[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:34

Ik gebruik australian gold, mijn zoontje smeer ik altijd in met 30 en hij verbrand nooit, met de meeste troep vooral huismerken verbrand hij nog met 50..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:35

Ja ik ben ook echt afgeknapt op huismerken.. dan maar zelf potjes vullen of toch ruimbagage inchecken als ik ergnes heenvlieg waar de zon schijnt :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-17 20:38

Ik gebruikte die van de Clinique. Vond die erg fijn, maar ben momenteel te skeer en lui om een nieuw flesje te halen. Slechte zaak eigenlijk.

Zou met een oil uitkijken. Vooral voor je gezicht. Ben daar 2 jaar geleden echt gruwelijk door uitgebroken. Heel mijn gezicht, nek en hals stonden onder de pijnlijke bultjes.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 19:35

Weten jullie al dat er dit weekend op verschillende producten 50% korting is van Jeffree Star? :)

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 20:22

Nee en dat wil ik niet weten ook! Dan blijft er niks van mn salaris over... :')

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 21:48

:') Maar het is niet op alles dacht ik, dus je hebt nog een kans dat er niets tussen zit van wat je zou willen hebben :P

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-17 22:14

_Friemel schreef:
Ik gebruik australian gold, mijn zoontje smeer ik altijd in met 30 en hij verbrand nooit, met de meeste troep vooral huismerken verbrand hij nog met 50..

Deze inderdaad voor het lichaam, die werkt heel goed en ruikt ook nog eens lekker. Op mijn gezicht kan ik hem niet verdragen, daarvoor heb ik de fluïde van biodermal. Ik krijg heel snel last van brandende ogen als ik iets anders op mijn gezicht gebruik :)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 14:52

Luitjes, Boozyshop heeft 20% korting op alle highlighters!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:02

elke, wat zie je er weer mooi uit. En die wimpers, zijn dat losse stukjes? Ze lijken zoveel langer aan de buitenkant, wat ik overigens heel mooi vind!

Ik heb van een bokker een aantal CG liquids overgenomen, zitten hele mooie kleuren tussen, en kleuren die ik vast niet ga gebruiken :P

Afbeelding

In volgorde van links naar rechts en boven en onder :P
Afbeelding

Denk dat ik Gravity en iced moca het minst vind. Weet niet of mij dat staat. ruby slipper is heel gaaf, daar zit een glimmer in, alleen voelde de liquid niet heel fijn aan op de hand. Leek niet helemaal te drogen ofzo. Ik heb nu 14 cg's en alleen Cher dubbel, maar die bewaar ik, want die komt altijd van pas als die ander op is of kwijt :P

ik ga er strak een paar proberen :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:13

Ik ben benieuwd naar foto's waar je ze op hebt Jolien!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:25

Mooi velvetblack!!

Leuke kleurtjes Joolien!

Ohh die korting is niet goed voor me.. :')
En helemaal omdat mijn brush cleaner bijna op is, dus ik wel iets nieuws móét kopen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:43

Ben benieuwd Jolien. Leuke kleurtjes.
Elke wat ben je toch een mooie meid

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:46

Gave kleurtjes Joolien! Al zou ik zelf die paarse en lila niet aan durven raken haha! Ik ben benieuwd naar looks er mee :j

Vandaag een blote billen gezicht met alleen LA splash Fantasy. (Oke, en wenkies, die heb ik anders niet :') )Ik ben echt verliefd op deze liquid. Eten, drinken, maakt allemaal niet uit! In de avond zit het er nog net zo strak op :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Fair op 26-05-17 15:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 15:47

Mooi fair!!

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:06

linoleum schreef:
Phoya schreef:
Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself! :*

Ze heeft haar lippen al paar keer laten spuiten ;) en daarnaast niks mis met beetje zelfverbetering als iemand dat mooi vindt!

