Want die wittige zou een dupe van nars zijn maar dat vind ik ook niet echt

Wat een prachtige Mac collectie weer!
Gelukkig zit er geen counter in de buurt anders was ik continu blut
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:Gisteren weer lekker gewinkeld in de stad en de volgende dingen mee genomen qua make up;
- MAC Veluxe Pearlfusion Shadow in de kleur Smokeluxe
- Sleek Blush in de kleur Pomegranate
- Teeez Island Palette Eyeshadow in de kleur Sweet Sins
- En een budget blush kwast van de douglas voor 10 euro
Ben er echt super blij mee! De blush is echt prachtig, en ben helemaal verliefd op het doosje. Oogt heel luxe terwijl hij maar €5,50 was.
De Teeez oogschaduw ben ik ook heel tevreden over, hij werkt fijn en blijft goed zitten, vind het doosje an sich wel mooi maar iets te druk naar mijn smaak. De kleur van de oogschaduw is een blauw grijsachtige kleur met een paarse gloed erdoor, erg mooi. [en maar iets van 7 euro ofzo, mooie prijs dacht ik zo]
En tja de MAC oogschaduw, hier heb ik wel even over getwijfeld aangezien 38 euro [voor mij] toch best veel geld is, maar toch maar gekocht. Nu dus officieel mijn eerste MAC product in huis. Gisteren even mee gespeeld en ben erg tevreden, mooie kleuren zitten erin. Maar oh wat ben ik er zuinig en voorzichtig mee ahah.
Voor de mensen die wel eens in de stad Groningen komen, de winkel Skin Cosmetics is echt een aanrader. Wat een geweldige winkel, ziet er allemaal prachtig uit en ook het personeel kwam heel fijn over. Niet dat opdringerige verkoopgedoe of die 'mag ik al naar huis' houding die je soms wel tegen komt. Zijn met z'n vijven ongeveer twintig minuten in die winkel geweest en kregen drinken aangeboden en mochten ook allemaal een tester mee [naar keuze] zelfs terwijl 1 van ons niet eens wat gekocht had.
Echt super fijne winkel, en de vrouw die ons hielp vertelde ons dat er nog voor december een nieuwe winkel naast komt die allerlei producten van Sleek en nog een merk [weet het niet meer] verkoopt.
Dus mocht je toevallig eens in de buurt zijn, het is echt bezoekje waard!
Gianti schreef:iemand idee hoe ik Naked2 nog kan bestellen?