[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 08:43

Dreamybol schreef:
Barbabientje schreef:
Naja de eerste past inderdaad nu heel goed bij mij, en eigenlijk altijd al wel gepast!
De 2e was de eerste die ik eigenlijk zou willen en waarvan ik al heel lang heel hard roep dat ie er komt, met al betekenis dat je tot altijd aan jezelf trouw moet blijven en hoevaak je ook verliefd wordt, jijzelf op de eerste plaats komt!

De laatste staat dus ook weer een beetje in relatie met de tweede :')

Vind zelf stiekem de eerste het mooiste en beste bij mij passen op dit moment, maar wat nu als ik dadelijk 60 ben?

Dan kijk je terug op een leven met verschillende fases waarvan er eentje was waar deze spreuk bij paste. :) Maar goed, zo denk ik erover. Houd ook erg van het motto 'wie nooit van mening verandert heeft nooit wat bijgeleerd'. Het wordt pas problematisch als je ontkent dat je ooit vond dat deze spreuk bij je paste, maar als je het kunt plaatsen in de tijd en betekenis en je daar achter staat en kunt blijven staan is er imo niets mis mee.
Maar dus wel iets om bij stil te staan.

Daar sluit ik me helemaal bij aan!
Iets kan op dit moment ook heel belangrijk voor je zijn en later minder.
Als je maar warme gevoelens hebt of weet waarom je het hebt laten zetten als je er later naar kijkt :j

Ik moet van de mijne nog eens een nieuwe foto maken.
Heb hier eigenlijk alleen een foto toen hij net gezet was

Afbeelding

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:25

Neroo schreef:

Whahahawhaha.

Ik heb niks met HP.
Vind de films wel aardig,maar heb er niet vaak een helemaal tot het eind afgekeken.
Meestal val ik in slaap, het is me iets te langdradig.
Alleen de eerste vond ik super.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:40

Barbabientje schreef:
Hallo allemaal,

Het komt nu toch wel heel dichtbij... Voor mijzelf een paar doelen gesteld die ik moest halen voordat mijn tattoo er mocht komen, en nu ik nog maar 1 doel te gaan heb ben ik definitieve keuzes aan het maken, maar goed wat is dat moeilijk!
Had altijd een paar alternatieven, maar nu heb ik dit kunnen beperken tot 3, maar nu dus het probleem welke van de 3... Vind ze nl allebei even gaaf, maar wil ik ze beiden nog wel hebben als ik 60 ben zeg maar, dus bij deze kom ik bokt even om hulp vragen! _O-

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ ... da7e72.jpg
Deze alleen dan zonder voetjes...

http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/ ... d5febb.jpg
Deze roep ik al 10 jaar te willen hebben, maar vind m misschien iets te gewoontjes

of als laatste keuze:

http://media-cache-cd0.pinimg.com/236x/ ... 2378ef.jpg

Overigens is dit geen impulsieve actie, en heb ik er echt goed overna gedacht, kan op dit moment alleen geen keuze maken welke nu voor mij het meest betekend.. Alle 3 hebben voor mij een speciale betekenis, maar om nu ineminemutte te gaan spelen :')

Verder wil ik ze allemaal op dezelfde plek laten zetten in het zelfde lettertype, namelijk echt dat uit de boeken van HP.

Dus bokt, help en barst los :')

Leuk idee! Het HP lettertype van de boeken is ook erg mooi. Ben benieuwd welke je gaat kiezen.

Ik heb ook een HP tattoo <3
Afbeelding

Barbabientje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 09:53

Oooooh ja die wilde ik ook, maar deed iedereen denken aan maandverband

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 10:22

Barbabientje schreef:
:=
Ik snap waarom ja .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:01

Het kan me echt helemaal niks schelen dat andere mensen dan aan maandverband denken en het is ook de eerste keer dat ik die opmerking hoor sinds ik mijn tattoo 3 jaar geleden heb laten zetten :P Je moet doen wat je zelf wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:11

Barbabientje schreef:

Zegt i.m.o. dan meer over die persoon dan over de tattoo :+

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 12:20

Ik was er zelf ook niet op gekomen, maar als je al denkt aan maandverband en dan de foto gaat bekijken dan denk je idd aan maandverband.
Had dat dan ook niet gezegd!! :+

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:45

Ik kom ook weer eens binnen vallen, vorige week langs de shop geweest voor een afspraak, en ik mocht gelijk tussendoor. Ik ben weer helemaal happy met mijn nieuwe plakplaatjes :D

Deze quote, een quote uit een liedje van mijn favoriete band, en deze zin is gewoon helemaal waar voor mij. Heb aardig wat moeilijke tijden en dingen achter de rug. De foto's zijn beide gemaakt toen ze er net opstonden. Ik heb ze bij veni vidi vici in beverwijk laten zetten :)

De tekst is helemaal recht (en de l van will zijn allebei even lang) evenals dat de woorden even ver uit elkaar staan. Het ziet er alleen iets vervormd uit door hoe ik mijn arm hield. Ik ben er superblij mee!

