Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Ik ben wel heel benieuwd naar wat jullie doelen zijn trouwens, mijne is natuurlijk vrij extreem. Greetje moet gewicht kwijt voor hardlopen las ik, maar de andere dames? Gewicht, vetpercentage, spieren opbouwen, fysieke prestaties? En wat heeft ervoor gezorgd dat jullie dit doel hebben?
SharonIndezz schreef:Welkom alle nieuwelingen
Hebben jullie ook last van dat je zwaarder bent in je maandelijkse gedoe....? Ik heb het idee dat ik alles opsla, en voel me helemaal opgeblazen.
Ik heb vandaag en gisteren wel lasagne op... Wel helemaal zelfgemaakt met cherrytomaat, en allerlei groenten erin, gehakt en spekjes... Niet heel gezond maar zoooo lekker. Ik beweeg wel veel, lopend werk... Zal morgen is mn stappenteller aan doen.. Ben benieuwd hoeveel ik loop op zo'n dag
SharonIndezz schreef:Welkom alle nieuwelingen
Hebben jullie ook last van dat je zwaarder bent in je maandelijkse gedoe....? Ik heb het idee dat ik alles opsla, en voel me helemaal opgeblazen.
Britt_Sisi schreef:@yaralisa: Ik kan de motivatie niet vinden en omdat ik het dan druk heb schiet het er bij in en maak ik er geen tijd voor terwijl dat wel zou moeten