Ik heb qua foundation en bb-cream echt een koele ondertoon nodig. Heb altijd hard moeten zoeken maar ik moet ook altijd "fair" hebben en niet light. Nu zo na de zomer kan ik wel light dragen zonder dat ik oranje word, maar als ik dat in de winter doe zie je heel duidelijk dat ik foundation draag en dat vind ik niet mooi. Dan maar een koele ondertoon dus!
Glossi
Geplaatst: 08-10-13 20:45
Haha nou ik moet er wel flink aan wennen maar ik ben het niet van me zelf gewent dat ik zo'n felle kleur draag. Mijn vader vind mij nu net een clown. Rode neus erbij zei hij.. Dus ben benieuwd hoe jullie Riri bij mij vinden staan. Heb nog geen foto want heb hem net pas op gedaan. Maar zal deze week wel even een foto maken en plaatsen
Glossi
Geplaatst: 08-10-13 20:48
Hij blijft trouwens wel vet goed zitten. Geeft niet af als je drink! Zelfs niet een klein stipje!
Dominique_96
Geplaatst: 08-10-13 20:48
Is goed Kan me voorstellen dat dat raar is om opeens zo'n felle kleur te dragen Vond felrood bij mij ook niet staan in het begin maar heb langzaam opgebouwd qua felheid enzo en nu vind ik het juist mooi
Waar heb je 'm trouwens gehaald? Die zijn toch overal uitverkocht?
Glossi
Geplaatst: 08-10-13 21:18
Ja klopt alles is uit verkocht... Was de MAC site de hele dag aan het stalken toen hij online zou komen maar natuurlijk toen ik er 2 uurtjes niet op keek was alles al weg. Geen counter in de buurt dus even naar een counter gaan was ook geen optie. Maar ik zit op een Amerikaans forum waar ook een Nederlands gedeelte is. Dus heb ik daar gevraagd of iemand toevallig naar de counter gaat en ook voor mij wil kijken. Iemand had gereageerd maar wist niet zeker of ze ging. Pas op de dag zelf. En ze kon dan alleen de lipstick mee nemen omdat ze naar een kleine counter ging waar je maar 1 product pp mag kopen (als het een LE is) Dus dat vond ik niet erg. Dan had ik tenminste een lipstick! Maar toen had ze nog iemand anders gevraagd en die wou ook wel voor mij kijken en kon dan de lipstick en pencil mee nemen. Maar ik las dat pas snachts.. Dus ik heb ze beide maar gemaild dat ze het mee mogen nemen dat ik dan tenminste zeker was dat ik ik Riri zou hebben. Hadden ze beide smorgens vroeg nog gelezen en beide kunnen halen wat ze voor zich zelf wilden en ook dat voor mij nog mee kunnen nemen. Dus vandaar een BU En dankzij het forum heb ik dus wat ik wou hebben anders had ik geen RiriWoo's gehad
Dominique_96
Geplaatst: 08-10-13 21:29
Oooh jaloers!! Riri Woo zit in de vaste collectie nu toch?
Hey, ik meld me! Ik ben nog jong, ja 12, maar ik vind make-up heel erg leuk, en daarom denkik dat gewoon een beetje bij ga lezen enzo. Want ik volg ook beautybloggs, en ik vind het hartstikke leuk om dat allemaal te lezen. Zelf draag ik alleen een beetje mascara (ik heb er drie van Essence, Maybelline en Rimmel), en een soort van crème achtig spul dat ik onder mijn ogen doe van Maybelline.
Glossi
Geplaatst: 08-10-13 22:32
Nee RiriWoo is LE maar Ruby Woo zit wel in de vaste collectie. Die lijkt ook heel erg op Riri, is maar een heel klein tintje lichter. Bijna niet te zien: Links Ruby rechts Riri Links Ruby rechts Riri
Dus als je Riri heel graag wilt en het lukt met de kerst niet dan is Ruby ook een goeie dupe.
manonfleur, creme achtig spul zal wel een concealer zijn. Leuk dat je ook al een beetje met make-up bezig bent! Ik droeg op die leeftijd ook al mascara en oogpotlood. En soms een beetje oogschaduw en een beetje foundation omdat ik het leuk vond hihi.
Ooh ja bijna niet te zien idd! Tot wanneer is de kerstcollectie? Moet m'n geld eigenlijk houden omdat ik een PS3 ga overkopen van een vriend dus kan niet echt iets uitgeven
Kan me nog herinneren dat ik in de brugklas altijd werd uitgescholden voor emo omdat ik eyeliner droeg
Glossi
Geplaatst: 08-10-13 22:48
De nieuwe Riri collectie komt 12 December uit en bestaat uit: 3 lipsticks 2 veluxe pearlfusion eye shadows 2 superslick liquid eye liner 1 bronzing powder 1 nail lacquer 1 riri heart MAC makeup bag 1 brush
1 van de lipsticks is Riri en de andere 2 zijn een Taupey Nude en een Fuchsia. Die laatste 2 zijn nieuwe kleuren en ook matte.
Heb geen idee of Riri beter blijft zitten. Maar Ruby is ook mat dus zal ook goed blijven zitten. Sowieso is het een aanrader onder deze twee een lip pencil te dragen.
Blijft de lippenstift beter zitten en je kunt hem netter/preciezer op brengen. Ik heb hem erbij gekocht omdat het me werd aan geraden en ben blij dat ik dat gedaan heb.
@glossi, nee het is niet echt concealer, heb net op de verpakking geken het is dream mouse shimmer (oid). Maar ik wil eigenlijk nog wel concealer van Catrice
_Nelleke_
Geplaatst: 09-10-13 07:59
Meld me ook weer!
Hier nog 1 die heel blij is met haar MAC spulletjes. Alles gaat lang mee, kwaliteit is heel goed en ik vind het fijn dat ze je echt even goed adviseren. Ik heb bijna al m'n basics (foundation, concealer, poeder, blusher) van MAC en ik zou niet anders meer willen. Het enige wat ik nog nooit van MAC heb gebruikt is mascara.
Oh, en het enige waar ik minder blij mee ben is de eyelinerpen. Die droogde echt heel snel op. Verder was 'ie erg fijn in gebruik. Maar ik heb 'm maar een paar keer kunnen gebruiken en toen werd 'ie al minder.
Ik wil me ook een keer laten adviseren bij Mac. Gelukkig zit er een counter in Eindhoven! Voel me alleen wel ontzettend verplicht om iets te kopen dan, hoewel ik wel graag een highlighter wil hebben. Of een mooie lipstick.
Djilna
Geplaatst: 09-10-13 09:03
ELF heeft iig een goede dupe voor de MSF Soft and Gentle begreep ik. Het zijn ook mooie spullen, vind de lipsticks, MSF en blushes erg mooi. En heb nu een 2e pro longwearconcealer. Heb nu NW25 en NW20. Was eigenlijk ook benieuwd naar die concealer in een tube, de select cover up. Werkt die anders dan de pro longwear?
Oh, de lipstick van Cien een 2e kans gegeven en nu gewoon eerst een heel klein beetje lipbalsem opgedaan. Toen zat het prima. En dus echt wel oké kleuren. Of het een dag blijft zitten weet ik niet, gisteravond getest.
@Glossi, Beautezine heeft vaak veel info over de MAC zag ik. Zitten nu ook weer mooie dingen! Maar wel weer in de prijzige catagorie
Blon_D
Geplaatst: 09-10-13 09:09
Ik wil ook een keer naar mac ben er nog nooit geweest omdat wij in een uithoek wonen. De dichtsbijzijne zit in duitsland en ik spreek natuurlijk geen duits :'(