Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerbomb schreef:Pff je zou bijna zeggen laat ze je dan komende dagen tot ze wel tijd hebben in een soort comateuze toestand brengen zodat je lijf rust krijgt en jij geen pijn voelt. Sterkte
gohya schreef:Missien zie ik het verkeerd,maar miss. weet Quir ook dat de arts gewoon verder nog niks doet. En wát moet je dan doen? heisa maken? van alles en nog wat erbij halen? dat wil je toch liever ook niet.Ook al is de situatie best ernstig,dan nog wil je het niet op die manier.
Ik weet niet of Quir ook zo is of denkt,maar zo denk ik [helaas] wel altijd.
Ik zit met een tumor in me oog en sta op de wachtlijst voor een biopsie! vind ik ook niet normaal,maar ik weet ook niet wat te doen.
Wendy schreef:gohya schreef:Missien zie ik het verkeerd,maar miss. weet Quir ook dat de arts gewoon verder nog niks doet. En wát moet je dan doen? heisa maken? van alles en nog wat erbij halen? dat wil je toch liever ook niet.Ook al is de situatie best ernstig,dan nog wil je het niet op die manier.
Ik weet niet of Quir ook zo is of denkt,maar zo denk ik [helaas] wel altijd.
Ik zit met een tumor in me oog en sta op de wachtlijst voor een biopsie! vind ik ook niet normaal,maar ik weet ook niet wat te doen.
Met alle respect, maar volgens mij onderschat je dit een beetje.
Het niet niet 'best ernstig'. Dit is serieus levensbedreigend met een levenskwaliteit van 0.
@Quir: heel veel sterkteWoorden schieten nu echt te kort.