Boedjang je hond is duidelijk in functie. Grappig om te zien.
axel_1997
Geplaatst: 12-10-24 09:15
Schitterend al dat noorderlicht! Ik wist niet dat het er was en heb ook niets gezien. ik heb wel gekeken of ik die komeet van eens in de 80000 jaar kon zien. maar ook die kon ik niet spotten. Als het helder is ga ik vanavond voor beide in de herkansing!
Blijkbaar is het rechts boven venus vlak na zonsondergang. Ik was dus ook gewoon veel te laat.
Wat is de herfst toch mooi Ik geniet heel erg ervan via jullie foto’s, ben zelf nog steeds ziek
boedjang
Geplaatst: 12-10-24 21:27
SusanH, dat voelt lilly ook echt zo. Wat een prachtige plaatjes Lizard en goof en jojoleinee die kat op de pony. Werelds gewoon. Ik had vanmorgen van alles wat, naar stal, schoonmoeder, iets ophalenbij werk, zoon en tussendoor lil overal uit maar geen foto's ter bewijsvoering haha. Maar zo was het vanmorgen met naar buiten gaan, wat een prachtige lucht
noordje
Geplaatst: 13-10-24 09:44
Mooi Boedjang, het samen zetten is ook goed gegaan onder toeziend oog van Lil
Prachtig Wortel!
Tof Goof,toch weer een beste afstand.
Lizard, toffe foto's!
Leuke foto's Jojoleinee.
Nog beterschap Bootsie.
Klein rondje gedaan in de regen gisteren. Vandaag ook regen Maar er komen steeds meer reeën bij ons op het land.
Ik ben van het weekend druk geweest met een nieuwe wei afzetten, een tweedehands vitrine kast opknappen en een paar roest plekken op de trailer schuren en verven. Dus geen grote wandelingen gemaakt. Wel tijd voor een rondje met Jazz en de nieuwe schuur gezien.
Wat een heerlijke en mooie wandelingen/uitjes zijn er weer gemaakt. Het ziet er wel uit als een fijn plekje boedjang. Ik kom even niet zoveel aan wandelen meer toe. Laat licht, vroeg donker, werk enz. Maar nog 5 dagen werken en dan heerlijk vakantie. Dan haal ik de wandelschade wel weer in.
Mandyy
Geplaatst: 14-10-24 08:02
Voor mij herkenbaar. Ik wandel vooral in de wijk in het donker (en heb dan geen foto’s).
Eelmo
Geplaatst: 14-10-24 09:54
SusanH schreef:
Noordje wat leuk die reeën.
Wortel gezellig zo samen.
Ik ben lekker met de hond naar het losloopgebied geweest.
*knip*
Ziet er uit als een mooi gebied, waar is dit? Of is dit zo'n pareltje dat je liever voor jezelf houdt?
Sowieso is doggydating (foute naam dat wel) een fijne site. Ze hadden eerst ook een handige app maar die wordt helaas niet meer ondersteund. Ik weet ook niet of ze nog updates doen aan de site. Wat ook heel leuk is, is landgoed Mariendaal bij Oosterbeek/Arnhem. Zeker als je een hond hebt die van water houdt.