Ah SusanH wat verdrietig zeg. En het zal nooit wennen dat klo.te afscheid nemen. Sterkte hoor Rivier kreeft ja in Mexico 29 jaar geleden stonden ze op t menu. Tien was ik al vega haha.. lijkt me niks Mooie wandelingen met herfst kleur. Vandaag lekker snuffel wandeling met lil. Daar houdt ze van. Geen km maken maar stil staan en haar d'r gang laten gaan
Dank jullie wel. Het is goed, maar heel onwerkelijk en ook verdrietig en alles door elkaar. Maar wandelen helpt altijd enorm met verwerken van dit soort dingen. Dat is de beste therapie is mijn ervaring.
Sterkte SusanH, verdrietig bericht. Het blijft kl*** om afscheid te nemen.
Lekker snuffelrondje voor Lil , leuke foto's hoor.
Zit nu in het zonnetje op de trein te wachten Vanochtend toen ik de deur uit ging (om 4 uur) zag ik een rare 'wolk' Maar dat gewoon noorderlicht! Schijnt in NL heel goed te zien geweest.
Als het goed is, vanavond ook zo sterk/goed te zien.
shaddy82
Geplaatst: 11-10-24 14:47
Wat mooi Noordje Bij ons regende het gisteravond, dus helaas niks te zien, elders in inderdaad Nederland wel
Rondje met Max van vanmiddag
Athelas
Geplaatst: 11-10-24 15:01
Ach wat verdrietig SuzanH, veel sterkte
Shaddy, leuk om te zien een rivierkreeft!
Ziet er uit als een leuke wandeling boedjang.
Noordje, noorderlicht!
Gisteren een nachtelijke wandeling gemaakt, de heuvel opgelopen naar een donkere, open plek. Het noorderlicht was echt geweldig
Zeker goed zichtbaar lizard! Je telefoon zet het goed op de foto! Ik gebruikte mijn spiegelreflex + een statief, met mijn telefoon zou ik het nooit zo op de foto kunnen krijgen
lizard
Geplaatst: 11-10-24 16:34
Ik ben kleurenblind.
Ik zag,en zie op mijn foto wel een lichtende wolk.
Maar op de foto's van athelas,en noordje zie ik dus wel duidelijke kleuren.
Daarom had ik mijn foto ook niet geplaatst,want ik had geen flauw idee of er iets te zien was.
Edit. Mijn smartphone heeft een astronomie stand dan staat ie op statief,en maakt gedurende 4 minuten foto's,die dan samen 1 foto wordt.