[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:04

Mooi tattoo zeg spirit!

Mijn tattoo op mn voet is ontstoken :(. Nu afwachten tot ik de huisarts kan terugbellen voor fucidinecreme..

Afbeelding
Pff baal echt heb zo mn best gedaan en me aan 'de regeltjes' gehouden.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:17

Hoe lang staat hij nu en wat zijn precies je klachten? Die van mij is nu weer rustiger maar de eerste 2 dagen was hij felrood, warm en pijnlijk.

Blackbook bestaat volgens mij al een tijd hoor, Tessa! Geloof dat ze wel een tijd dicht zijn geweest dus misschien dat er een doorstart gemaakt is?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:18

Bedankt voor de tips, allemaal!! Ik ga goed zoeken :-) Amanda had ik op FB gevonden, maar ben er niet van overtuigd. Dan wacht ik liever op de shop hier in de buurt waar ik 1.5 jaar moet wachten. Tenzij ik dus iemand vind die me ook 100% bevalt :-)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:21

Hij staat morgen een week, tot vanmorgen geen last. Vanmorgen voor t werk super veel jeuk. En nu een prikkend gevoel. Is ook wat opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:22

De jeuk is heel normaal, maar in combinatie met de roodheid en prikkend is het idd goed om even langs de huisarts te gaan denk ik.. Hoop voor je dat het meevalt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:26

Tieneke schreef:
Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl? :D Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet... :+ maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...

[ [url=m/YJ8v4k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kijk eens naar Old Rules in Leuven, hij maakt prachtige dingen. Iedere keer dat ik er voorbij loop, blijf ik even staan om te kwijlen op zijn ontwerpen :')

Misschien is het wel ietsje anders dan wat jij zoekt (ik denk niet dat hij vaak met kleur werkt), maar hij heeft ook die schetsstijl die ik echt supervet vind:
https://www.facebook.com/oldrulesleuven ... 88/?type=3
https://www.facebook.com/oldrulesleuven ... 68/?type=3

En anders is er ook La Boucherie Moderne in Brussel, daar zit ook iemand die zo'n ontwerpen doet (en waar die kerel van Old Rules in de leer is geweest). Kan nu even niet op zijn naam komen, maar daar is het wel allemaal in het Frans te doen.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:31

Heel mooi! Maar idd geen of weinig kleur, en ik wil iets dat barst van de kleuren :D Toch bedankt, die stijlen allemaal zien is toch interessant :-)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:46

Emmaa_ schreef:
De jeuk is heel normaal, maar in combinatie met de roodheid en prikkend is het idd goed om even langs de huisarts te gaan denk ik.. Hoop voor je dat het meevalt

Heb op t werk ff n arts laten kijken en die raadde me net als de shop fusidine aan. Dus als de HA t recept opschrijft kan ik dat dalijk gaan halen!

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:51

*kruipt uit meelees hoek* gave tattoo spirit, maar die artiest zit niet in Nederland zeker :+?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 17:06

Hey,
Ik zie onwijs gave tattoos voorbij komen en wil zelf al aantal jaar een tattoo, maar nooit de stap durven zetten.

Nu weet ik wat ik zou willen (eigenlijk heb ik al 3 ideeën die ik wil maar goed O:) )

Ik wil een dromenvanger laten tatoeëren met daarin dingen wat ik voor mij als privé reden erbij aan wil toevoegen. Ik heb dus wel een standaard idee met dus die dingen die ik wil toevoegen.

Ben zelf al beetje aan het rondkijken. Maar hebben jullie tips voor shops waar ze goed zijn in dromenvangers? Woon zelf in Den Haag
On edge ken ik, alleen zie niet echt dromenvangers bij hun voorbij komen? Wil natuurlijk dat hij goed gaat lukken :o

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:49

Tieneke schreef:
Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl? :D Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet... :+ maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...

In Roeselaere (Inksane), Genk (Bluemagicpins) en Eindhoven (Nl, net over de grens)(my precious ink) zitten een paar goede artiesten voor watercolor tattoo's, vind ik.