Afbeelding

Deze is ook compleet recht, alleen deze foto is 2 uur na het zette gemaakt, was nog opgezet en enzo. Deze heeft dezelfde betekenis als t pijltje eerder in dit topic, dat gezegde is zoo mooi vind ik!
Afbeelding

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:48

Ha leuk, jij hebt ook een pijltje! Ik was degene hier die er een paar weken geleden een had laten zetten :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:51

Ziet er strak uit hoor! !

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:52

Gaaf Justine maar had ze al op je fb gezien :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 13:53

Bizzybijtje schreef:
Barbabientje schreef:

Zegt i.m.o. dan meer over die persoon dan over de tattoo :+

Hahaha ja klopt, maar nu kan ik er dus niet meer aan denken zonder aan het maandverband te denken :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:02

Die zijn mooi gezet zeg Justine! :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:03

Oke, nu heb ik 4 dingen waar ik uit moet kiezen!
Het is dat ik niet 4 goede plekken heb om ze neer te zetten _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:19

Barbabientje schreef:
[Hahaha ja klopt, maar nu kan ik er dus niet meer aan denken zonder aan het maandverband te denken :')

Je verpest iemands tattoo! :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 14:33

En bedankt. >;)
Niet meer doen. ~~}>

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:44

Wat is dat toch met die pijltjes de laatste tijd?
Is het pijltje de nieuwe infinity / wegvliegende duiven / dromenvanger? :')

Neemt niet weg dat ik het wel schattige tattoo's vind :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 15:50

Tinkerloos schreef:
En bedankt. >;)
Niet meer doen. ~~}>

Hahaha sorry :')

Ik ga voor de volgende tekst:

It does not do to duell on dreams and forget to live...

En stiekem zit ik eraan te denken om meteen op mijn voet Always te laten zetten O:)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:44

Barbabientje schreef:
It does not do to duell on dreams and forget to live...

Je weet dat "duell" niet klopt, toch?

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:51

Dankje! :D Ik ben er superblij mee haha.

Het kan mij niks schelen dat dat pijltje op dit moment nou eenmaal populair is bij wijze van haha, loop er al 2 jaar mee in mijn hoofd en nu eindelijk laten zetten haha! ik heb bijvoorbeeld ook een veer op m'n enkel staan, al een jaar of 3. Voor mij betekenen ze iets en dat is genoeg voor mij haha! (Is overigens niet aanvallend bedoelt hoor maar meer hoe ik er over denk :') ) Dat pijltje was trouwens wel echt een naar plekje haha die voelde ik wel goed zeg!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 16:52

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:30

Ja inderdaad typo gemaakt! Hahaha

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:39

Maandverband? Hoe dan? >;) Ik vind het mooi.

Tja, ik heb zelf ook altijd zoiets van, als je het niks vindt zeg er dan niks over :+ tenzij er expliciet om mijn mening gevraagd wordt zeg ik wel gewoon niks als ik een tattoo niet mooi vind. Net als bij baby's... "Wat een mooie baby!" Tja, de sfeer wordt er ook niet beter op als je daar eerlijk over bent hahaha.

Wbt "wat als ik 60 ben", ja én, ik kan me echt met geen mogelijkheid voorstellen dat er een moment komt dat ik mijn tattoo's echt niet meer tof vind. Alsof je ineens je oogkleur niet meer leuk zou vinden bijvoorbeeld, dat is toch ook gewoon een stukje van jezelf?
Nu ben ik niet iemand die tattoo's lang en diep overdenkt maar ik ben niet van plan teksten of portretten (van mensen of dieren) te laten zetten, daar kan ik me dan weer niet bij voorstellen dat je dat je hele leven zo belangrijk of betekenisvol blijft vinden. Begrijp me niet verkeerd, iedereen mag doen waar ie zin in heeft, maar ik begin daar bewust niet aan ;)
Symbolen eigenlijk ook niet, of ik moet iets heel leuks tegenkomen. Ik zit wel te denken aan een infinity-symbool, ik vind dat ik zo'n symbool best kan hebben als bèta zijnde :D ondanks dat het momenteel te pas en te onpas overal te zien is.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-14 17:44

je tattoo's vertellen veel over je leven toch? ook al ga je ze later in je leven misschien wat minder waarderen, ze horen wel bij je :)

Mijn vent zei gister, als je nou je tattoo op je ribben wat meer onder je tieten had laten zetten, dan had je m over 40 jaar niet meer gezien, hoef je er ook geen spijt meer van te hebben :') (niet dat ik er spijt van heb hoor, maar we hadden het ook over tattoo's en ouder worden :)) )