Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maatje987 schreef:Bralindy schreef:Ik zit hier trouwens te twijfelen. Morgen heb ik in principe RPM maar ik zit te denken of ik wel of niet een sportbeha aan kan (ik leef nu half strapless).. wat zouden jullie doen? De wond is al dicht en ik ben al flink aan het vervellen. Zou ik het wagen of niet?
misschien een hele stomme vraag maar wat is RPM ?
Damned schreef:wauw mooi spirit! en leuke plaats ook!
Ik ben er zo goed als zeker over uit dat ik mijn volgende tattoo op mijn bovenbeen door blackbear wil laten zetten. Weten jullie eigenlijk of het schetsen ook zo via internet kan, want ik woon in België en kan dus niet eens eventjes over en weer rijden
Selina schreef:Damned schreef:wauw mooi spirit! en leuke plaats ook!
Ik ben er zo goed als zeker over uit dat ik mijn volgende tattoo op mijn bovenbeen door blackbear wil laten zetten. Weten jullie eigenlijk of het schetsen ook zo via internet kan, want ik woon in België en kan dus niet eens eventjes over en weer rijden
Jep, schetsen doen ze via de mail, moet je een moodboard sturen met wat je wilt.
Damned schreef:oh leuk, ik was al bang dat ik overdreven ging overkomen mocht ik al mijn inspiratiefoto's + commentaar ging doorsturen![]()
Ik ga er denk ik nog eventjes mee wachten want ik wil hem pas op het einde van de zomer of erna, en dan hangt het natuurlijk af van mijn lessenrooster en of ik een kot heb of niet wanneer ik een afspraak zou kunnen maken.
of is er een lange wachtlijst?
Ik hoop zo dat ze uiteindelijk iets goed kunnen schetsen! Zijn jullie niet bang dat ze het nooit helemaal perfect hebben? Ik bedoel, je kan toch niet 10 keer vragen om het opnieuw aan te passen of 'nee toch net niet', probeer nog eens,'
Damned schreef:Ik vrees dus dat ik te kritisch ga zijn naar hun ontwerpik wil iets heel onorigineels, namelijk rozen op mijn bovenbeen, en ik heb tot nu toe nog maar 1 plaatje gevonden dat het 'perfecte' redelijk benadert
dusja ik ben bang dat ik hun schetsen ook altijd net niet ga vinden...
Hmm ja, dus toch al even wachten. maar het heeft niet veel zin zeker om al te mailen wanneer ik nog niet weet wanneer ik kan (mogelijke herexamens op het einde van de zomer, nieuw lessenrooster, eventueel op kot, de auto moet beschikbaar zijn,....) misschien dan maar nog even wachten en proberen iets voor de winter of in de lesvrije week te plannen... alhoewel ik hem wel graag zou hebben rond september ofzo
werken ze ook in het weekend?
Tieneke schreef:Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl?Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet...maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...
[ [url=m/YJ8v4k.jpg]Afbeelding[/url] ]
KoetJJs schreef:Tieneke schreef:Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl?Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet...maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...
Jules Blomen misschien? Werkt bij Tattoo Joey in Geldrop. Toen ik in januari daar was om mijn tattoo bij te laten werken was zijn wachttijd ongeveer 1,5 maand
Tieneke schreef:Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl?Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.