[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:46

Giloni omdat de meeste toch snel aan de 20 euro zitten, als je daarmee toe komt
Heeft iemand eentje van daar? Moet er wel bij zeggen datk nogal gevoelig ben voor het zweren als ik de verkeerde oorbellen aan heb Maar chirurgisch staal kan je toch bijna niet alergisch voor zijn? Ik mag nl over een weekje een andere derin, en kwil graag een piercing. Is mooier!

Hilde_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:49

Ja.. Ik heb ook wel goedkopere navelpiercings, maar daar heb ik verder geen last van ofzo.. VOlgens mij maakt het niet zo heel erg uit.. Maarja.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:49

oke Er hingen nl mooie bij
(ik weet niet waarom, ben enorm bezorgt om die bovenste terwijl dat helemaal niet zo erg is Is eigenlijk gewoon een oorbel Maar ze zeiden me dat die redelijk snel zweert en gezien die van mij zoiezo al redelijk snel zweren... )
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 16-12-05 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:50

pharagirlke schreef:
Giloni omdat de meeste toch snel aan de 20 euro zitten, als je daarmee toe komt
Heeft iemand eentje van daar? Moet er wel bij zeggen datk nogal gevoelig ben voor het zweren als ik de verkeerde oorbellen aan heb Maar chirurgisch staal kan je toch bijna niet alergisch voor zijn? Ik mag nl over een weekje een andere derin, en kwil graag een piercing. Is mooier!

Chirurgisch staal kun je zeker wel allergisch voor zijn!! Er zit nikkel en daar zijn best veel mensen allergisch voor. Het enige wat je er waarschijnlijk zonder zorgen in kan frotten is van titanium aangezien je piercing daar als het goed is ook mee gezet is.

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:05

oei ik dacht dat je daar niet alergisch voor kon zijn Als er nikkel in zit hoefk et al niet te nemen. Daarhebk zelfs gewoon op mijn polsen/handen al uitslag van
zijn er materialen waar weinig mensen alergisch voor zijn eigenlijk (behalve titanium) En alsk tegen echt zilver/goud kan in mijn oorlellen dan toch ook bij die van boven?
(oeh domme vragen volgens mij maar ja )

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:35

Nouja dat hoeft niet perse als die in je lellen wel goed gaan dat het boven in je oor ook goed gaat.
Bij mij zijn mijn oren al 3 keer fout gegaan, maar van m'n navelpiercing heb ik nog nooit last gehad. (ander soort huid)
En omdat boven in je oor kraakbeen is.. is toch anders dan je oorlel.
Misschien kun je het beste even naar een juwelier gaan?

Ayasha
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:42

angelfire: denk dat dat toch het beste is.

Trouwens: neemt schieten echt zoveel risico mee? Ik moet wel zeggen dat ik nog nooit iemand heb horen klagen van deze juwelier. Als hij er niet is dan moet je dus ook wachten tot de volgende dag of tot hij er wel is want de andere bediende die er in staat mag of wil het niet doen...Hij had handschoenen aan enzo.
Daarbij komt het schiet apparaatje zelf toch niet in je oor? Het is toch je oorbel zelf die er door geschoten word?

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 14:24

Ik hoorde dat je bij de V&D navelpiercings kan laten zetten (?)
Ik zou dit nooit doen, en altijd het zekere voor het onzekere nemen en naar de piercer gaan, ook al is die wat duurder

hipkippie

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 16:51

Ik zit al best wel een tijdje er aan te denken om een tepelpiercing te nemen.
Ik ga misschien volgende maand een laten zetten.
Maar kan iemand me misschien wat meer hierover vertellen?
Ik wil namelijk wel weten wat de geneestijd ong is en of die ook nog kan vergroeien?

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 17:58

Ik weet niet precies wat de genezingstijd is, maar je hebt er al vrij snel geen last meer van. Je kan wel tot een jaar na het piercen nog een soort van pus eruit hebben maar dat is geen echt pus en ook maar een heel klein beetje. Geloof dat de kans op uitgroeien heel erg klein is. Je kan het beste gewoon bij een piercer informeren.

Myryana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:39

Manon88 schreef:
Mja ik heb er nu ook een dus de reactie kwam te laat maar toch bedankt. Piercer dacht niet dat ik er last van zou krijgen. Heb er nu een beetje last van als ik opsta of ga zitten ofzo maar verder niet. Ben er echt blij mee. Maar je ziet bij mij maar 1 balletje? Maar als ik er een langer staafje in laat zetten ooit dan zal je er wel twee zien. Zo is subtieler maar twee vink mooier hahaha.

