dat ze dat niet deden. Was gewoon te verbouwereerd om iets te zeggen. Ga echt geen 35 euro of meer aan iets uitgeven zonder t nog eens te kunnen proberen.. Ik vroeg om een proefje. Dat hadden ze niet en deden ze niet.
Pff dan toch niet, hun verlies raar hoor. Als het nou gaat om iets van €5, dan snap ik het nog. Probeer het eens bij de ICI, die zijn hier wat makkelijker daarin.
Ik vraag gewoon altijd eerst van alles, wat ze adviseren en waarom etc meestal stellen ze het zelf al voor. Volgens mij zijn ze sneller zo als je zo binnenloopt en gelijk om een proefje vraagt.
Oh, maar dat was niet het geval hoor. Ze hadden me ook wat opgesmeerd(redness solutions geloof ik. Van Clinique iig). Was ook best van plan iets te kopen wat zou bevallen. Ik vroeg, toen ik het in de spiegel had bekeken of ze er misschien dus een proefje van had. Omdat ik gevoelige huid heb en soms miskopen doe. Nou dat kon dus niet...ja dan niet hoor...
Andere douglas 2 weken terug trouwens wel behulpzaam. (met iets anders dan wel, maar kreeg wel een klein cupje met creme)
Gahh ik heb weer wat gekocht vanmiddag x0x Gezwicht voor het holiday setje van Benefit, wouw eigenlijk die met de blushes maar denk dat ze die alleen in de US hebben dus nu heb ik die met de 3 oogschaduws, 2 blushes, primer, bene tint , mascara , kwastje en sponsdinkie zoo blij mee
Zag hem ook al voorbij komen. Mooie combinatie, zou alles gebruiken. Is vaak anders met sets.
Ik niks op. Zo sporten en begin weer eens koortslip te krijgen. Gelijk pilletjes ertegen geslikt, hopelijk kan ik de schade beperkt houden
Djilna
Geplaatst: 17-11-15 10:35
Leverage schreef:
Ik heb vandaag Heroine op, geweldige kleur Heb er wel Magenta lip liner onder gedaan, van de week maar eens Heroine liner bestellen.
Ik heb inderdaad ook de liner erbij gehaald. later dacht ik, waarom eigenlijk Heroine blijft zo nl ook prima zitten.
Heeft iemand van jullie trouwens Spice (lippencil) en Soar? Ben benieuwd hoeveel ze verschillen. Denk dat net als Mehr en Twig Spice net wat bruiniger is dan Soar. Ik heb bij VG 2 nl Spice gekocht.
Aahh salaris moet komen want ik wil naar MAC! Ik vandaag ook niks op m'n lippen, ogen wel goed gedaan met Cocoa Blend. Wekker 15min eerder gezet
Djilna
Geplaatst: 17-11-15 10:42
Precies verschil als Twig en Mehr dus. Dan wordt het ook Soar nog aanschaffen.
Edit: Ik had natuurlijk idd net als anders google even kunnen gebruiken Thanks DnT
Laatst bijgewerkt door Djilna op 17-11-15 10:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 17-11-15 10:42
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet duur... 77 dollar voor 5 Sigma kwasten, in verhouding met de normale prijs heel goed te doen. Helemaal als het 5 kwasten zijn die je allemaal zou gebruiken.
Djilna
Geplaatst: 17-11-15 10:43
Nou ja, niet duur dan, maar wel veel geld voor zo even
Wat Djilna zegt. Ik vind heel veel kwasten sets mooi, maar vaak zitten er ook een aantal bij die je niet gebruikt of al hebt, daarom koop ik nooit zo'n set.
Nou is dit wel een mooie set en ik denk dat ik ze allemaal zou gebruiken. Maar heb nu even geen 80 euro ervoor liggen En zal wel een limited edition zijn.