Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geleerd dat het niet netjes is
om jezelf uit te nodigen.
mag kiezen liever op je verjaardag - maar dat is de vraag niet.
En een knuf voor een echte Priscilla vraag...!!
. Doet me denken aan de vraag die je mij een jaar geleden hebt gesteld. Ik kan je daar helaas geen pasklaar antwoord op geven. Maar uit ervaring weet ik dat palliatieve sedatie heel snel gestart kan worden, dit in tegenstelling tot euthanasie. Ik denk dat je het beste hele goede afspraken met je huisarts kan maken zodat jij op het moment dat je er wel aan toe bent kan (laten) bellen. Marcel kent jou ook goed genoeg om door 1 blik van jou te weten dat het telefoontje plaats moet vinden. maxie schreef:Ik denk dat dat moment komt als je moe bent van de pijn en moe bent van het strijden. Het moment dat je geen energie meer heb om uit bed te komen. Dat moment voel je vanzelf aan. Uit ervaring uit mijn werk kan de palliatieve sedatie snel geregeld worden.
, wanneer ???? op tijd. als je de regie kwijt raakt ben je de sjaak. als de koek op is aan de bel trekken. en dubbelcheck de huisarts. zorg dat je alles op papier hebt. helemaal als je het niet meer aan kan geven. en dat is een serieus puntje van aandacht.