Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik heb het idee dat een bayalage niet door alle kappers wordt begrepen. Ik had in eerste instantie ook om een bayalage gevraagd en toen gingen ze strengen haar om en om verven. Nu hebben ze het beter gedaan. Ben overigens nog steeds paars
Yasmine schreef:Ik denk dat balayage met de trend van de laatste jaren een andere betekenis gekregen heeft. De techniek zelf verwijst naar verf/highlights die met de hand is aangebracht ipv met folie of zo’n highlights mutsje. Het heeft de afgelopen jaren de betekenis gekregen van die kapsels die onderaan lichter zijn, maar wat jij uitlegt dat ze om en om met de hand aanbrengen is exact wat balayage technisch gezien is.In België gebruikten mijn kappers altijd dat woord als ze het hadden over highlights die met de hand geverfd zijn, ook al in de jaren ‘90 en 2000, haha.
Janinevv schreef:Hey!
Ik zit er aan te denken om een lange Bob te nemen.
Geen idee of dat mooi kan bij mijn haar
[ [url=m/BdPG75.jpg]Afbeelding[/url] ]
En afspraak erna zou ik onderin wel lichtere plukken willen een bailage? Geen idee of zo iets mogelijk is
Maar ben benieuwd of meiden hier ervaring hebben met een Bob en of je dit makkelijk nog vast kan zetten