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:50

Tieneke schreef:

Shenakki misschien? Weet niet precies waar zij zit eigenlijk haha

Edit: Het is Shennaki en ze zit in tilburg (NL) haha

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 19:55

Shennaki bericht gestuurd, maar ik denk idd dat zij nog ziek is.
Blue Magic Pins heeft mijn grote voorkeur, is ook vlakbij, maar daar is het dus anderhalf jaar wachten. Bovendien antwoorden ze niet op mijn bericht, terwijl het wel gelezen is...
My Precious Ink vind ik minder goed dan Blue Magic Pins, dus dan wacht ik liever 1.5 jaar.
Ben ook heel geïnteresseerd in Jules Blomen, die doet ook veel met kleur.

Edit: Inksane is toch een andere stijl, niet voor mij :-)

Fijn dat jullie zo meedenken :D

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 23:19

Tieneke schreef:
Blue Magic Pins heeft mijn grote voorkeur, is ook vlakbij, maar daar is het dus anderhalf jaar wachten. Bovendien antwoorden ze niet op mijn bericht, terwijl het wel gelezen is...
My Precious Ink vind ik minder goed dan Blue Magic Pins, dus dan wacht ik liever 1.5 jaar.

Bekijk ook eens de instagram van Jules, als je dit nog niet gedaan hebt natuurlijk. Hier staat meer werk op wat vaak niet op facebook staat, waaronder ook die van mij :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 00:38

Tieneke schreef:

My Precious Ink heeft momenteel ook een wachtlijst van 1,5 tot 2 jaar. Maar ik moet zeggen dat ik die veel beter vind dan Blue Magic Pins :o Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Ik sta nu op de wachtlijst bij My Precious Ink en heb Shennaki ook even een berichtje gestuurd. Verder ben ik nog geen artiest tegengekomen met een soortgelijke stijl waarbij ik denk, JA die kan mijn idee perfect uitwerken. Ik wil iets soortgelijks, maar dank ik black watercolor :)

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 05:45

hilly200 schreef:
*kruipt uit meelees hoek* gave tattoo spirit, maar die artiest zit niet in Nederland zeker :+?

Hij komt uit Nieuw Caledonië, maar is nu in Melbourne tot november. Daarna Londen als het goed is. ;)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 07:16

maatje987 schreef:
ik had je sleeve gezien vind hem echt onwijs gaaf echt heel gaaf ! je moet hem nu alleen nog op laten vullen toch ?
Yep.
Alleen nog opvullen.

Wauw Spirit!!
Echt mooi!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 07:32

ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 07:49

Emmaa_ schreef:
10 keer zeggen dat je het anders wilt mag wel hoor :) Je betaalt er goed geld voor, het staat voor eeuwig op je lichaam.. Je hoeft geen genoegen te nemen met iets wat je net-niet vind.. Ik heb ook wel eens 5 compleet nieuwe tekeningen gehad omdat ik het ontwerp maar matig vond

Dit dus, ik zat erbij toen Phil het ontwerp voor mijn beer maakte, wat ideaal was want ik kon na elk stukje aangeven wat ik wel/niet mooi vond of welke lijnen ik anders wilde. :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 12:50

Plaatje staat, we gaan zo beginnen!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 13:13

ohh ben benieuwd wel laten zien als ie gezet is hoor

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 13:16

Dat duurt nog even, ze verwacht zeker 3 uur bezig te zijn haha. Maar ik moet zeggen, tot nu toe valt het mee haha.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 13:42

haha ik ben benieuwd

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 13:53

Emmaa_ schreef:
Hoe lang staat hij nu en wat zijn precies je klachten? Die van mij is nu weer rustiger maar de eerste 2 dagen was hij felrood, warm en pijnlijk.

Blackbook bestaat volgens mij al een tijd hoor, Tessa! Geloof dat ze wel een tijd dicht zijn geweest dus misschien dat er een doorstart gemaakt is?

Oh echt? Ik had er nog nooit van gehoord! Maar ga er zeker wel een bezoekje brengen denk ik. :D

Succes smurffie!

Ik heb net weer twee 'mooie' Mickey's ontdekt... :(:)

Afbeelding

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 13:58

Ik zie nu al dingen die mij inspireren voor een tattoo op mijn been. Ik mag het alleen nog lang niet van mezelf :')Afbeelding