[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:36

Dat word dus indd cola mee nemen :+ thanks =D

Tattoo komt op of binnenkant van mn onderarm of buitenkant van mn bovenarm. Voorkeur onderarm. Zal rond de 15-20 cm worden.
Maar ligt eraan waar hij beter/mooier uit komt (en dat er niet te veel bij mn pols komt. al denk ik alleen een takje van de ridderspoor ofzo xD dus zal mee vallen)

Gelukkig is vlissingen een mooie stad. Heb je wat te doen xD
De verzorging erna. Ben benieuwd hoe dat bij mij gaat verlopen :') al zal het wel goed komen.
Zal gewoon alles doen wat ze me gaat zeggen dat ik moet doen. Maar eerste dagen zullen blijkbaar niet zo leuk zijn? spannend hoor.. eerste tattoo (en benieuwd of je daarna echt door blijft gaan haha. drempel voor de eerste was wel mega hoog!)

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:44

Kanji91 schreef:
Dat word dus indd cola mee nemen :+ thanks =D

Tattoo komt op of binnenkant van mn onderarm of buitenkant van mn bovenarm. Voorkeur onderarm. Zal rond de 15-20 cm worden.
Maar ligt eraan waar hij beter/mooier uit komt (en dat er niet te veel bij mn pols komt. al denk ik alleen een takje van de ridderspoor ofzo xD dus zal mee vallen)

Gelukkig is vlissingen een mooie stad. Heb je wat te doen xD
De verzorging erna. Ben benieuwd hoe dat bij mij gaat verlopen :') al zal het wel goed komen.
Zal gewoon alles doen wat ze me gaat zeggen dat ik moet doen. Maar eerste dagen zullen blijkbaar niet zo leuk zijn? spannend hoor.. eerste tattoo (en benieuwd of je daarna echt door blijft gaan haha. drempel voor de eerste was wel mega hoog!)

Mijn eerste is nog geen twee jaar oud en nummer 4 staat al op de planning :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 15:45

Ik ken maar weinig mensen met maar 1 tattoo. O:)
Zelf had ik ook nooit gedacht dat ik er nu 3 zou hebben. En sluit een 4e niet uit. :x

xx_Irisje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:13

Grappig om dit te lezen. Ik heb het ook wel eens met stencilen.
Ook het idee dat ik dan stil moet staan enzo. Heel gek want met tatoeëren zelf, nergens last van.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:50

Hihi zou me niet verbazen nee xD

Stilstaan.. maar dat is ook wat hoor. Je wilt niet bewegen en vergeet dan meteen te ademen xD ken t gevoel :')

Wel fijn dat de meeste met het tatoeëren zelf geen last hebben! geeft me hoop :+

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:52

Heel herkenbaar. Ik had gezegd dat het er echt maar 2 zouden worden.
Zit nu op 7 en de 16de zullen er 3-5 bij komen. :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 16:53

Mijn eerste tattoo was ook een drempel, en nu heb ik er 5 :)) Ik wil er nog veel meer, maar eerst even sparen. Als tattoos gratis waren...... <<)

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:13

Ik zei altijd dat ik nooit een sleeve zou nemen :')
Nu zeg ik als de 2de klaar is stop ik :+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:34

Ik had druivensuiker mee tegen de flauwte. En sportdrankje. Ook wat te eten.

Meer tattoos is zo herkenbaar. Ik heb er nu 5. Waarvan 2 grotere. Ben nu alweer aan het nadenken over de volgende.
En dat terwijl mijn phoenix echt een hel was om te zetten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 17:38

Ik ben blij als m'n andere bovenbeen ook gedaan is.. kan ik iig gewoon normaal lopen na het zetten ipv op gang moeten komen.

Maar eerst deze maar even laten genezen :D

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 18:45

Geweldig deze verhalen! Ik kan iig niet wachten =D gelukkig niet super lang.

Is het slim om van te voren al bephanten zalf en unicare zeep te halen? (hier hadden ze het over op de site)

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:01

Siersma schreef:
Ja weekendje Zeeland. Leuk alles bekijken wat we zelf ook hebben op Texel _O-

Maar mss krijg ik mn vent nog eens zover, vind dat je heel mooie dingen maakt Jolijn

Dank je wel! :o :o

@idinn: ach, ben je wel lekker bijgelezen. :D
Het was toch weer niet echt lekker vandaag om te gaan wandelen.

