Ik heb sinds kort de Sensationails set, met een led lamp. Weet iemand nog fijne sites of merken waar ik lakjes kan bestellen? Dit hoeven niet perse sensationail lakjes te zijn hoor.
Skessa, ik gebruik ook MS. keiko, volgens mij zelfde als bluesky, heb wel eens bij een keiko bestelling een bluesky potje gekregen:) alle foto's zo ver met Keiko:)
Skessa_
Geplaatst: 27-01-15 14:04
Oh dat zou kunnen, maar die chinezen kopiëren toch ook weer alles
Heerlijk over de top lakje! Normaal ben ik niet zo van die figuurtjes maar deze is wel echt tof
Tazzey
Geplaatst: 28-01-15 12:27
Ik heb vandaag OPI Unfrost my heart op de blog. Een heel mooie zilveren lak. Ik ben dol op zilveren lakjes, alleen jammer dat het een dupe is van OPI DC.
Maar deze is wel te koop in NL toch, Tazzey? Dat zou dan nog iets zijn, want DC is hier niet te koop geweest (tenzij via andere kanalen).
Mijn nagels zijn echt erbarmelijk. Zondag een paard geknot en bijna alles is ingescheurd en nu dus weer kort. Ze groeiden op een gegeven moment heel snel, maar blijkbaar niet heel stevig.
Nouja, ze groeien wel weer aan en op zich is de volgende onderlinge wedstrijd springen en hoef ik dan dus niet te knotten, maar toch. Vraag me nu we zelf een paard hebben wel af wat dit gaat betekenen voor mijn nagels, 2 keer in de week poetsen en kroelen was toch minder belastend dan elke dag. Denk dat ik maar ga voor iets kortere nagels, in de hoop dat ik ze dan wel heel kan houden.