Heeft iemand eentje van daar? Moet er wel bij zeggen datk nogal gevoelig ben voor het zweren als ik de verkeerde oorbellen aan heb

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pharagirlke schreef:Giloni omdat de meeste toch snel aan de 20 euro zitten, als je daarmee toe komt
Heeft iemand eentje van daar? Moet er wel bij zeggen datk nogal gevoelig ben voor het zweren als ik de verkeerde oorbellen aan hebMaar chirurgisch staal kan je toch bijna niet alergisch voor zijn? Ik mag nl over een weekje een andere derin, en kwil graag een piercing. Is mooier!
Manon88 schreef:Mja ik heb er nu ook een dus de reactie kwam te laat maar toch bedankt. Piercer dacht niet dat ik er last van zou krijgen. Heb er nu een beetje last van als ik opsta of ga zitten ofzo maar verder niet. Ben er echt blij mee. Maar je ziet bij mij maar 1 balletje?Maar als ik er een langer staafje in laat zetten ooit dan zal je er wel twee zien. Zo is subtieler maar twee vink mooier hahaha.
Diana_14 schreef:Ik hoorde dat je bij de V&D navelpiercings kan laten zetten (?)
Ik zou dit nooit doen, en altijd het zekere voor het onzekere nemen en naar de piercer gaan, ook al is die wat duurder
Myryana schreef:Manon88 schreef:Mja ik heb er nu ook een dus de reactie kwam te laat maar toch bedankt. Piercer dacht niet dat ik er last van zou krijgen. Heb er nu een beetje last van als ik opsta of ga zitten ofzo maar verder niet. Ben er echt blij mee. Maar je ziet bij mij maar 1 balletje?Maar als ik er een langer staafje in laat zetten ooit dan zal je er wel twee zien. Zo is subtieler maar twee vink mooier hahaha.
De reden van een kort staafje is omdat de piercing op je clit 'rust' en voor stimulatie tijdens sex is dat wel zo handig.
kimbalover schreef:Ik zit al best wel een tijdje er aan te denken om een tepelpiercing te nemen.
Ik ga misschien volgende maand een laten zetten.
Maar kan iemand me misschien wat meer hierover vertellen?
Ik wil namelijk wel weten wat de geneestijd ong is en of die ook nog kan vergroeien?