[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 10:51

Dit is 'm trouwens, zijn wel crappy telefoonfoto's, maar wilde 'm toch even showen. Op deze foto's is 'ie een paar uur oud. Hij is gezet door Julian Bogdan.

Afbeelding

Afbeelding

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 10:58

maatje987 schreef:
Bralindy schreef:
Ik zit hier trouwens te twijfelen. Morgen heb ik in principe RPM maar ik zit te denken of ik wel of niet een sportbeha aan kan (ik leef nu half strapless :') ).. wat zouden jullie doen? De wond is al dicht en ik ben al flink aan het vervellen. Zou ik het wagen of niet?

misschien een hele stomme vraag maar wat is RPM ? :o

Spinnen/fietsen op heftige muziek :p Nee is geen stomme vraag.

Wauw Spirit! Heel mooi!!

Tigress

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:02

wauw, heel gaaf! _O_

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:35

Lisanne ik blijf echt verliefd op jouw tattoo <3 Supergoed dat je 'm toch hebt laten zetten :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:39

wauw mooi spirit! en leuke plaats ook!

Ik ben er zo goed als zeker over uit dat ik mijn volgende tattoo op mijn bovenbeen door blackbear wil laten zetten. Weten jullie eigenlijk of het schetsen ook zo via internet kan, want ik woon in België en kan dus niet eens eventjes over en weer rijden :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:41

Damned schreef:

Ik ben er zo goed als zeker over uit dat ik mijn volgende tattoo op mijn bovenbeen door blackbear wil laten zetten. Weten jullie eigenlijk of het schetsen ook zo via internet kan, want ik woon in België en kan dus niet eens eventjes over en weer rijden :D

Jep, schetsen doen ze via de mail, moet je een moodboard sturen met wat je wilt.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:51

Echt heel tof Spirit!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:53

hij is echt heel gaaf spirit !

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:20

Selina schreef:
Damned schreef:

Jep, schetsen doen ze via de mail, moet je een moodboard sturen met wat je wilt.

oh leuk, ik was al bang dat ik overdreven ging overkomen mocht ik al mijn inspiratiefoto's + commentaar ging doorsturen :+
Ik ga er denk ik nog eventjes mee wachten want ik wil hem pas op het einde van de zomer of erna, en dan hangt het natuurlijk af van mijn lessenrooster en of ik een kot heb of niet wanneer ik een afspraak zou kunnen maken.
of is er een lange wachtlijst?

Ik hoop zo dat ze uiteindelijk iets goed kunnen schetsen! Zijn jullie niet bang dat ze het nooit helemaal perfect hebben? Ik bedoel, je kan toch niet 10 keer vragen om het opnieuw aan te passen of 'nee toch net niet', probeer nog eens,' :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:23

Damned schreef:
oh leuk, ik was al bang dat ik overdreven ging overkomen mocht ik al mijn inspiratiefoto's + commentaar ging doorsturen :+
Ik ga er denk ik nog eventjes mee wachten want ik wil hem pas op het einde van de zomer of erna, en dan hangt het natuurlijk af van mijn lessenrooster en of ik een kot heb of niet wanneer ik een afspraak zou kunnen maken.
of is er een lange wachtlijst?

Ik hoop zo dat ze uiteindelijk iets goed kunnen schetsen! Zijn jullie niet bang dat ze het nooit helemaal perfect hebben? Ik bedoel, je kan toch niet 10 keer vragen om het opnieuw aan te passen of 'nee toch net niet', probeer nog eens,' :P

Ik had halverwege maart gemaild en kon eind juni terecht, maar verzet naar september ivm de zomer. Maar ik wil ook een kleine dus geen idee wat de wachttijd is al je iets groots wilt.

Ben ik ook wel beetje bang voor, ben heel kritisch, vandaar dat ik zelf niet tot een idee ben gekomen. Laat het nu aan mensen over die dat vaker doen :+

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:27

Wow Spirit :+: Vet gaaf!!!!!

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:47

Ik vrees dus dat ik te kritisch ga zijn naar hun ontwerp :+ ik wil iets heel onorigineels, namelijk rozen op mijn bovenbeen, en ik heb tot nu toe nog maar 1 plaatje gevonden dat het 'perfecte' redelijk benadert :') dusja ik ben bang dat ik hun schetsen ook altijd net niet ga vinden...

Hmm ja, dus toch al even wachten. maar het heeft niet veel zin zeker om al te mailen wanneer ik nog niet weet wanneer ik kan (mogelijke herexamens op het einde van de zomer, nieuw lessenrooster, eventueel op kot, de auto moet beschikbaar zijn,....) misschien dan maar nog even wachten en proberen iets voor de winter of in de lesvrije week te plannen... alhoewel ik hem wel graag zou hebben rond september ofzo :+
werken ze ook in het weekend?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:48

Damned schreef:
Ik vrees dus dat ik te kritisch ga zijn naar hun ontwerp :+ ik wil iets heel onorigineels, namelijk rozen op mijn bovenbeen, en ik heb tot nu toe nog maar 1 plaatje gevonden dat het 'perfecte' redelijk benadert :') dusja ik ben bang dat ik hun schetsen ook altijd net niet ga vinden...

