Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipo schreef:Hoi Purny. Op zich valt de operatie enorm mee. Meestal. Maar je moet er op bedacht zijn dat je je eten beter kauwt bijvoorbeeld. Lees net dat ( wist niet wat lipoedeem betekend) je dus vet vast houdt/ opslaat. Even kort door de bocht. Hopelijk wordt je wijzer van een intake bij de obesitas kliniek. Je bent vast niet de enigste. Succes.
pipo schreef:Hoi Purny. Op zich valt de operatie enorm mee. Meestal. Maar je moet er op bedacht zijn dat je je eten beter kauwt bijvoorbeeld. Lees net dat ( wist niet wat lipoedeem betekend) je dus vet vast houdt/ opslaat. Even kort door de bocht. Hopelijk wordt je wijzer van een intake bij de obesitas kliniek. Je bent vast niet de enigste. Succes.
bij mij heel lang. Ik had veel aan m'n hoofd door m'n kids. Toen t eindelijk door kon gaan ,was mn apneu onderzoek verlopen en bleek ik apneu te hebben, moest dus wachten op verbetering hiervan. Al met al een jaar of 2. Ondertussen ook corona. Haha dus ik ben geen vergelijk materiaal.
fokfanaat schreef:Zei hij ook nog iets over dat ook als je heel weinig calorieën eet, je nog niet afvalt. Of een operatie dan wel helpt?
fokfanaat schreef:Maar je gaf toch aan dat afvallen je niet lukt, hoe weinig je ook eet?
Je kunt op elk moment nog een andere beslissing maken. Veel plezier in het voortraject!