Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Azmay schreef:franka75 schreef:Wat is eerste lijns en tweede lijns?
Eerste lijns is geloof ik reguliere psycholoog, dat word ook niet standaard vergoed. Mijn psychiater is tweedelijns en wel vergoed.

dus volgens mij niet idd.
 dus volgens mij niet idd.                                                         

. Deze bijwerking staat niet in de bijsluiter, maar is (volgens mijn tandarts en huisarts) wel een (vaker) voorkomende bijwerking. Net zoals het verslechteren van je ogen. (in een jaar van -0.75 naar -2.5 is wel heel erg snel...)
 . Deze bijwerking staat niet in de bijsluiter, maar is (volgens mijn tandarts en huisarts) wel een (vaker) voorkomende bijwerking. Net zoals het verslechteren van je ogen. (in een jaar van -0.75 naar -2.5 is wel heel erg snel...) ) Vroeger droomde ik heel veel, en met de ritalin was dit eigenlijk over. Nu heb ik de afgelopen 3 nachten weer van alles beleefd.
 ) Vroeger droomde ik heel veel, en met de ritalin was dit eigenlijk over. Nu heb ik de afgelopen 3 nachten weer van alles beleefd.