Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pareltjes schreef:verootjoo schreef:Gister waren alle handzepen op bij de AHecht alle soorten en maten waren weg.
Echt?
Online kan je ze wel gewoon bestellen
Ik heb ook veel op voorraad altijd, misschien kan ik ze met winst verkopen
Zou eerst maar eens kijken naar wat er in zit. 9 van de 10 van die gels desifecteert niet voldoende!
Eleeke schreef:Astorga schreef:Dit vind ik wel wat heftig verwoord. Influenza loopt ook eens in de zoveel jaar 'uit de hand', maar heeft ook nog niet tot een apocalyps geleid.
Kalmte zal ons redden.
Kalmte beschermt je niet tegen het virus. Goede maatregelen wel.
Mijn reactie was op de opmerking van de journalist die vind dat we iedereen gewoon moeten besmetten.
Als we het in blijven dammen zoals nu,heeft het nog steeds impact op de economie, maar hoop ik dat het geen recessie veroorzaakt.
We zijn best afhankelijk van China en bv de prijzen van laptops gaan nu al snel omhoog (als ze al leverbaar zijn )
Mijn aandelen vinden Corona ook niet grappig
Eleeke schreef:@Astorga , daar heb je zeker gelijk in en dat de uitstoot afneemt is een mooie winst!
Citaat:Viroloog Ab Osterhaus stelt dat het eerste overlijdensgeval van vrijdag ’in de lijn der verwachting’ ligt. ,,Bij deze epidemie sterft tussen de 1 en 2 procent aan de gevolgen ervan.
Eleeke schreef:Ik kan niet van 140+ pagina’s bijhouden wie wat schrijft en vindt. Het is geen aanval, daar probeer ik niet aan te doen. Ik had misschien de naam weg moeten halen, want eigenlijk meer in zijn algemeenheid bedoelt. Maar als jij het als aanval ervaart, dan mijn excuses@roodvos , eeeh ik was degene die volgens velen hier te negatief was over de invloed op de economie. ( paar berichten hierboven ) .Dus voelt niet terecht om mij hier op aan te vallen.
Mijn reactie op Astorga was meer , dat ondanks alle negatieve gevolgen we ook een paar positieve hebben
Citaat:Hadden de studenten slechts vijftien kilometer verderop gezeten, dan waren ze in Oost-Frankrijk aan het skiën en was er niks aan de hand geweest, zegt Rietveld.
Er is geen reden om uit te gaan van besmetting onder de studenten, zegt Rietveld. Zij zitten met zijn allen in twee hotels en hebben heel weinig contact met Italianen. Bovendien zitten zij in het uiterste puntje van Noord-Italië. De dichtstbijzijnde besmettingshaard zit meer dan 200 kilometer van het skigebied vandaan. ,De studenten zijn kerngezond. De incubatietijd van het virus is gemiddeld twee weken en daar wordt rekening mee gehouden, maar iemand die geen gezondheidsklachten heeft, is niet besmettelijk”, legt Van den Boogaard uit.