes met highlighter etc. ,maar altijd als ik het zelf doe dan wordt het niet zo beauty princess zoals de dames op het filmpje.

Ik had een aantal vragen.. op dit moment heb ik zo'n tube van de hema foundation en dan nog zo'n poederdoosje. Daarmee maak ik mijn huid dus heel legaal en dan komt stap 2 ...
Ik had zo'n doosje gekocht van de kruidvat met verschillende kleuren (poeder) en dan op bepaalde plekken schaduw aan brengen en op andere weer lichter, maar wat heeft jullie voorkeur; poeder of vloeibaar?
Het blenden lijkt (vooral op de filmpjes) altijd beter te gaan met vloeibare make up, maar welk merk raden jullie dan aan?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:08

Elin, geen :+ dat shapen en baken zoals je veel op Instagram en YouTube ziet is erg leuk op foto en film. Maar in dagelijks leven niet mooi. Ik zou voor een goede basis gaan met beetje poederbronzer om de jukbeenderen te benadrukken.

Neus- en kincontour en baken vallen in het echt heel erg op en vind ik daarom niet geschikt voor dagelijks gebruik.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:08

Jolien ik vind de 2 donkere kleuren je juist heel mooi staan!

Elin daar kan ik je helaas niet mee helpen want gebruik zelf alleen een blush poeder

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 17:30

Heel subtiel shapen doe je al met bronzer, blush en highlighter. :j Dat overdreven contouren is in het echte leven inderdaad niet mooi. Subtiel kan wel mooi zijn maar dan moet het wel goed gedaan zijn. Heb zelf geen ervaring met die producten eigenlijk. Wellicht dat velvetblack (Elke) nog goede aanraders heeft! :D

Afbeelding
Ofra Blissful in actie. Weinig subtiel is deze haha. :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:25

Boozy heeft vandaag 20% korting op alle oogschaduw en oogschaduw kwasten.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:44

Oeh ik wil er nog wel een paar bij :j beautybay heeft megakortingen op liquids, ook gerard cosmetics joolien :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 08:57

Mac heeft 40% op de limited edition collectie!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:00

melanie0906 schreef:

Op de US site ja. Niet de Nederlandse :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:03

_Friemel schreef:
Oeh ik wil er nog wel een paar bij :j beautybay heeft megakortingen op liquids, ook gerard cosmetics joolien :)

Ik heb er nu wel ff genoeg :') Of zal ik gewoon alle kleuren halen :P Maar bedankt voor de heads up!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:11

Elke ondanks de vage foto wel een hele gave look met die kleuren !
Joolien wauw daar zitten gave kleuren tussen <3 Gravity, immortal en ecstasy zijn gaaf :)) Jullie zagen er iig super uit :j
Fair Gefeliciteerd *\o/* Wat een heerlijke look zo met alleen je liquid !
niniane een mooie bestelling !!
aight dat is de Magic Wand liquid van CP. Mooie look, heel lief :j
Jans succes of sterkte met het inpakken :(:)

Vrijdag even de Ici parix binnen gelopen, wilde eens kijken naar wat paarse kleuren. Daar een dame met geweldige oogmakeup zien staan ( note to myself..straks een complimentje maken dacht ik nog)
Wat heen en weer aan het lopen bij de lipsticks, kijk op en zie dat zowel de dame met de prachtige ogen als ik elkaar even heel verbaasd staan aan te kijken tot we elkaar herkennen..... hallo shizzle :')
_O-

Daarna samen naar een mooie paars voor mij gezocht en uiteindelijk met UD Venom en het potlood Blackmail uitgekozen.

Afbeelding

Boven de combi samen.

Vandaag alleen de lipstick op en wat mascara.
Afbeelding

Afbeelding

Had ook nog eeb gouden eyeliner uitgezocht maar kwam thuis tot de ontdekking dat ik die kleur al had met oogschaduw. Toch mogen retourneren.

Ook een leuke goodybag met wat kleurtjes om uit te proberen *\%/*

Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 09:22

Venom staat je mooi Mondy :j
Ik heb hem ook liggen, mooi kleurtje!
Ook leuk die kleurtjes die je kunt uitproberen :D

Van al die korting word ik hebberig :+

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 11:57

linoleum schreef:
melanie0906 schreef:

Op de US site ja. Niet de Nederlandse :(

Het is op een selectie LE's, de Nederlandse MAC stuurde het mailtje vandaag.

Kijk maar:

Afbeelding

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 12:07

Ja klopt, eindelijk ook op de Nederlandse site!
Nu de pro pan oogschaduws nog eens goedkoper maken..