Het kwetst nogsteeds, ookal heeft iedereen vrijheid van meningsuiting, het kwetste me toen mensen me vroeger een anorexiapatient noemden, het kwetst me nu als mensen me mannelijk/lelijk noemen.
Maar laten we erover ophouden. Er zijn verschillende meningen hier en we kunnen erover nadenken of en zo ja, hoe, we die naar elkaar willen communiceren

Mooi doel hoor Emma, waar komt het vandaan dat je vorige keren bent gestopt? Ging het niet snel genoeg, eetpatroon te drastisch veranderd?

Kahawa, chiropractors zijn fijnnnnnnnn
en die kan je zeker goed helpen denk ik. Leuk om met iemand samen te kunnen trainen! Ik ben ook altijd blij als mijn vriend meegaat, ga ik toch net een tandje harder.Linoleum, je wilt niet weten hoevaak ik mezelf graag op de bank zou laten neerploffen met chips en coca cola cherry of een fles wijn
Ik ben van mezelf echt vrij lui aangelegd, maar heb nu een coach en een wedstrijd die als een zwaard van Damocles boven mijn hoofd hangt
Kun je niet een doel vinden waarmee jij jezelf kunt uitdagen?
Wil dat nu eigenlijk gewoon een tijdje niet doen, want ik kijk er af en toe zoo naar uit en associeer het soms iets teveel met ontspanning en eventjes genieten in het weekend. In mijn hoofd staat er bij lekker samen eten ook een glaasje wijn bij op tafel.
Vandaar ook dat ik bewust niemand persoonlijk aanspreek of foto's erbij haal. Morbide obesitas is niet voor niets een ziekte.
), en dat komt ook wel in orde.