Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Iemand een idee?
Myfitnesspal past het caloriedoel steeds aan naar boven! Iedere keer pas ik het handmatig aan maar hij blijft hardnekkig het terugzetten. Ik wil mijn eigen doel daarin zetten wat nu niet lukt wat kan ik doen
SassyMoon schreef:Ik heb uit de 0.25 mg pen na de eerste 4 dosis nog 4 x 0.25 mg kunnen halen met gewoon draaien. Daarna zat er nog een beetje in. Dat heb ik er met een insuline spuitje uitgehaald. Bij de 0,5 mg pen heb ik ook het laatste restje met de insuline spuit eruit gehaald. Deze restjes samen was ook nog ruim een 0,5 mg dosis. Geen verschil ervaren kwa werking.
SassyMoon schreef:Ik heb uit de 0.25 mg pen na de eerste 4 dosis nog 4 x 0.25 mg kunnen halen met gewoon draaien. Daarna zat er nog een beetje in. Dat heb ik er met een insuline spuitje uitgehaald. Bij de 0,5 mg pen heb ik ook het laatste restje met de insuline spuit eruit gehaald. Deze restjes samen was ook nog ruim een 0,5 mg dosis. Geen verschil ervaren kwa werking.
karrij schreef:SassyMoon schreef:Ik heb uit de 0.25 mg pen na de eerste 4 dosis nog 4 x 0.25 mg kunnen halen met gewoon draaien. Daarna zat er nog een beetje in. Dat heb ik er met een insuline spuitje uitgehaald. Bij de 0,5 mg pen heb ik ook het laatste restje met de insuline spuit eruit gehaald. Deze restjes samen was ook nog ruim een 0,5 mg dosis. Geen verschil ervaren kwa werking.
Ok dus je hebt in totaal 8x een dosis van 0.25 uit je eerste spuit kunnen halen? En je kunt "gewoon"door draaien na de 4de keer? Dat scheelt weer in kosten.
Waar koop jij de Ozempic en met welke naaldjes prik jij na de 1ste 4 dosissen? Je krijgt er maar 4 naaldjes bij
Zonnetje81 schreef:De Mounjaro pen kan je na de laatste dosis ook nog ongeveer 13 klikjes doordraaien. Is dat niet met alle pennen ivm die reservestof die erin zit?