Swah schreef:Ah ok. En met een programma als Vuze kan ik ze dan downloaden geloof ik. Thanks! Damn echt verrot wanneer je harde schijf crasht!
Ik gebruik uTorrent voor het downloaden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
welkom terug Aranel
Welke work-outs heb je al gedaan?
Dit zou mn eerste dat van ripped level 4 zijn. Maar moest na 10 minuten afhaken. Mn rug doet zeer en 1 elleboog deed ook echt pijn. Heb gister wel weer hardgelopen en vorige week had ik daar denk ik ook die spierpijn van. Het voelde gewoon niet goed net en ben dus gestopt. Op 2 januari gaan we gewoon level 4 opnieuw instarten.
voor mij momenteel ook een groot pluspunt want moet het 's ochtends voor mn werk doen.
beetje spierpijn train ik gewoon 'doorheen'. Maar het voelde nu gewoon niet goed, mn lijf is ook een beetje moe. Misschien toch omdat ik ook weer begonnen ben met het opbouwen van het hardlopen. 
Neem nu maar gewoon even rust; sowieso bouw je geen spieren op als je jezelf kreupel traint. Aranel schreef:Ik wil me hier ook graag melden als t mag![]()
Heb begin dit jaar wat schema's van Jilian gevolgd met resultaat, maar toen langzaamaan laten wegzakken en dat is nu met dat gevreet in december duidelijk op de weegschaal..
Morgen begin ik dus weer met de 30 day shred
(2x shred, 6w6p, kA en wat losse workouts door elkaar en het jaar geëindigd met BR )
hopelijk ben ik daarna verhuisd en woon ik een stuk dichter bij mn werk. Dan kan ik de energie die ik nu in het fietsen moet stoppen gaan gebruiken voor een wat lastigere (benen)work-out en het hardlopen. Hardlopen is naast mn werk namelijk wel van hogere prioriteit dan de work-out. Zeker gezien ik die halve marathon wel weer echt goed voorbereid in wil gaan!
Dus 2 januari gaan we er weer voor!