Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 18:42

Welkom peca!!!

Dank jullie wel dames :)

Dit is hip thrust http://jaapbackxpt.nl/wp-content/upload ... Thrust.jpg

Voel mijn billen er goed van, maar 40 kg was nog goed te doen :)

Ik doe nu paaldansen, heb ook polefitness gedaan, ook heel leuk! Maar paaldansen past beter bij mij :)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 19:10

Dat lijkt me echt zwaar! Super knap dat je dat kan! Ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden. De sportsessie van maandag valt natuurlijk uit ivm Pinksteren. Dus dan maar weer eens wat nieuws proberen :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-15 20:47

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 09:14

Kan je niet helpen Renee..

Welkom Peca, ik doe ook niet aan shakes let wel op mijn eten voor de rest en zorg dat ik zo weinig mogelijk suikers binnen krijg.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:59

Ik zou zelf stop sturen!

Zo net weer uurtje xco gedaan pff heb laatste dagen zo'n last van een opgezwollen buik voor me gevoel hen ik echt een vetpens nu zelfs me vriend zei het gisteren! Dus baal nu flink

Ik zit erover te denken of einde van de middag nog rondje te gaan hardlopen maar eerst in het huis knallen

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:19

He dat is niet leuk HouVanUtopia. Wel goed dat je lekker bent gaan XCO-en! Eet je misschien niet heel gezond dat je daardoor wat opgeblazen bent? Of moet je misschien ongesteld worden? Dan heb ik namelijk eerder last van opgeblazen buik. En ik weet niet hoe subtiel je vriend het zei, maar dat is nooit leuk om te horen :(

Ik merk zelf dat ik nu al heel veel energie krijg door alleen al het luisteren van de muziek van XCO :') Studeert wel lekker al zeg ik het zelf *\o/*

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:23

Hoe is de evy app lessen opgebouwd, wordt je alleen aangelegd moedigd of zit er ook een opbouw in de lessen?

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:25

Er zit zeker opbouw in de lessen. Tijdens de les wordt je opgebouwd en zekletst over van alles en nog wat (bijv wat je aan zou kunnen doen, schoenen, eten en drinken). Ik vind het zelf erg prettig!

Als je echt de beginners neemt begint het erg makkelijk (1 min wandelen 1 min lopen en dat 10x) en aan het einde van de reeks (30 lessen) kun je 30 min achterelkaar lopen.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:26

Ik ben zelfs nu ongesteld maar normaal daar niet heel veel last van.
En tja me eten heb ik laatste maand weinig grip op wat ik eet dus dat is beetje balen eet voor mij gevoel ontzettend slecht maar waarschijnlijk valt het mee ben zo gevonden aan me werk wat ik ga eten.

Wil nu echt alle kleinigheidje laten liggen en wat vaker per week gaan hardlopen voor me werk. Hopelijk is het er dan weer zo vanaf

Jaa vind de muziek altijd onwijs motiverend en onze instructeur springt en gilt ook flink mee waardoor je echt een boost krijgt!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:27

lovelys schreef:
Er zit zeker opbouw in de lessen. Tijdens de les wordt je opgebouwd en zekletst over van alles en nog wat (bijv wat je aan zou kunnen doen, schoenen, eten en drinken). Ik vind het zelf erg prettig!

Als je echt de beginners neemt begint het erg makkelijk (1 min wandelen 1 min lopen en dat 10x) en aan het einde van de reeks (30 lessen) kun je 30 min achterelkaar lopen.

Oki! Heb jij het gekocht zo'n schema?

Iemand enig idee hoe 10km in 12 weken te doen is?

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:37

Ligt eraan wat je basis conditie is. Je lichaam moet in ieder geval vaak even een tijdje wennen aan het hardlopen.

Ik heb het niet gekocht en heb de podcast. Via ietwat rare wegen heb ik de 0-5 km (2011) verkregen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:31

ik heb opzich geen super conditie, maar wel hoog loop tempo :) loop zo als basis tempo 11 km/u

ooh chill :P

schijnbaar gisteren hipthrust met 50 kg ipv 40 _O- dacht dat stang lichter was, maar gewoon normale 20 kg stang _O-

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 16:33

Ik had ook steeds een opgeblazen buik ikhouvanutopia, ik denk dat het bij mij kwam door de yoghurt als ontbijt.. nu doe ik dat een paar dagen niet meer en heb er ook gelijk geen last meer van.

