En succes nog met je herstel en het trainen! Gaaf zeg, 100 km!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en kiné doet echt wonderen!
Geduld, het komt echt goed, maar je moet het de tijd geven om te herstellen.
Heb je wel foto's in het topic terug gekeken? De meeste gezichten zwellen op tot 1,5 / 2x zo groot...

) weer begonnen met nagelbijten, wat ik dus al 3 jaar niet kon (je zou denken dat je er dan wel vanaf zou zijn maar helaas......), en daardoor heb ik onbewust mijn kaak weer mobieler gemaakt en kan ik hem nu weer openen en sluiten en zelfs een beetje links-rechts-voor-achter bewegen, wat eerst echt niet kon.
Zo erg is het bij mij nog niet gelukkig.
Heb m nu maar op m'n kussen gelegd.
Dus dat knakken komt bij mij niet daardoor. Ik had het ook al vrij direct na de operatie.
Vind ik het wel snel weggetrokken idd! Ik had nog wel wat meer zwelling, foto's zijn wel terug te vinden in dit topic
, maar dat heeft wel 8 tot 11 weken geduurd... 
Ik heb wel het idee dat de mensen die dit ondergaan hebben, op elkaar lijken na de operaties
Als ik naar jou kijk herken ik mijn eigen gezicht erin, heel apart 
Het is echt supersnel opgeknapt bij jou, fijn! En nu nog wat rust en gemak houden, dan komt het met het dode gevoel ook wel goed

kosseh schreef:Hier had ik ook niks voor mijn lippen gekregen. Heel veel vaseline heb ik gebruikt. Verder veel velletjes trekken, zo een hekel aan velletjes.
Bij mij is het nu een jaar geleden. Aan een kant zit nog wel een beetje zwelling volgens mijn. Gezicht is ieder geval nog niet gelijk aan beide kanten. Verder nog geen gevoel in mijn onderlip, deel kin en tandvlees. Ook heb ik een steek in mijn gewricht bij kauwen, dit zit alleen aan de rechter kant. Maandag mag mijn beugel er uit