Hmm ja, dus toch al even wachten. maar het heeft niet veel zin zeker om al te mailen wanneer ik nog niet weet wanneer ik kan (mogelijke herexamens op het einde van de zomer, nieuw lessenrooster, eventueel op kot, de auto moet beschikbaar zijn,....) misschien dan maar nog even wachten en proberen iets voor de winter of in de lesvrije week te plannen... alhoewel ik hem wel graag zou hebben rond september ofzo :+
werken ze ook in het weekend?

Jep mijn afspraak staat op een zaterdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:50

10 keer zeggen dat je het anders wilt mag wel hoor :) Je betaalt er goed geld voor, het staat voor eeuwig op je lichaam.. Je hoeft geen genoegen te nemen met iets wat je net-niet vind.. Ik heb ook wel eens 5 compleet nieuwe tekeningen gehad omdat ik het ontwerp maar matig vond

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:58

Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl? :D Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet... :+ maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...

Afbeelding

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 12:59

Oh oke, dat is dan al een geruststelling haha :D
Mijn eerste was zo makkelijk, gewoon een zinnetje, het lettertype heb ik daar op het moment zelf gekozen :') behoefde allemaal geen overleg enz... gewoon zorgen dat hij geen typfouten maakte :D (was in het latijn)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:00

Ja, precies, je mag echt wel aandringen. Ik werk ook voor klanten bij een agentschap, zij betalen mij ook goed geld voor wat ik doe en als zij niet tevreden zijn, blijven we ook proberen tot we het wel goed hebben. Lijkt me maar normaal als je voor klanten werkt en omgekeerd, als je iemand betaalt voor z'n werk. Een tattoo is permanent en iets laten zetten waar je 90% blij mee bent, is niet goed genoeg. Denk dat een artist zelf ook liever goede service geeft en 10 extra schetsen maakt voor een ontwerp waar jij uiteindelijk blij mee bent, dan dat hij iets zet waar je later over gaat vertellen dat je niet blij mee bent.

Rhinocornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:05

Tieneke schreef:
Weten jullie iemand, gemakkelijk vanuit België bereikbaar of gewoon in België met minder dan anderhalf jaar wachttijd die werkt in deze stijl? :D Qua afbeelding wil ik iets totaal anders, maar wel met dit soort vloeiende lijnen en kleuren.
Als het moet, kan ik 1.5j wachten, maar als het niet moet... :+ maar ik wil absoluut voor kwaliteit gaan...

[ [url=m/YJ8v4k.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jules Blomen misschien? Werkt bij Tattoo Joey in Geldrop. Toen ik in januari daar was om mijn tattoo bij te laten werken was zijn wachttijd ongeveer 1,5 maand :)

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:09

Inderdaad alleen iets laten zetten waar je echt tevreden mee bent, maar probeer wel dat 'ideale' plaatje los te laten. Het ziet er op jouw lichaam toch allemaal anders uit, en je werkt samen met een artiest die ook z'n eigen stijl, kunde en kennis heeft. Imo krijg je de mooiste tattoos als je de artiest laat doen waar ze het beste in zijn :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 13:15

KoetJJs schreef:
Tieneke schreef:

Jules Blomen misschien? Werkt bij Tattoo Joey in Geldrop. Toen ik in januari daar was om mijn tattoo bij te laten werken was zijn wachttijd ongeveer 1,5 maand :)

Bedankt voor je tip, ben even zijn eigen FB aan het bekijken, ziet er goed uit!!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:48

Gaaf Spirit! Niet mijn ding maar enorm mooi gezet :j

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:52

Tieneke schreef:

Je kan ook eens kijken tussen de standhouders van tattoo conventie Brussel (november elk jaar). Zitten er wel enkele tussen die dit werk kunnen. 'Mijn' artiest, een Portugees, staat er ook elk jaar en doet ook zo'n soort werk: https://www.facebook.com/costahart/?fref=ts

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:53

Tieneke schreef:

Op de Eastflanders convention was er wel iemand met die stijl (in B)
Zal ff zoeken voor je!
Deze misschien? http://www.electrumtattoo.be/gallery-mi ... ctrum.html
of deze: http://trashtattoo.be/colour.html
en denk dat zij er ook wel wat van kunnen maken : https://www.facebook.com/The-TailorShop ... 9/timeline

Anders shennaki (Tilburg) Maar ik dacht dat zij ziek was en ff er tussen uit
Amanda (eindhoven) maar heeft volgens mij ook een serieuze wachtlijst

voor de rest ken ik nog wel enkele in Engeland, maar dat is vast uit de richting ;)
Laatst bijgewerkt door Bumblehorse op 25-04-16 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 15:59

Mooie tattoos komen er weer voorbij!

Ik kwam een nieuwe (?) shop tegen in Utrecht, en ik moet zeggen, hun werk ziet er awesome uit!

www.facebook.com/blackbooktattoosutrecht

Ik ben weer druk bezig met een nieuw project, m'n bovenbenen. Ik ben even inspiratieloos wat m'n sleeve afmaken betreft. :+

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 16:01

Thanks allemaal! :D

Zit me nu al te bedenken wat ik op mijn andere bovenbeen moet zetten. :')