Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petraaken schreef:Wil je vrijheid blijheid moet je inderdaad ook niet aan huisdieren beginnen. Je hebt daar inderdaad dan weer oppas voor nodig als er een paar dagen op uit wilt.
Sorro schreef:Tja ik vind huisdieren absoluut niet vergelijkbaar met kinderen. Ik kan mijn katten prima een paar uur alleen laten en voor vakanties is familie en vrienden die dagelijks een blikje opentrekken en water verversen prima. Geloof niet dat dat een optie is met een kind.
Century schreef:Even een vraagje.
Ik was net in de tuin aan het werk en klaar om 20.30. Ik heb een half uurtje onkruid (met de hand) uit de tuin geplukt, en daarna even kort geveegd (enkele minuten).
De bovenbuurman (appartement) komt bij me en begint dat ik veel te veel geluid maak. Hij heeft met name last van de buitendeur (deze klemt een beetje), en dat in de tuin ben. Zijn zoon gaat rond deze tijd slapen en ik mag echt niet meer geluid maken na 20.00 uur. Dat ik overdag werk en 's avonds dan het huishouden/tuin wil doen is mijn probleem, ik moet dat maar in het weekend doen.
Ben ik nu gek?