Dreamybol schreef:Barbabientje schreef:Naja de eerste past inderdaad nu heel goed bij mij, en eigenlijk altijd al wel gepast!
De 2e was de eerste die ik eigenlijk zou willen en waarvan ik al heel lang heel hard roep dat ie er komt, met al betekenis dat je tot altijd aan jezelf trouw moet blijven en hoevaak je ook verliefd wordt, jijzelf op de eerste plaats komt!
De laatste staat dus ook weer een beetje in relatie met de tweede![]()
Vind zelf stiekem de eerste het mooiste en beste bij mij passen op dit moment, maar wat nu als ik dadelijk 60 ben?
Dan kijk je terug op een leven met verschillende fases waarvan er eentje was waar deze spreuk bij paste.Maar goed, zo denk ik erover. Houd ook erg van het motto 'wie nooit van mening verandert heeft nooit wat bijgeleerd'. Het wordt pas problematisch als je ontkent dat je ooit vond dat deze spreuk bij je paste, maar als je het kunt plaatsen in de tijd en betekenis en je daar achter staat en kunt blijven staan is er imo niets mis mee.
Maar dus wel iets om bij stil te staan.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Iets kan op dit moment ook heel belangrijk voor je zijn en later minder.
Als je maar warme gevoelens hebt of weet waarom je het hebt laten zetten als je er later naar kijkt

Ik moet van de mijne nog eens een nieuwe foto maken.
Heb hier eigenlijk alleen een foto toen hij net gezet was