Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super spannend, maar zo’n fijn idee dat ik dan eindelijk ‘bevrijd’ ben van die last die je mee draagt.                                                         
 Vond ze erg vriendelijk, ben benieuwd haha. Laat het allemaal wel op me afkomen.                                                         

Rintah schreef:Marion, ja, dat klinkt bij mij zeer bekend. heb in het begin een tussenstukje voor bh gehad om onderwijdte groter te maken. (geen drains gehad, bh met achtersluiting) Na een paar weken kon die er weer tussenuit.
ik heb nu opeens dat een stukje enorm gevoelig is, alsof er wat kapotgescheurd is en opnieuw moet helen ofzo. Begon met meerdere keren steken in de borst. iemand van jullie daar ook ervaring mee?
vermoed zelf dat klappen opvangen van bokkend paard (met arm op hals leunen om vallen te voorkomen) en strekoefeningen de oorzaak zijn :p

Ik ben op een krukje gaan zitten en moeders deed de rest. Het gevoel van gène was ik na deze operatie toch al kwijt 
 was heerlijk om even weer fris en fruitig te zijn!                                                         

Dat is wel echt fijn. Goede tip van een roller, ga ik tegen die tijd ook maar aanschaffen.
 Kan ik elke dag een dag afstrepen haha.