Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Maandverband? Hoe dan?Ik vind het mooi.
Eleionomae schreef:je tattoo's vertellen veel over je leven toch? ook al ga je ze later in je leven misschien wat minder waarderen, ze horen wel bij je
Mijn vent zei gister, als je nou je tattoo op je ribben wat meer onder je tieten had laten zetten, dan had je m over 40 jaar niet meer gezien, hoef je er ook geen spijt meer van te hebben(niet dat ik er spijt van heb hoor, maar we hadden het ook over tattoo's en ouder worden
)
antje_vip schreef:Eleionomae schreef:je tattoo's vertellen veel over je leven toch? ook al ga je ze later in je leven misschien wat minder waarderen, ze horen wel bij je
Mijn vent zei gister, als je nou je tattoo op je ribben wat meer onder je tieten had laten zetten, dan had je m over 40 jaar niet meer gezien, hoef je er ook geen spijt meer van te hebben(niet dat ik er spijt van heb hoor, maar we hadden het ook over tattoo's en ouder worden
)
Ik heb er ook wel aan gedacht om 1 aan de onderkant of net onder mijn borst te laten zetten, omdat het dan mijn eerste tattoo zou worden en die hoef ik niet op een opvallende plek.
Ik wil m nu aan de binnenkant van mijn enkel