Dat weet ik. En dat had van mij niet gehoeven, vond haar mooi zoals ze was. En als ik haar laatste foto zie, denk ik van. Je bent mooi zoals je bent nu, niks meer aan veranderen. Niks meer dan een compliment en wat geruststelling hoor :).

Maar uiteindelijk gaat het om hoe iemand zich zelf voelt natuurlijk... dus men heeft dat maar te accepteren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 17:13

Jouw haar Fair :+:

Ik spotte de nieuwe MAC Store in Utrecht :D gelijk even wezen koekeloeren :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:01

Afbeelding
Afbeelding

We hebben lekker getut met zn 3en. Ieder heeft een cg op.
Te snel op send gedrukt: links heeft Liselot mercury rising op, ik draag Ruby slipper en Sabini draagt immortal. Vind het alle 3 supergave kleuren!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 20:49

Mooi Fair!

Ziet er gezellig uit Joolien! Zijn alledrie mooi, dat donkere staat je goed!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-17 21:29

Alle drie mooie dames!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:18

Gezellig dames! Staat jullie alledrie leuk.

Fair, jij kan dat goed hebben hoor zo verder alleen iets op je lippen. :j

Mijn bestelling is binnen! *\o/*

Afbeelding
Van links naar rechts: Milani Bella Bellini blush - Milani Berry Amore blush - Boozyshop Pro Blotting Pads (cadeau) - Ofra Blissful highlighter - Wet N Wild Color Icon in Comfort Zone

Afbeelding
Bella Bellini en Berry Amore

Afbeelding
Ofra Blissful

Afbeelding
Wet N Wild Comfort Zone

Ben er blij mee! Wou in eerste instantie Ofra Rodeo Drive maar die is bijna identiek aan Champagne Pop dus heb de ander besteld maar WOW. Als je dacht dat Champagne Pop al knallend was, feast your eyes on this. Ben echt héél licht met mijn kwast erin gegaan en het geeft echt bizar veel pigmentatie.
En Milani heeft denk ik toch wel mijn favoriete blushes. <3 Ze zijn zo mooi.
Heb ook even gespeeld met de Wet N Wild en voor nog geen 7 euro heb je echt een toppertje denk ik. Begrijp wel waarom zoveel mensen fan van deze zijn.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:33

Heeft er iemand hier iets van de Jeffree Star Ammunition (de lipsticks dus)? Ze zijn in afslag, maar allemaal zo barbieroze... Ik twijfel of ik unicorn blood zou bestellen, ziet er lichter uit dan in de liquid vorm. Is celebrity skin een beetje een universele kleur? Ik heb geen enkele echt nude kleur en ik twijfel of me dat wel zou staan.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:43

Damned schreef:
Heeft er iemand hier iets van de Jeffree Star Ammunition (de lipsticks dus)? Ze zijn in afslag, maar allemaal zo barbieroze... Ik twijfel of ik unicorn blood zou bestellen, ziet er lichter uit dan in de liquid vorm. Is celebrity skin een beetje een universele kleur? Ik heb geen enkele echt nude kleur en ik twijfel of me dat wel zou staan.

Als het goed is staat hier in topic nog wel een foto van Friemel met Celebrity Skin! Ik heb de liquid en vind het een heel makkelijk te dragen kleur. Kan overa bij.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 15:53

Ik heb hem gezien, maar ik zag eigenlijk zo goed al geen verschil met en zonder lippenstift :+ Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, voor de helft van de prijs.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 17:50

Ik heb de unicorn blood maar dan als liquid, hij is vrij donker bij mij op mn lippen. Maar ik weet niet hoe hij is als gewone lippenstift?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 19:06

Damned schreef:
Ik heb hem gezien, maar ik zag eigenlijk zo goed al geen verschil met en zonder lippenstift :+ Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, voor de helft van de prijs.

Bij mij? Dat lijkt maar zo, ik heb geen pigment in mn lippen bijna dus hij is bij mij zelfs heel opvallend...