[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:51

:') :') Wat een lomperik, hahaha

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:58

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:16

Eleionomae schreef:
je tattoo's vertellen veel over je leven toch? ook al ga je ze later in je leven misschien wat minder waarderen, ze horen wel bij je :)

Mijn vent zei gister, als je nou je tattoo op je ribben wat meer onder je tieten had laten zetten, dan had je m over 40 jaar niet meer gezien, hoef je er ook geen spijt meer van te hebben :') (niet dat ik er spijt van heb hoor, maar we hadden het ook over tattoo's en ouder worden :)) )

Ik heb er ook wel aan gedacht om 1 aan de onderkant of net onder mijn borst te laten zetten, omdat het dan mijn eerste tattoo zou worden en die hoef ik niet op een opvallende plek.
Ik wil m nu aan de binnenkant van mijn enkel :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:20

Ik wil geen enkele tattoo op een opvallende plek. :) Maar mijn tweede is ook op de binnenkant van mijn enkel gegaan. En de grap voor mij is dat ik hem zelf soms niet eens meer zie. Zegt iemand tegen me 'je hebt en tattoo' en ik dan heel glazig denken 'hoe weet jij dat?', want mijn laatste zit op mijn rug en die zit nog het meest vers in mijn geheugen. :')
Maar goed, mijn eigen lippiercing viel me op een gegeven moment ook niet meer op, net als een moedervlek of oud litteken, het hoorde gewoon bij me. Mis hem nu soms nog wel, terwijl hij er nu al langer uit is dan in heeft gezeten.

Vind de plek onder je borst (bij een vrouw) ook vaak mooi, maar vind mezelf er niet mooi genoeg voor. Net als mijn ribben. Best jammer, want daardoor heb ik minder plek voor mooie tattoos op bedekbare plaatsen.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:22

antje_vip schreef:
Eleionomae schreef:
je tattoo's vertellen veel over je leven toch? ook al ga je ze later in je leven misschien wat minder waarderen, ze horen wel bij je :)

Mijn vent zei gister, als je nou je tattoo op je ribben wat meer onder je tieten had laten zetten, dan had je m over 40 jaar niet meer gezien, hoef je er ook geen spijt meer van te hebben :') (niet dat ik er spijt van heb hoor, maar we hadden het ook over tattoo's en ouder worden :)) )

Ik heb er ook wel aan gedacht om 1 aan de onderkant of net onder mijn borst te laten zetten, omdat het dan mijn eerste tattoo zou worden en die hoef ik niet op een opvallende plek.
Ik wil m nu aan de binnenkant van mijn enkel :)

Ik heb mijn eerste op de binnenkant van mn enkel gezet, de 2e dus op mn ribben. Ze vroeg me voor het zetten nog of ik hem niet meer in de ronding van mn borst wilde hebben dus wat verder naar voren, maar ik heb van die lelijke uitstekende ribben waar ik zelf niet graag naar kijk dus heb m mooi midden op de zijkant laten zetten :) valt ie ook niet op, sterker nog ik kwam vd week uit de douche en had mn bril niet op en ik had echt even een wtf wat heb ik nou voor rare vlek vanuit de spiegel :') zou t bijna gaan poetsen :+

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:41

Heeft iemand hier tips voor een tattoo shop die een realistische hondenpoot kan zetten? (Het liefste in Noord-Holland) . Het wordt een echte afdruk van mijn hond zijn poot.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 21:53

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 22:23

Oewww die is wel heel mooi realistisch.

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:50

Dat is toch geen afdruk? Dat is gewoon een hondenpoot van onderen :+ Wel mooi gezet

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 08:53

Mooi gezet inderdaad maar ik wil echt de afdruk, dus niet zoals dit :) iemand had hier toch ook al een realistische pootafdruk? Weet even niet meer wie dat was, maar heeft iemand daar nog een foto van?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:02

Ik dacht aan dit plaatje bij realistische afdruk, geen idee waar ik anders aan moet denken omdat tot nu alle afdrukken die ik heb gezien bestonden uit kussentjes van een poot en alles behalve realistisch op mij overkwamen. Denk overigens dat een artiest die die kussentjes zó realistisch kan zetten wellicht ook wel wat kan met het verzoek tot de afdruk van die kussentjes. :)

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:11

Die kussentjes bedoel ik inderdaad, met de nagels erbij. Gewoon alsof mijn hond met inkt onder zn poot op mn huid heeft gestaan om het zo maar te zeggen.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 09:25

In dit topic of het vorige topic is het ook over hondenpoten gegaan.
Denk4ever heeft de pootafdruk van haar Duitse Dog op de schouder staan, dus zoek even op haar naam in dit en het vorige topic, misschien dat je dan wat tegen komt.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 10:49

Ah, gevonden! Dankjewel, kon even niet meer op de naam komen. Dat is inderdaad mijn idee, dan alleen met iets meer contrast erin.

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 13:41

Kan mijn vorige post niet meer wijzigen, maar heeft iemand ervaring met Freya van Pure ink in Purmerend? (http://www.pure-ink.nl/). Voor zover ik het kan beoordelen is haar werk mooi strak.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:26

Heel simpel en bescheiden; Let it happen
op me enkel!
Inspiratie komt van het liedje van Paramore - Last Hope
Pijn stelde geen reet voor maar ik heb een hoge pijngrens dus dat is ook handig!

Afbeelding

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 19:42

Mooi en sierlijk. :j

Erg gaaf.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:16

Heel mooi! Helemaal mijn stijl dat lettertype :) mijne staat morgen al weer 2 week, de tijd vliegt :')

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 20:20

Bedankt dames!

Heeft er nog iemand (extra) tips qua onderhouden/beschermen?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:00

Mooi hoor Deijs!
En vooral vettig houden.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:07

Ondertussen ben ik er helemaal uit wat ik wil zetten, nu nog een artiest zoeken die mij aanspreekt!

Zag hier overigens weer een hoop moois voorbij komen!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 09:28

Mooi Deijs!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 09:29

Heel mooi niet geheel mijn soort lettertype maar heel mooi gezet!

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:02

Heeft er iemand ervaring met Thomas van Acid tattoo in Alkmaar?
( https://www.facebook.com/ACIDtattoo/photos_stream )
Sorry dat ik zoveel vraag, maar ik wil mn idee nu eens gaan uitvoeren alleen ik zie door de bomen het bos niet meer :) Zoveel tattoo shops, zo weinig echt goede :)

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:43

Hoi!

Ik kom even heel brutaal binnen vallen.. Lees al wel heel lang mee maar heb zelf nog geen tattoo dus mee praten zat er nog niet in.
Loop al heel lang met een idee en eigenlijk zou ik 6 november een afspraak hebben bij de tattoo shop in Middelburg. Nou zit ik voor mijn studie in Toulouse en dat wist ik nog niet toen in die afspraak maakte.. Afijn een vriend van mij kan nu mooi in mijn plaats om zijn tattoo af te laten maken..

Maar ja, ik wil nog steeds mijn tattoo! Toevallig kennis gemaakt hier met een meisje wat wild is van tattoo's en er een stuk of 6 heeft door dezelfde artiest gezet.
Zouden jullie eens kritisch naar het werk van deze artiest kunnen kijken?

https://www.facebook.com/shrek.derminker/photos_all

In mijn ogen ziet het er allemaal behoorlijk goed uit.. maar ik kan me vergissen natuurlijk!
Alvast bedankt :)