Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boktlid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:35

Swah schreef:
Ah ok. En met een programma als Vuze kan ik ze dan downloaden geloof ik. Thanks! Damn echt verrot wanneer je harde schijf crasht!

Ik gebruik uTorrent voor het downloaden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:47

Ik wil me hier ook graag melden als t mag :D
Heb begin dit jaar wat schema's van Jilian gevolgd met resultaat, maar toen langzaamaan laten wegzakken en dat is nu met dat gevreet in december duidelijk op de weegschaal..
Morgen begin ik dus weer met de 30 day shred :)

Bhriseis

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:47

Aranel *\%/*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:49

Nou das nog eens een leuk welkom :):)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-13 23:52

Als je naar het tijdstip kijkt, zou je haast denken dat ik op de loer lag, vol verwachting tot je terug zou komen, he :))

Gezellig dat je weer komt meedoen!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 08:02

:)) welkom terug Aranel :) Welke work-outs heb je al gedaan?

Jeetje ik heb zojuist voor het allereerst in 2 maanden een work-out niet afgemaakt :oo Dit zou mn eerste dat van ripped level 4 zijn. Maar moest na 10 minuten afhaken. Mn rug doet zeer en 1 elleboog deed ook echt pijn. Heb gister wel weer hardgelopen en vorige week had ik daar denk ik ook die spierpijn van. Het voelde gewoon niet goed net en ben dus gestopt. Op 2 januari gaan we gewoon level 4 opnieuw instarten.

Hebben hier mensen trouwens Killer Abs afgerond? Zit toch erg te twijfelen of ik niet een andere work-out ipv KBT moet gaan doen. Ik wil het hardlopen namelijk echt weer opbouwen aangezien ik in maart weer een halve marathon ga lopen. Ik vrees dat de belasting op mn benen echt te groot gaat worden icm het fietsen momenteel, staand werk, hardlopen en dan ook nog KBT. Maar is Killer Abs een beetje leuk? Het eerste level zag er wel oke uit :j

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 08:10

Ja, killer abs is leuk! Weet alleen niet zeker hoe lang de workouts zijn (rond 30 min denk ik)
Body revolution is ook een mooie opvolger van shred en ripped

Als het echt zeer doet is een paar dagen rust wel,verstandig Eline

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 08:12

Ja killer abs is 30 minuten had ik al gezien :j voor mij momenteel ook een groot pluspunt want moet het 's ochtends voor mn werk doen.

Body Revolution staat die ook online dan? Ik dacht dat die als een van de weinige niet te vinden was. Die klinkt ook wel goed inderdaad

Ja ik ben geen watje durf ik wel van mezelf te zeggen :o beetje spierpijn train ik gewoon 'doorheen'. Maar het voelde nu gewoon niet goed, mn lijf is ook een beetje moe. Misschien toch omdat ik ook weer begonnen ben met het opbouwen van het hardlopen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 11:27

KA is heel leuk en vrolijk!
Level 1 is opvallend 'makkelijk' en goed te doen, maar de dag er na kon ik amper buigen van de spierpijn aan mijn buikspieren, dus 't is wel effectief. Level 2 en 3 daarentegen vond ik veel zwaarder, maar door de vrolijke aanpak blijft het wel gezellig :)

Probeer ze beiden misschien een keertje, en zie welke jou het meeste ligt? Ripped is vb. minder zwaar dan KB (wegens korter en het eerste level is instapvriendelijk), maar ik weet 100 % zeker dat ik die niet zou afmaken moest ik er nu weer aan beginnen, omdat ik het zo'n rotworkout vind :o

Langs de andere kant: KA lijkt me inderdaad het beste te combineren met hardlopen; bovendien zou je KB kunnen bewaren voor een moment wanneer je even niet gaat hardlopen of 's ochtends meer tijd hebt.

Goed dat je gewoon naar je lichaam geluisterd hebt Eline :(:) Neem nu maar gewoon even rust; sowieso bouw je geen spieren op als je jezelf kreupel traint.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:16

Aranel schreef:
Ik wil me hier ook graag melden als t mag :D
Heb begin dit jaar wat schema's van Jilian gevolgd met resultaat, maar toen langzaamaan laten wegzakken en dat is nu met dat gevreet in december duidelijk op de weegschaal..
Morgen begin ik dus weer met de 30 day shred :)

Ik doe met je mee!