De reden van een kort staafje is omdat de piercing op je clit 'rust' en voor stimulatie tijdens sex is dat wel zo handig.

angelfire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 20:28

Diana_14 schreef:
Ik hoorde dat je bij de V&D navelpiercings kan laten zetten (?)
Ik zou dit nooit doen, en altijd het zekere voor het onzekere nemen en naar de piercer gaan, ook al is die wat duurder

Is dat echt zo?
Pff zou ik echt dus nooit doen!
Vandaag op me werk hebben ze niks gemerkt.

pimkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 01:54

ik heb het al wel eens gevraagd maar dat is al ff geleden dus vraag ik het nu nog maar eens
heeft er iemand informatie over een piercing in je wang ??? nl de cheek piercing ??

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 11:29

Myryana schreef:
Manon88 schreef:
Mja ik heb er nu ook een dus de reactie kwam te laat maar toch bedankt. Piercer dacht niet dat ik er last van zou krijgen. Heb er nu een beetje last van als ik opsta of ga zitten ofzo maar verder niet. Ben er echt blij mee. Maar je ziet bij mij maar 1 balletje? Maar als ik er een langer staafje in laat zetten ooit dan zal je er wel twee zien. Zo is subtieler maar twee vink mooier hahaha.

De reden van een kort staafje is omdat de piercing op je clit 'rust' en voor stimulatie tijdens sex is dat wel zo handig.

Ligt er per persoon aan. Bij mij zou ie er met een langere juist beter op komen tijdens sex, nu bijna niet of met heeeeeeel veel moeite en dat is niet helemaal de bedoeling. Jaap zei ook al dat hij er nog een langer staafje in zou zetten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 14:48

ik ben bijna om, wat betreft de clithood....
alleen, ehm.....seks hebben, lijkt me nogal...apart, met dat sieraadje in de buurt...

Vue

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:11

darkchrystal : mij ook.
Maar is dat nou niet 'vies' dat ding daaronder ?
qua schoon houden enzo ?

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 15:28

Heb 'm pas een paar dagen, maar vind het niet vies hoor. Je moet het natuurlijk wel schoon houden daar maar adt moet normaal ook dus wat dat betreft maakt het niet uit.

Muizje

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 17:45

kimbalover schreef:
Ik zit al best wel een tijdje er aan te denken om een tepelpiercing te nemen.
Ik ga misschien volgende maand een laten zetten.
Maar kan iemand me misschien wat meer hierover vertellen?
Ik wil namelijk wel weten wat de geneestijd ong is en of die ook nog kan vergroeien?

Ik hebze nu 4 maanden en ben er echt blij mee
Ik heb wel van iemand gehoord dat die uitgegroeid was, dus wel mogelijk..
De geneestijd verschilt per persoon, bij mij komt er na 4 maanden nog wat spul uit, en soms beetje geirriteerd Maar echt last heb ik er niet van

Kiwipitje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 18:10

Ik had er bijna meteen geen last meer van ging alleen na een paar weken wel vervellen . Nu helemaal geen last meer van. Weet niet precies hoe lang ik ze nu heb. Zou ik ff moeten opzoeken.

Druif_01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 12:29

nou iedereen roept dat ik unicura zeep moet gebruiken voor mijn navelpiercing (heb hem sinds augustus) sjonge dat werkt geweldig ahum, heel mijn piercing was ontstoken, en die vrouw bij de piercingshop riep ook, ja unicura gebruiken. Uiteindelijk besloten om maar eens met badedas schoon te maken, en warempel, mijn piercing is gelijk genezen, dat wou ik even vermelden dus voor degene bij wie unicura niet werkt: gebruik badedas

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:27

Wat is dat dan voor spul, dat badedas??

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:30

Dat is gewoon badschuim.. Kan je in de supermarkt kopen..

Zo in je sas met Badedas

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:32

Whaha, ja, maar je hebt natuurlijk ook weer verschillende geuren/parfum erin. Vraag me dan af welke van die vele ik moet hebben.
Of het maakt idd niet uit

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 13:33

Oohw ja ik denk de gewone.. Zonder geurtje ofzo
Zwarte fles..?

Ik heb nu voor mijn ontstoken wenkbrauw piercing een natuurkundig goedje.. Waterstofperoxide 3%.. Gekregen van de shop.. *ben toch even helemaal naar Wageningen gegaan *
3 keer een druppeltje per dag en ik ben het vrijdag gaan gebruiken en het is nu helemaal over.. Echt top spul

Muizje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 15:39

Klinkt goed, had ik nu bij scheikunde maar wat beter opgelet

Maar heb nu gelukkig geen ontstoken piercings (hoogstens beetje geirriteerd)!! Maar voor het geval dat