Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar het is niet op alles dacht ik, dus je hebt nog een kans dat er niets tussen zit van wat je zou willen hebben
_Friemel schreef:Ik gebruik australian gold, mijn zoontje smeer ik altijd in met 30 en hij verbrand nooit, met de meeste troep vooral huismerken verbrand hij nog met 50..

)Ik ben echt verliefd op deze liquid. Eten, drinken, maakt allemaal niet uit! In de avond zit het er nog net zo strak op 
linoleum schreef:Phoya schreef:Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself!
Ze heeft haar lippen al paar keer laten spuitenen daarnaast niks mis met beetje zelfverbetering als iemand dat mooi vindt!
.
gelijk even wezen koekeloeren

Ze zijn zo mooi.Damned schreef:Heeft er iemand hier iets van de Jeffree Star Ammunition (de lipsticks dus)? Ze zijn in afslag, maar allemaal zo barbieroze... Ik twijfel of ik unicorn blood zou bestellen, ziet er lichter uit dan in de liquid vorm. Is celebrity skin een beetje een universele kleur? Ik heb geen enkele echt nude kleur en ik twijfel of me dat wel zou staan.
Ik denk dat ik het er maar op ga wagen, voor de helft van de prijs.