Wat fascinerend dat je gewicht gelijk is gebleven maar je omtrek best is veranderd na verandering kcal inname Mara. Zou daar niet meteen een verklaring voor hebben.. Misschien iets van vocht vasthouden rondom je taille?
En oei Black_Kelpie dan heb je het wel een tikkie erger dan ik.. Rot dat dat lopen soms zo rottig gaat. Maar we kunnen wel samen het weer voorspellen, dat is dan weer leuk

Hier vandaag echt amper beweging gehad (door de sneeuw gelopen om een pakje op te halen, meer niet) en heb echt veel gezeten. Vind het moeilijk om mezelf actief te houden met die sneeuw; hardlopen gaat niet, fietsen gaat niet en ik heb niet echt bijster veel zin om in mijn eentje te wandelen. Gelukkig kan er morgenavond weer iemand mee dus dan doe ik dat.

O: 4 Wasa crackers met muhamarra, koffie
T: Knoppers mini
L: Medium tortilla wrap met ui, geraspte kaas en muhamarra, halve proteine reep
T: Smoothie van ananas, boerenkool, eiwitpoeder en amandelmelk, 2 dropjes, 2 kommen zelfgemaakte groentesoep
A: Nachobowl met ijsbergsla, tomaat, vegetarisch rulgehackt en een halve avocado
T: Zelfgemaakte chocolademelk van amandelmelk en cacao, 3 Wasa crackers met smeerkaas