Rintah schreef:Marion, ja, dat klinkt bij mij zeer bekend. heb in het begin een tussenstukje voor bh gehad om onderwijdte groter te maken. (geen drains gehad, bh met achtersluiting) Na een paar weken kon die er weer tussenuit.
ik heb nu opeens dat een stukje enorm gevoelig is, alsof er wat kapotgescheurd is en opnieuw moet helen ofzo. Begon met meerdere keren steken in de borst. iemand van jullie daar ook ervaring mee?
vermoed zelf dat klappen opvangen van bokkend paard (met arm op hals leunen om vallen te voorkomen) en strekoefeningen de oorzaak zijn :p
Dat zou zomaar de reden kunnen zijn ;P
Ik begreep dat niet elke pc drains inbracht, mijne dan weer wel. Mocht ik meer dan 60cc per borst aan vocht verliezen, dan moest ik ze inhouden en morgen terug komen. Ik had de ene borst 20 en de andere 15. Wondjes waren ook bijna droog na het verwijderen, dus ze verwachten dat het niet veel meer zal lekken. Alles is nog droog in elk geval. Ik heb 3 lagen hechtingen, daarover de hechtpleisters en wat gaasjes voor als het lekt. Daarover zit de sport bh. Wel heb ik sluiting aan de voorkant.
Over een week gaan de hechtpleisters eraf en de week daarna gaan ze de knopen losknippen. Dat helpt bij het herstel begreep ik, dan groeien ze niet in de littekens en veroorzaken op die manier geen irritatie. Hechtingen zelf, zouden volledig moeten oplossen.
Volgens de verpleegkundige was de kans op een bloeding ook klein. Als het gaat bloeden, gebeurt het nog in de kliniek en dat is niet gebeurd. Als ik me verder aan de regels houd, dan is de kans heel klein.
Deed het verwijderen van de hechtpleisters pijn? Ik vond de drains branden met het verwijderen en de latex verband/pleister was ook geen pretje. Maar ja het is er weer uit en vanaf