@Kanji91: cola, marsjes, dextro... eigenlijk alles met een bonk suiker. Pas op met teveel caffeine, dat kan ook een trigger zijn. Zalf en zeep halen kan geen kwaad natuurlijk, maar vergeet ook geen huishoudfolie.

Het is inderdaad verslavend, haha! Je blijft bezig met het zoeken naar nieuwe ideeen en ontwerpen.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 19:05

Ik gebruik de zeep en zalf van Carl & Johan. Dus ik had die van tevoren al besteld.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:15

Elke keer zeg ik dat het hierna wel genoeg is... de volgende ideeen zitten al in mn hoofd natuurlijk.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 20:38

Ik begon in augustus/september met mijn 1e... Inmiddels staat mijn 4e al gepland.

Goed slapen, eten en drinken is wel handig. Zeker als je wat langer moet zitten!

Ik gebruik de foam van Inkx (te koop bij de etos). Hier was ik het de eerste week 1 á 2x per dag mee. En regelmatig insmeren met een dun laagje bepanthen zalf :)

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 21:34

Oh heel herkenbaar. Ik heb er 2, die ik ook alle 2 wil laten bijwerken en heb nog 2 anderen in gedachten := kan alleen geen artist vinden die precies de stijl heeft die ik wil. Vond mandy denise ook mooie dingen zetten maar die reageert niet op mails.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 22:29

Mhmm.. Inkx bevalt goed? heb die indd bij de etos gezien.
Bepanthen zalf word het dan sowieso. Alleen zeep is ff kijken xD

Goed slapen is een ding.. slaap standaard slecht helaas... Dus ga me maar op goed eten en drinken focussen :+

Ik ga eerst kijken hoe ik deze overleef :') Maar zal vast indd meer bij komen :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-21 23:53

Kanji91 schreef:
Mhmm.. Inkx bevalt goed? heb die indd bij de etos gezien.
Bepanthen zalf word het dan sowieso. Alleen zeep is ff kijken xD

Goed slapen is een ding.. slaap standaard slecht helaas... Dus ga me maar op goed eten en drinken focussen :+

Ik ga eerst kijken hoe ik deze overleef :') Maar zal vast indd meer bij komen :p

Bananen mee en goed eten van te voren. Heb ik voor de vorige gedaan en heb 1 flesje aquaries leeg gezopen en banaan gegeten. En goed ontbeten. 4.5 uur was qua fysieke staat prima te doen. Laatste stukje begon wat pijnlijk te worden door de houding die ik moest aannemen (elleboog draaien, maar die arm kan niet ver draaien in de elleboog)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 07:22

Ik had van tevoren goed gegeten.
Een Krentenbol mee en pakje stroopwafels.
En een flesje AA.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 07:53

Ik doe nooit anders als anders als ik een dag sessie heb.
Enige is Dextro mee voor tussen door als ik een in kak moment krijg want ik krijg altijd meer last van de houdingen en een houten kont en na 8 uur weet ik van ellende vaak niet meer hoe ik moet zitten.
Laatste keer viel het een beetje tegen dat ik niet makkelijk op mn tel kon....ze was met mn rechter onderarm bezig.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 08:24

Ik zou morgen alleen laten bijwerken maar misschien zetten we er meteen nog wel wat bij O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 13:06

Ik zit in een vicieuze cirkel.. de reis maken voor bijwerken is geen doen. Dus dat doen we als ik een nieuwe kom zetten. En zo kom ik telkens weer terug :+

Ik heb bij Jolijn geen tijd om op m'n telefoon te zitten. We kletsen teveel. Bedacht nu af en toe dat ik een foto moest maken om vriendinnen te updaten, anders werden die boos _O-

Ik gebruik alleen bepanthen creme. Geen zeep ofzo. Gewoon tijdens douchen afspoelen en erna weer insmeren.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 14:45

Maar niet elke tattoo hoeft bijgewerkt te worden toch?

Ik heb er 10 van een aantal verschillende artiesten en geen een hoefde bijgewerkt te worden.
Worden sommige tattoos dan zo slecht gezet?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 14:50

Heeft niets met slecht zetten te maken. Kan echt allerlei oorzaken hebben.
Van de 8 die ik heb moest ik er 2 laten bijwerken omdat er gewoon gedeeltes niet gepakt hadden. Is van twee verschillende artiesten die ook andere tattoo's hadden gezet die wel gewoon in een keer goed waren. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-21 15:00

Heeft echt niks met slecht zetten te maken, soms pakt een lijn gewoon niet helemaal goed.