Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:06

Djilna schreef:
Nou is dit wel een mooie set en ik denk dat ik ze allemaal zou gebruiken. Maar heb nu even geen 80 euro ervoor liggen :+ En zal wel een limited edition zijn.

Dit inderdaad.

De set is er tot 14 december :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:07

Mooie set en idd voor sigma vind ik het zeker meevallen qua prijs (weet niet hoe de dollar nu staat?)
Maar heb ondertussen van Zoeva echt een heel fijne collectie, dat het voor mij geen toevoeging is.

Suus___

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:13

Had t ook gezien vind ze erg mooi.. Maar 1 heb t geld nu niet en 2 heb zoveel kwasten dat ik me afvraag of ze mn favorieten van nu vervangen

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:14

Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn zoeva bamboo set! Die heb jij ook toch Michelle? Alleen dan de nieuwe versie met de koker? Die wil ik misschien ook voor als ik ga vliegen. Kwasten gewoon lekker in de koker en als ik op locatie ben kan ik zo de koker op de wastafel zetten. Lijkt me super handig. (Ben alleen bang dat die koker snel stuk gaat als ie 4/5 dagen per week mee op reis is.)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:17

_Nelleke_ schreef:
Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn zoeva bamboo set! Die heb jij ook toch Michelle? Alleen dan de nieuwe versie met de koker? Die wil ik misschien ook voor als ik ga vliegen. Kwasten gewoon lekker in de koker en als ik op locatie ben kan ik zo de koker op de wastafel zetten. Lijkt me super handig. (Ben alleen bang dat die koker snel stuk gaat als ie 4/5 dagen per week mee op reis is.)

Ik heb idd ook die set! Heb de koker open staan in mn beautycase. In de ene helft mijn gezichtskwasten en id andere helft mijn oogkwasten.

Voor op reis zou je ook kunnen kijken voor gewone etuitjes? Ik heb heeeel lang een kwasten etuitje gebruikt, hema of essence. Maar je hebt ook van die pennen etuis waar je elke pen in een elastiekje kunt zetten. Misschien is dat een betere optie?

Ben evht heel blij met de bamboo set, de taupe set erbij en enkele losse kwasten.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:19

Ja een etui kan sowieso alleen die wordt zo snel vies aan de binnenkant en dat krijg je dan niet meer lekker schoon. En je moet zo grabbelen in een etui.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:24

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:29

Ohja dat is ook een goed idee inderdaad! :)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:37

_Friemel schreef:
Hoezo denk je dat Darah?

Elke periode dat ik weer MAC lipstick draag, krijg ik velletjes op mijn lippen die tot bloedens toe open scheuren en staan mijn lippen elke ochtend in brand lijkt het :\

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:39

Hm dat klinkt inderdaad niet goed.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:11

Ik heb die kwasten etui inderdaad ook, die laatste. Die zijn erg fijn en houden je kwasten netjes. Ideaal voor als je moet reizen :j

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:14

Dus als iemand interesse heeft in Twig, Mocha en Velvet Teddy :( oh en die prep&prime lipstick van MAC.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:16

Darah3 schreef:
Dus als iemand interesse heeft in Twig, Mocha en Velvet Teddy :( oh en die prep&prime lipstick van MAC.

Zie pb

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:29

Wat voor finish hebben Twig en Mocha, niet mat toch? Velvet Teddy is in elk geval mat weet ik. Ligt het daar niet aan, de matte lipsticks zijn wel redelijk uitdrogend. Maar als maar 1 van de 3 mat is, zal het daar niet aan liggen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:29

Twig is Satin

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:31

Darah3 schreef:

PB :):)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 12:43

linoleum schreef:
Wat voor finish hebben Twig en Mocha, niet mat toch? Velvet Teddy is in elk geval mat weet ik. Ligt het daar niet aan, de matte lipsticks zijn wel redelijk uitdrogend. Maar als maar 1 van de 3 mat is, zal het daar niet aan liggen.

Ja klopt, daarom doe ik die primer onder VT. Maar die andere twee heb ik het ook mee (met en zonder primer) :\

Wow, veel reactie via pb, ik reageer zo terug meiden!
Even mijn laptop opladen, dat pbt wat makkelijker :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:19

Darah3 schreef:
_Friemel schreef:
Hoezo denk je dat Darah?

Elke periode dat ik weer MAC lipstick draag, krijg ik velletjes op mijn lippen die tot bloedens toe open scheuren en staan mijn lippen elke ochtend in brand lijkt het :\

Ik heb dat met retro matte en eigenlijk als ik mn lippen niet voorbehandel.
Probeer eens sochtends een laagje bepanthen en daarna je primer en lipstick. als ik dit niet doe merk ik het ook gelijk.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 13:32

Monster_tos schreef:
Wat is jullie ervaring met de oog make up van Bourjois en Be creative? Bij de ICI heeft dit een fatsoenlijke prijs dus wil hier wel het een en ander van aanschaffen. Maar heb absoluut geen kijk op kwaliteit als het om make up gaat, zou graag daarom jullie mening horen :)

Twee pagina's geleden, maar bourjois heeft een hele fijne liquid eyeliner: liner pinceau. Vind die echt super fijn. blijft goed zitten, maar je hoeft er niet met de staalborstel overheen om het eraf te krijgen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:00

Slim om hier aan te bieden idd! Ik draag de MAC Cyber eigenlijk nooit. Iemand daar interesse in? :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:06

Ja ik :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:14

Darah3 schreef:
linoleum schreef:

Ja klopt, daarom doe ik die primer onder VT. Maar die andere twee heb ik het ook mee (met en zonder primer) :\

Graag! Hoop dat ik d eerste was :D

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:21

Even een hele andere vraag zijn jullie bekend met lush shampoo? En is dit wat of is het te vergelijken met rituals

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:23

Haha heerlijk dit..
Ik hebt evt nog candy jumjum (1keer getest) en pink nouveau (vaker gebruikt) en misschien please me (1 keer gebruikt)

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 14:24

Darah3 schreef:
linoleum schreef:

Hoop dat je me aan m'n eerste echte Mac kan Helpen :D