Mijn tattoo op mn voet is ontstoken

Pff baal echt heb zo mn best gedaan en me aan 'de regeltjes' gehouden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl?Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet...maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...
[ [url=m/YJ8v4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
Emmaa_ schreef:De jeuk is heel normaal, maar in combinatie met de roodheid en prikkend is het idd goed om even langs de huisarts te gaan denk ik.. Hoop voor je dat het meevalt
Tieneke schreef:Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl?Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet...maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...
Tieneke schreef:Shennaki bericht gestuurd, maar ik denk idd dat zij nog ziek is.
Blue Magic Pins heeft mijn grote voorkeur, is ook vlakbij, maar daar is het dus anderhalf jaar wachten. Bovendien antwoorden ze niet op mijn bericht, terwijl het wel gelezen is...
My Precious Ink vind ik minder goed dan Blue Magic Pins, dus dan wacht ik liever 1.5 jaar.
Ben ook heel geïnteresseerd in Jules Blomen, die doet ook veel met kleur.
Edit: Inksane is toch een andere stijl, niet voor mij
Fijn dat jullie zo meedenken
Tieneke schreef:Shennaki bericht gestuurd, maar ik denk idd dat zij nog ziek is.
Blue Magic Pins heeft mijn grote voorkeur, is ook vlakbij, maar daar is het dus anderhalf jaar wachten. Bovendien antwoorden ze niet op mijn bericht, terwijl het wel gelezen is...
My Precious Ink vind ik minder goed dan Blue Magic Pins, dus dan wacht ik liever 1.5 jaar.
Ben ook heel geïnteresseerd in Jules Blomen, die doet ook veel met kleur.
Edit: Inksane is toch een andere stijl, niet voor mij
Fijn dat jullie zo meedenken
Emmaa_ schreef:10 keer zeggen dat je het anders wilt mag wel hoorJe betaalt er goed geld voor, het staat voor eeuwig op je lichaam.. Je hoeft geen genoegen te nemen met iets wat je net-niet vind.. Ik heb ook wel eens 5 compleet nieuwe tekeningen gehad omdat ik het ontwerp maar matig vond
Emmaa_ schreef:Hoe lang staat hij nu en wat zijn precies je klachten? Die van mij is nu weer rustiger maar de eerste 2 dagen was hij felrood, warm en pijnlijk.
Blackbook bestaat volgens mij al een tijd hoor, Tessa! Geloof dat ze wel een tijd dicht zijn geweest dus misschien dat er een doorstart gemaakt is?