Vanavond weer een uurtje zumba

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:24

Collegaatje van mij zei ook dat het beter was om bijv kwark te eten 's avonds voor het slapen gaan. Iemand hier ideeën daarover?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 17:25

Ik eet kwark na het sporten.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:03

Waarschijnlijk om te zorgen dat spieren herstellen tijdens slaap.. Maar weet njet of feit of fabel is..

Mijn paaldans film is bijna 1600x bekeken :oo zoveel mensen ken ik niet eens :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:09

Gianti schreef:
Mijn paaldans film is bijna 1600x bekeken :oo zoveel mensen ken ik niet eens :oo

Ik heb 'm 1599 keer bekeken...

Kidding :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:09

Zo'n groot fan mag gewoon langskomen hoor *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 18:20

Whahahaha, zo erg was 't nu ook weer niet :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 19:17

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:31

Wow ineens veel gekletst hier!
Ik neem wel eiwitshakes, krijg anders te weinig binnen hoe goed ik ook op mijn voeding let :7 daarbij train ik nu veel, dus spieren hebben het nodig.

Evi kan je op best veel plekken op internet gewoon downloaden. Zelf ook geprobeerd, de opbouw is fijn!
Houd alleen niet van hardlopen dus verder dan les 15-20 niet gekomen :Y)

Gisteren alleen even buik gedaan. Vandaag cardio, buik, handstand oefeningen en schouder oefeningen. Als afronding nog even stretchen. Vrijdag weer benen! Heb vandaag wek erge spierpijn hahah

#gianti hahah leuk toch dat veel mensen hem hebben bekeken!

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 21:56

Pfoeh, hoop bij te lezen hier! Tof van je video Gianti, en gefeliciteerd met je nieuwe baantje!
Ik zit al een poosje vast qua gewicht, maar ik weet ook dat het helemaal aan mezelf (of eigenlijk mijn eetpatroon) te wijten is. Afgelopen vrijdag zat ik er helemaal door heen, gestopt op 2/3e van de syngry om een astma aanval te voorkomen. Ik loop de sportschool uit en bam, alles gaat mis. Zelden ook zo'n erge aanval gehad. Dit weekend een beetje depri geweest, zat gewoon niet lekker in mijn vel. Maar we gaan gewoon door...
Vandaag kwam ik de sportschool binnen, kreeg meteen te horen 'jij doet zo mee met de bootcamp toch?'. Ik wist niet dat er een bootcamp was, maar tuurlijk doe ik dan mee :+ Onwijs trots op mezelf, want ik heb het volgehouden. Dit was van een instructeur die het voor een cursus moest doen, maar een andere instructeur vertelde me na afloop dat hij het er als vaste les in gaat gooien, super tof! Na afloop nog buikspieren gedaan en even geroeid, dus ik zit voldaan op de bank nu!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 22:13

Fijn he dat gevoel russelnuwel! *\o/* goed gedaan dat je het hebt volgehouden! Werkt motiverend voor de volgende keer :)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 07:26

Heb er met de nieuwe meting van gisteren weer wat meer vertrouwen in! Mijn spiermassa ligt in ieder geval ver boven de 27% die ik eerder gemeten had en visceraal vet kan natuurlijk altijd lager maar zit netjes binnen de normen. Mijn trainer en ik hebben nu eerst vastgesteld dat ik 15 kilo vetmassa moet verliezen. Dan ziet het er namelijk al heel netjes uit. 15 kilo is gelukkig ook een haalbaar doel. Het zal even duren, maar we gaan er voor! Ik zal om de twee weken een nieuwe meting doen.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-15 08:15

Fijn om te horen dat de oude niet klopte! 15kg is goed haalbaar! Ik zit nu op dit moment op 13 kg kwijt. En even een heel fijn momentje, want dat betekent dus dat ik éindelijk van die 73 af ben. Ik zit nu namelijk op 72,6 *\o/* Mijn streefgewicht komt steeds dichterbij inmiddels!