Al ben ik vanaf februari wel 'trouw' blijven jillianen ;-) (2x shred, 6w6p, kA en wat losse workouts door elkaar en het jaar geëindigd met BR )
Ik heb net BR afgerond en heb zin om weer met de shred ad gang te gaan al zal ik het dit keer met wat zwaardere gewichten gaan doen dan toen ik de shred en feb voor het eerst deed
Ik ben blij met het resultaat van al het trainen, al mag het qua eetpatroon nu ook weer wat cleaner
.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 13:26

Ik ga ook meer op mijn eten letten. Afgelopen week was dat zo goed als onmogelijk haha. Zal morgen ook wel lastig worden denk ik...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:15

Zo dat was mijn eerste dagje, viel me niet tegen :)

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:27

Ik doe morgen denk ik nog 1x BR
En dan 1jan de shred
Maar misschien begin ik morgen gewoon

J508

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:40

Ik heb gister voor het eerst KB L2 gedaan, na een paar dagen er tegen op zien, maar de workout en de spierpijn vallen me erg mee! De workout was wel zwaar, en kon nog niet alles intensief meedoen omdat ik toch soms een paar keer moest kijken om te zien wat ik nou precies moest doen, maar ik vond hem leuker om te doen dan L1.

Zit nu al te plannen wat ik na KB ga doen, als ik nu alles goed door train zonder al te veel stopdagen, dan ben ik net voor het einde van mijn tentamens klaar ermee en daarna ga ik naar Praag met vriendlief. Dus dan wil ik daarna wel weer aan een nieuwe beginnen.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 21:55

Als ik het zo hoor ga ik denk ik na Ripped eerst verder met de Killer Abs :j hopelijk ben ik daarna verhuisd en woon ik een stuk dichter bij mn werk. Dan kan ik de energie die ik nu in het fietsen moet stoppen gaan gebruiken voor een wat lastigere (benen)work-out en het hardlopen. Hardlopen is naast mn werk namelijk wel van hogere prioriteit dan de work-out. Zeker gezien ik die halve marathon wel weer echt goed voorbereid in wil gaan!

Ik heb nu 2 dagen vrij, moet morgen van 8 tot 17.30 werken en dan meteen in de trein om bij vrienden oud&nieuw te vieren. En op nieuwjaarsdag komt er niet zoveel uit mn handen denk ik :Y) Dus 2 januari gaan we er weer voor!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:47

Val ff snel binnen! In de aldi folder staan weer heel wat fitness spullen! Matjes, halter etc!!!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:34

Ik zag het ook ja! Alleen vond ik de meeste dingen niet zo goedkoop.. Ik ga voor die maaltijdshakes, alles om af te vallen is overal in de aanbieding zo'n beetje :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:23

Heb vandaag dag 1 vd shred weer gedaan, was best pittig (zwaardere gewichten) en meer cardio dan ik de laatste maanden gewend was :+
Lekker weer

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 18:53

Ik ga vrijdag ook echt even de aldi leegshoppen als ze nog wat hebben...... Zul je zien dat alles op is... Maar goed donderdag werk ik heel de dag!

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:15

Mag ik me hier ook melden? Ik ben sinds kort bezig met 30 days shred. Vandaag de tweede dag van level 2 gedaan. Ik vond de overgang van level 1 naar level 2 trouwens wel erg groot. Maar het geeft wel een ontzettend goed gevoel, haha!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:17

welkom Kameleon!
Shop ze, Lillytjuh
Ik heb toch weer spierpijn.. :=
En dan ben ik toch na een jaar met jillian best wat gewend dacht ik!
Het is dus echt een werkzaam programma :+

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:24

Ik heb echt geen motivatie meer de laatste tijd..
Ik heb nu al een week geen hele workout meer gedaan.
Alleen soms wat oefeningetjes, omdat ik weinig tijd had. Maar verder niets en dat voelt zo slecht..
Wie weet waar ik mijn motivatie heb laten liggen? :+

Kameleon94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:33

Vanochtend alweer level 2 van 30 days shred gedaan :)

Ik haal mijn motivatie uit het resultaat, ik zie echt al verandering optreden als ik in de spiegel kijk. Bovendien voelt het gewoon heel erg goed als je weer een workout gedaan hebt. En stiekem geeft de jaarwisseling mij ook altijd nieuwe motivatie, haha. Misschien doelen stellen voor dit jaar/de komende maand?

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 12:55

Hier heb je je motivatie Ssmarty: ~~}> ~~}> ~~}> ~~}>

:D

Heb je je eetpatroon ook aangepast Kameleon? en foto's gemaakt en gemeten toen je begon?
Misschien dat ik dat nu wel ga doen (resultaat foto's) dat heb ik vorig jaar niet echt gedaan.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:52

Happy New Year en veel sportplezier gewenst!

Heb de Ripped in 30 weer binnengehaald dus kan weer aan de slag!