Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:01

Ik net een kerstboom gekregen en pakket voor keuken (handzeep en creme)
Afbeelding

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:13

Wat is er nu zo anders tussen de nieuwe en oude Happy Buddha? Het is toch allebei zoete sinaasappel en ceder?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:25

Jolien87 schreef:
Wat is er nu zo anders tussen de nieuwe en oude Happy Buddha? Het is toch allebei zoete sinaasappel en ceder?

Heb het idee dat die oude iets frisser is en de nieuwe wat zwaarder.

JorisDy

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:38

Mijn eerste pakketje van de Bijenkorf is vandaag aangekomen, van die andere nog geen bericht.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 18:50

Thanx voor de bijenkorf hint :)) := ik had nog een cadeaucard liggen van de vorige bestelling die niet goed gegaan was, dus heb ook de Buddha ingeslagen :)) denk dat de sinterklaas zak heerlijk zal geuren :+:

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:52

Vervelend hè al die producten die zomaar vanuit het niets in je winkelmand springen en er niet meer uit willen.

AnnoNiemand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 19:54

Ik ben gek van ritual of light, helaas was dat er maar 1jaar. Heb gelukkig nog 2 potten bodycreme staan. Ik zag ze al op marktplaats staan voor 50 euro per stuk. 8)7

Helaas vind ik eigenlijk niets anders van rituals suuuuuperlekker. Op ROL na snap ik de ritual hype ook nooit zo. :o

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:13

Mando schreef:
Vervelend hè al die producten die zomaar vanuit het niets in je winkelmand springen en er niet meer uit willen.

:D :o :+ Daar heb ik meer last van hahahaha.

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:20

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:10, in het totaal 1 keer bewerkt

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 20:34

In de outlet van Rituals staat nog bodyscrub en geurstokjes van ROL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 21:03

Net de deluxe kalender in de winkel gezien. Wat is die mooi, stevig en groot! Kan niet wachten tot ik hem heb. <3

Ook weer de happy buddha geroken, vind hem nog steeds vies. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-18 22:15

obelix schreef:
Mando schreef:

Het lijkt wel besmettelijk.

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:19

Roosch schreef:
Mando schreef:

Het lijkt wel besmettelijk.[/quote]

:j :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:35

naomiiiii schreef:
Ik vind trouwens de hammam en de happy buddha echt heel vies. Maar in dit topic lijk ik hierin de enige te zijn. :+

Ik vond tot een poosje terug alleen de Dao en de RoL te doen, maar mijn smaak wordt steeds breder merk ik, ga steeds meer Rituals geuren waarderen!

En ja de nieuwe Ritual of Happy Buddha schijnt echt anders te zijn dan de oude Laughing Buddha lijn.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 23:35

Ja die twee verschillen echt hoor haha!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 00:03

Oeps, morgen komen de foam, bodycream en de mist van Ayurveda mijn huis zoeken. De scrub is even geschrapt uit bezuiniging want mag toch niet elke dag. Wel ga ik nog de shampoo ervan bij Bol bestellen met kadobonnen <3

Edit: shampoo besteld. Komt ook morgen <3

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 09:06

AnnoNiemand schreef:
Ik ben gek van ritual of light, helaas was dat er maar 1jaar. Heb gelukkig nog 2 potten bodycreme staan. Ik zag ze al op marktplaats staan voor 50 euro per stuk. 8)7

Helaas vind ik eigenlijk niets anders van rituals suuuuuperlekker. Op ROL na snap ik de ritual hype ook nooit zo. :o

ROL is ook by far mijn favoriet. Heb gelukkig nog goed kunnen inslaan voor deze weg was.
Wat vond je dan van Anahata? Deze vond ik ook hééél lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 09:45

Zit even te kijken hoe ik plaats kan maken voor het pakket wat zo binnen komt. Ik denk dat ik nog maar een plankje ga vrijmaken in de kast. :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:17

obelix schreef:
Mando schreef:

Roosch schreef:
Het lijkt wel besmettelijk.

Ik denk dat het de koortslip onder de koopverslavingen is. Als je het eenmaal hebt dan kom je er namelijk ook niet meer vanaf.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:09

Ik heb gisteravond nog mijn pakket gehad! Geurstokjes van happy buddha, hoop zo dat deze wel lekker is dan.. ik heb een mini bodymist, dus in zo’n plastic spuitertje: die ruikt echt superlekker! Maar die geur lijkt gewoon niet op de happy buddha van nu, terwijl het er toch echt op staat..

Zo stom, gister dus naar de winkel geweest, blijkbaar stond die vrouw alleen (leek) en het was vrij druk. Voelde me dus niet echt prettig om me uitgebreid te laten adviseren. Maar achteraf had ik de Yalda dus willen proberen: nu heb ik nog geen idee hoe die ruikt..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:22

Marocje schreef:
Ik heb gisteravond nog mijn pakket gehad! Geurstokjes van happy buddha, hoop zo dat deze wel lekker is dan.. ik heb een mini bodymist, dus in zo’n plastic spuitertje: die ruikt echt superlekker! Maar die geur lijkt gewoon niet op de happy buddha van nu, terwijl het er toch echt op staat..

Zo stom, gister dus naar de winkel geweest, blijkbaar stond die vrouw alleen (leek) en het was vrij druk. Voelde me dus niet echt prettig om me uitgebreid te laten adviseren. Maar achteraf had ik de Yalda dus willen proberen: nu heb ik nog geen idee hoe die ruikt..

Er staan toch altijd testers bij een kraantje midden in de winkel?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:25

DideH schreef:
Marocje schreef:

Er staan toch altijd testers bij een kraantje midden in de winkel?

Hier in Zwolle staat die kraan in de hoek, maar inderdaad, alle mogelijkheid om zelf lekker uit te proberen, heerlijk juist :D

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:31

Ik heb de douchefoam en geurstokjes van de Buddah besteld bij de Bijenkorf, alvast kerstcadeau voor mijn zus :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:31

Ja inderdaad, waren twee losse ‘dingen’. 1 dat ik me uitgebreider had willen laten adviseren, maar daar voelde ik me niet goed bij op dat moment. Lag niet aan haar, zij vroeg het netjes en pakte ook mijn spullen aan ed om rustig verder te kunnen kijken. Maar ligt aan mij dat ik dan weer een stapje terug doe.
2 dat ik de Yalda dus wel gezien had, maar niet geprobeerd heb. Op dat moment realiseerde ik het me niet maar achteraf dus wel, dat ik daar nog ff naar terug had willen gaan.. hier staan de testers ook tussen de producten zelf dus. Ook veel bij dat kraantje, maar wist eigelijk niet dat je het daar ook zelf mocht proberen.. werd altijd meteen geholpen eigelijk.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:33

Oooh zo, ja herkenbaar, t zou niet de eerste keer zijn dat ik uitgebreid in een winkel (wat voor dan ook) geweest ben en thuis riep: oke en waar gíng ik nou voor? juist ja, dat wat ik uiteindelijk vergeten ben te doen/kijken. :')