. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 

.Supervixen schreef:We zijn ook wel echt blij tijdens zulke mooie loopjes. Nou ja, in ieder geval 90% van de tijd, aangezien er vaak altijd wel een klein beetje afzien bij zit.
Hoe fijn is het om buiten te zijn en in zo'n gebied te kunnen lopen? Daar zijn we dankbaar voor, want er zijn heel veel mensen die dat niet kunnen.
Iig niet slanker, dat weet ik zeker.
daarnaast kan je er natuurlijk ook gewoon mee wandelen. Iets dat ik ook altijd graag deed maar wat ook lastiger is met twee kids. De oudste van drie wil soms best ver en soms haakt ze na 100 Meyer af
.
. 

Heerlijke trail gelopen in de duinen.

We hebben echt op pittige ondergronden gelopen, met veel hoogtemeters, modder en stenen, maar ik heb geen last gekregen. Ik doe nog steeds voorzichtig, niet rouwdouwen, maar heel bewust telkens mijn voet plaatsen en vooral afdalingen heel rustig aan gedaan. Heb een moment gehad dat ik kort door mijn enkel ging (zeg maar, wat erbij hoort, niet erdoorheen klappen), maar mijn enkel kon het netjes opvangen, corrigeren en deed geen pijn. Zo fijn! De extra weken rust en oefeningen hebben hun werk gedaan. Nog steeds moet ik de komende twee maanden niet op richeltjes en boomwortels gaan balanceren, maar ik kan wel weer afstanden maken.

Samantha_ schreef:O die zijn fijn, waar zijn die van?
Gaaf SV!
Ik heb ook snel koude handen, heb met fietsen ook al een tijdje handschoenen aan.